Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 25 Tem 2008
- Mesajlar
- 192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ama bird senin farketmediğin şu varki SANKİ BU İŞİ SENDN BAŞKA KİMSEE BİLMİYOR,ANLAMIYOR,BECERMİYOR.genelde herkesin yazılarına cevap olarak kullandığın keelimeler bu yönde.
Kardeş açıkçası ben şahsen serkan ın böyle bir tavır takındığını hiç sanmıyorum. adam güzel güzel cevap yazıyor fotoları paylaşıyor falan filan. Ama sen nereden çıkardın şimdi onu anlamadım?
Ha şuda varki böyle sebeplerle polemiğe girmekte çok yanlış birer örnek olacaktır bizim açımızda.Demem oki BİZ SAYGIYI SEVGİYİ YİNEDE ELDEN BIRAKMAYALIM SENİN VE SENİN GİBİ BİZLEREE VE DİĞER ARKADAŞLARA YARDIMCI OLMAYA ,BİLGİLERİNİ PAYLAŞMAYA ÇALIŞAN ARKADAŞLARIDA KÜSTÜRÜP KAYBETMEYELİM.
Ayrıca ben şu zamana kadar kimsenin serkan a sinirlenip, küsüp, darılıp, tartışıp da buraya yazmayı bıraktığını hatırlamıyorum? Sen böyle birşey gördüysen bizimle paylaş biz de bilelim...
