Kanuni Kanuni Racer Kullanıcıları

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ama bird senin farketmediğin şu varki SANKİ BU İŞİ SENDN BAŞKA KİMSEE BİLMİYOR,ANLAMIYOR,BECERMİYOR.genelde herkesin yazılarına cevap olarak kullandığın keelimeler bu yönde.

Kardeş açıkçası ben şahsen serkan ın böyle bir tavır takındığını hiç sanmıyorum. adam güzel güzel cevap yazıyor fotoları paylaşıyor falan filan. Ama sen nereden çıkardın şimdi onu anlamadım?

Ha şuda varki böyle sebeplerle polemiğe girmekte çok yanlış birer örnek olacaktır bizim açımızda.Demem oki BİZ SAYGIYI SEVGİYİ YİNEDE ELDEN BIRAKMAYALIM SENİN VE SENİN GİBİ BİZLEREE VE DİĞER ARKADAŞLARA YARDIMCI OLMAYA ,BİLGİLERİNİ PAYLAŞMAYA ÇALIŞAN ARKADAŞLARIDA KÜSTÜRÜP KAYBETMEYELİM.

Ayrıca ben şu zamana kadar kimsenin serkan a sinirlenip, küsüp, darılıp, tartışıp da buraya yazmayı bıraktığını hatırlamıyorum? Sen böyle birşey gördüysen bizimle paylaş biz de bilelim...
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Arkadaşlar Serkan arkadaşımız elinden geldiğince herkeze yardım etmeye çalışıyor. Ve ediyorda .Bilgiçlik taslama hakkı var bence çünki bu işlerden anlıyor. isteyen kişi Serkanın tavsiyelerine isteyen uyar isteyen uymaz.
Burada çıkıpta polemik yapmaya gerek yok...
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
524
yürü bee artık şu su motorunu satarsın:p, hanii fotolarrrrrrrr

dostum kısa zamanda fotoları atacam

ya arkdaşlar Lastik hava basınçları kaç olmalı bana ikiside çok şişkin gibi geliyor

teşekkürler ... Tekeriniz Düz bassın yolunuz açık olsun
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
arkadaşlar rampa performansı nasıldır bu aletin freedom düşünüyorum kıyaslama yapıcam. bakın cbf 150 tork değeri 12,5, racer torku 9,9..cbf ile süren oldu mu? rampada bayılır mı bu motor yardım edin ya kaynattınız sorumu =) sayfaları okuyom tek tek ama daha çok var.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
servisin önerdigi ön 30 arka 35 ideal
bu arada herkeze selamlar
ve evet bende buyuk aptallık yapıp motora yag koymayı unuttum gercekten buyuk sacmalık bu yag bıtınce motordan bı sırıltı bı sakırtı gelıyo yagı koyduktan sonra kestı o sesı bıde bılmıorum sızde warmı bende 5- 5.5 devır arasında depoda bı tıtreme war

ve bu arada arkadaslar S lerın farklı fakat Rların yanı 06-07 modellerın RR kasaların tork
Maks. Tork : 14Nm/6000 d/dk
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
524
servisin önerdigi ön 30 arka 35 ideal
bu arada herkeze selamlar
ve evet bende buyuk aptallık yapıp motora yag koymayı unuttum gercekten buyuk sacmalık bu yag bıtınce motordan bı sırıltı bı sakırtı gelıyo yagı koyduktan sonra kestı o sesı bıde bılmıorum sızde warmı bende 5- 5.5 devır arasında depoda bı tıtreme war

ve bu arada arkadaslar S lerın farklı fakat Rların yanı 06-07 modellerın RR kasaların tork
Maks. Tork : 14Nm/6000 d/dk

tşkler ben benim havalar 30*30 çıktı bende orjinal degeri 32*40 mış ögle yaptım ama senin dedigin gibi bütün arkdaşlar normal den 2-3 psi daha az bas diyor
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar rampa performansı nasıldır bu aletin freedom düşünüyorum kıyaslama yapıcam. bakın cbf 150 tork değeri 12,5, racer torku 9,9..cbf ile süren oldu mu? rampada bayılır mı bu motor yardım edin ya kaynattınız sorumu =) sayfaları okuyom tek tek ama daha çok var.

arkaaşım rampada 1-2-3 çıkarsın en ufak sıkıntım olmadı şimdiye kadar hatta çoğu zaman beni şaşırtmıştır motorun performansı...:)
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
evt yazddıklarını bende dikkatlice okudum serkan bey kardeşim.ilk şunu söleyeyim bu yazı karakteri öle bişeyki aynen bizim türkçe lisanınaki kelimeler gibi neyi nasıl anlamak istersen o şekle giriveriyo hemen.ben mesela senin yazdığın !! SÖZLERİNİ AÇARAK VE DİKKATLİ SEÇ DOSTUM !! kelimeciklerini tehdit olarakta algılayabilirim uyarı yada kibara bir söyleyiş,deedim ya nereye çekersen.Senin burdaki 195 sayfaa bulunan bütüüün yazdıklarını hemen hemen okummuşumdur,tamam bilgilisin bu konuda ona lafım yok,diğr arkadaşlarada yardımcı oluyorsun oda açık ve net görünüyor.Ama bird senin farketmediğin şu varki SANKİ BU İŞİ SENDN BAŞKA KİMSEE BİLMİYOR,ANLAMIYOR,BECERMİYOR.genelde herkesin yazılarına cevap olarak kullandığın keelimeler bu yönde.Ha şuda varki böyle sebeplerle polemiğe girmekte çok yanlış birer örnek olacaktır bizim açımızda.Demem oki BİZ SAYGIYI SEVGİYİ YİNEDE ELDEN BIRAKMAYALIM SENİN VE SENİN GİBİ BİZLEREE VE DİĞER ARKADAŞLARA YARDIMCI OLMAYA ,BİLGİLERİNİ PAYLAŞMAYA ÇALIŞAN ARKADAŞLARIDA KÜSTÜRÜP KAYBETMEYELİM.


arkadaşım anlaşılan yanlış okumuş olmalısın ki,
ben her yaptıgım ve yapılabılecek olan şeyleri kendiniz yapın derim,
ve her türlü imkanıda sunarım,
eğer bana yakınsanız gelın beraber yapalım,
veya ben geleyım gibi,

asla kendımı begenmışlık yapmam,

net üzerınden kesınlıkle kimseyi kaile almam,
sonucta net ortamı oldugundan kime ne dersen veya ne yazarsan yaz elıne bişiy geçmez,

bu nedenle yorumlarada pek aldırış etmem,
herkes bakmak ıstediği gibi görür,

fakat olmadık laflarada sinirlenmiyorum değil yani,

münkün olduğu kadar iyi ve kötü bilgi veriyorum ve bilmediklerini veya kısa yollarını öğreniyorum...
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
376
arkadaşlar rampa performansı nasıldır bu aletin freedom düşünüyorum kıyaslama yapıcam. bakın cbf 150 tork değeri 12,5, racer torku 9,9..cbf ile süren oldu mu? rampada bayılır mı bu motor yardım edin ya kaynattınız sorumu =) sayfaları okuyom tek tek ama daha çok var.[/QUOTE




arkadaşım 2 kişi ile 4. viteste 80 -85 le cıkmadıgımız di rampa yok diyebilirim.rampadaki performansı düz yoldan daha iyi diyebilirim
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
arkadaşlar lastik üzerlerınde basılması gereken hava PSL adı altında ayzıyor zayen,

bir ara bakın ınce yazılar toplulugu olacak onların arasında yazıyor,

ve ön 36,arka 40 psl oluyor...

bu arada arkadaşlar,
burası sanal ortam oldugundan herkes her istediğini yazmakta özgürdür,
kimse kimseyi yazdıkları ile kınıyamaz,
tabii yazdıkları başkasını karalayacak yazılar değilde (kayra üzerine alınma sadece NOT bu yazdığım)

kimsenin bir birinden çıkarı alıp veremediği yok,
kimse para veya bir mal karşılığı bilgi alışverişindede bulunmuyor,

bu nedenle herkes herşeyi yazmakta özgürdür.

ben sadece kimi zaman sorulan soruların yanıtlarını,
kimi zaman ise motorunuza uygulanabılecek ve uygulanamayacak olanları yazmışımdır,

hee kaldıki değişiklikler tasfıp edende olur etmeyende,
kimi orjınal sever,
bende farklı ve değişik olmayı seven biriyim,
bende asla çin malı motorda veya ufak cc motorda orjınallık yanlısı değilim,

tabi ufak cc için geçerli,
kaldıki R6 veya 600RR almış olsam en fazla grenajları sökerim ve hangi parça nerede diye öğrenmeye çalışırım,
yolda kaldığımda arayınca bulayım diye,
fazla bir oyunlara girmem...

Uzun Lafın Kısası,
Herkes Dilediği Yorumu Yazmakta Özgürdür,
Kendi Çapında...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tşkler ben benim havalar 30*30 çıktı bende orjinal degeri 32*40 mış ögle yaptım ama senin dedigin gibi bütün arkdaşlar normal den 2-3 psi daha az bas diyor

40 yapma cok sekiyor

Serkan Abı Bosver Ya Konusan Konussun Ben Yukarda Kımsenın Yazdıgını Gormedım Mesela Bu Arada 36-40 Cok Fazla Abı Ben Ogun Senı Aradıktan Sonra Seke Seke Geldım Eve Bide ön Lastıgım Patladı
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
170
StoneOfDeath kardesşim sen nezaman yağ koymayı unuttun,sora yağ koyunca ilerde sorun cıkardımı motor?benimki 315 km de bitti yani rodajın bile yarısına gelmeden işin kötü tarafı bu,ama yağı koyduktan sonra motor eski halıne geldi hiç bi değişiklik yok canavar gibi,benim sıkıntım o şakırtı şukurtu sekmanların silindirlere sürtünme sesi taa kulağıma kadar geldi mutlaka bi aşınma oldu,bu parçaların değişimi için bugün servise ricada bulundum motorun açılıp incelenmesini istedim,motoru inceledikten sonra rapor yazıp kanuniye göndereceklermiş sonra ankaraya muhendis gelip motoru incelıcekmıs daha olmadı motoru fabrikaya goturup orda incelerlermiş falanda filanda,benimde beklemye sabrım yok şeytan diyo al motoru o şekilde bin nasıl olsa performansı iyi bilmiyorum kafayı yemek üzereyim sizce ne yapmalıyım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben Motoru 2200kmde Aldım Bakımları Yapılmıstı 3700e Kadar Hıc Yag Degıstırmedım Yarım Cay Bardagı Yag Cıktı Aptallıgıma Geldı Nası 1500oldu Annamadım 1haftada Oldu Okadar Km Motordan Gelen Sese Sınır Olup Bakıma Bıraktım Yagdan Cıktıgı Anlasıldı Suanda Bı Problem Yok Fakat 100km Falan Daha Yag Koymasam Perte Verıcektım Motoru Suanda ıyıyım Bıde Tum Kullancılara Bırsey Sorucam Usta Bana Soledı Bende Merak Ettım Devır Max Kaca Cıkıyor Arkadaslar Usta Benım Motoru Kullandıktan Sonra Bırcok Racerı 10-11 Arasını Zor Yaptıgını Soledı Suanda 11.5e Vuruyorum Sonra Redlıneye Gırıyo Kesıyo Sız Denedınızmı Merak Ettım Yoksa Usta Yalakalıkmı Yaptı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla iyiymiş benimkisi 9500 ün üstüne çıkmıyor ama her istediğimde de yapıyor:silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla iyiymiş benimkisi 9500 ün üstüne çıkmıyor ama her istediğimde de yapıyor:silent:

her ıstedıgını yapıosa 9.5 yeter ıste ben sadece meraktan sordum bu arada yukarda bahsı gecmıstı benımde sıbop ayarına gıtmem gerekıyo depodan acaıp bı ses gelıyo bırde zıncır problemı yasıorum bılmıyorum sız yasıyomusunuz zıncırı ben sıkıyorum o gevsıyo Rlarda yasanan tıpık bır problem
 
Katılım
1 Mar 2009
Mesajlar
542
dokunmayın serkanımıza adam ne güzel yardım ediyor bilgilerini paylaşıyor,insanlık yapıyor::yanliss:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
aydın kardeşim benim motorun lastikleri DUNLOP o nedenle lastik üzerindeki pls mıktarı kadar vuruyorum,
sizinde lastıklerın üzerınde vardır demek ıstedım,
benım kısı o nedenle 36,40,
_______________________________________________________________
arkadaşlar devrin en son çıktığı yer 11,500,
oda devır saatını söktüm ben içini değiştiririm diye ama bulamadım,
11.500 den yükarıya çıkmaz dayanıyor orada çünki,
ve serdar kardeşim, 9.500 devri bulması bir sorun olduguna düşündürüyor,
motorlarda startörün motor süratindeki ürettiği elektrik ile saati çevirdiğini bildiğimden bir servisine danışsan iyi olacaktır.
________________________________________________________________
Emre kardeşim senın olayına diyeceğim yok malesef,
ama kanunilerde yağ yakma olayı var zaten,
1500 km içinde 250 gram kadar yağ eksıltıyor,
hatta osman farklı piston attırmıştı yağ yakışı kesillmişti,
bende arayıştayım şimdilerde piston,
sağlıklı bir rektifiyeye sokacağım motoru...

ama senin iş uzun süreceğe benziyor,
bu arada sanırım 30 gün olması gerekıyor,
olmazsa yenısını verıyorlarmış,
kaldıki senın motor içinde sorun oldugu kesın yağ kalmadı diyorsun...
 
Katılım
8 May 2009
Mesajlar
3
merhaba öncelikle herkeze selamlar forumdaki yazıları racer aldım alalı takip ediyorum uzaktan uzaktan serkan kardes cok faydalı bilgiler verıyor öncelıkle ona ve herkeze tesekkür ederim :)

resım nasıl ekliyoruz sayfaya sizinlepaylaşmak istedim
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst