Kanuni Kanuni Racer Kullanıcıları

Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
aslında senınde bakabılecegın bır durum ama bıraz karmaşık bır işlem,
buyuk ıhtımalle vıtes gosterge musuru oturmamıştır,
veya soketı gevsektır,

ben kuyruktakı tum parcaları hava fıltresının üzerıne cektım:D,
ilk fırsatta sıze resımlı olarak atarım,
cok basıt bır durum sadece kabloları keseceksınız teker teker kısaltacak ve hava fıltresının üzerıne koyacaksınız,

bu arada aklınızda olsun,
kuyruğun altında sinyal flaşörü ve CDI(motorun beyni) var,
ikiside siyah kapalı kutucuklar,
hatta sinyalde ses çıkaran şey flaşör:D
o seside kesmek ıstersenız flaşörün etrafına elektrık bandı çekın,sinyalin ötmesi duyulmaz...
 
Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
170
arkadaşlar dun motoru incelerken arka sol yan grenajın (siyah üçgen olan kısım)civatasının olmaığını fark ettim,büyük ve contası ayrı civata,başka civatayla tutturdum ama hoş olmadı o civatanın orjinalini servislerinde bulabilirmiyiz? (benim servisimde yok bulacaklarınıda sanmıyorum zaten onlar kaybetti civatayı)
benim motoru aldığım yer kanuni bayisi ama sadece stkanuni satıyor,normal kanuni motorları satmıyor,ben özel sipariş üzerine getirttim onun için bu motorun hiçbir yedek parçası ellerinde yok,acaba ankaradaki diğer kanuni servislerine gitsem garantiden yararlanırmıyım ve ilgilenirlermi?
 
Katılım
9 Eyl 2008
Mesajlar
182
Herkese merhaba:)
Motorum 10.000 i devirdi! Geçenlerde motordan gelen şıkırtı sesini yaptırmak üzere servise gittim. Dedim herhalde supaplardandır. Motorun üst kapağını söktüğümüzde supapların bayağı bir gevşemiş olduğunu gördük. ( Özellikle benzin supapının) Servis onları çakıya benzer bir cisimden yardım alarak sıktı. Bu arada servis motorun sesinin ve kompresyonunun çok iyi olduğunu söyledi ve çok sağlıklı bir motor dedi.
Bir de gelmişken dedim karbüratörü bi sökelim, temizleyelim. (Gerçi motorda bi performans düşüşü yoktu ama, aklımdan çıksın diye) Karbüratörü açtığımızda içerisinin ayna gibi tertemiz olduğunu gördük! (bu arada hep aynı yerden benzin alırım) Servis genede karbüratörü özel bir sıpreyle temizledi. En nihayetinde servis, tıkanmadıkça karbüratörü temizletme dedi. Çünkü hassas ayarları olan bir mekanizma dedi
Paylaşmak istedim.
Kazasız belasız günler dileğiyle:)
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
Herkese merhaba:)
Motorum 10.000 i devirdi! Geçenlerde motordan gelen şıkırtı sesini yaptırmak üzere servise gittim. Dedim herhalde supaplardandır. Motorun üst kapağını söktüğümüzde supapların bayağı bir gevşemiş olduğunu gördük. ( Özellikle benzin supapının) Servis onları çakıya benzer bir cisimden yardım alarak sıktı. Bu arada servis motorun sesinin ve kompresyonunun çok iyi olduğunu söyledi ve çok sağlıklı bir motor dedi.
Bir de gelmişken dedim karbüratörü bi sökelim, temizleyelim. (Gerçi motorda bi performans düşüşü yoktu ama, aklımdan çıksın diye) Karbüratörü açtığımızda içerisinin ayna gibi tertemiz olduğunu gördük! (bu arada hep aynı yerden benzin alırım) Servis genede karbüratörü özel bir sıpreyle temizledi. En nihayetinde servis, tıkanmadıkça karbüratörü temizletme dedi. Çünkü hassas ayarları olan bir mekanizma dedi
Paylaşmak istedim.
Kazasız belasız günler dileğiyle:)

nice nice 10.000lere trakonya inşallah bizde görürürz o günleri

arkadaşlar dun motoru incelerken arka sol yan grenajın (siyah üçgen olan kısım)civatasının olmaığını fark ettim,büyük ve contası ayrı civata,başka civatayla tutturdum ama hoş olmadı o civatanın orjinalini servislerinde bulabilirmiyiz? (benim servisimde yok bulacaklarınıda sanmıyorum zaten onlar kaybetti civatayı)
benim motoru aldığım yer kanuni bayisi ama sadece stkanuni satıyor,normal kanuni motorları satmıyor,ben özel sipariş üzerine getirttim onun için bu motorun hiçbir yedek parçası ellerinde yok,acaba ankaradaki diğer kanuni servislerine gitsem garantiden yararlanırmıyım ve ilgilenirlermi?

st kanuni servisleri normale bakmıyor, normallerde stye. herhangi bi normal serviste mutlaka vardır o vida yoksa bile sanırım kuralkan.net te bulup sipariş verebilirsin.
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,094
herkeze iyi akşamlar
arkadaşlar bu forumu 3 4 aydır hemen hemen her akşam takip ediyorum ve yazılarınızı okuyorum ancak daha yeni üye oldum çünki motor alacak parayı hazır ettim.kanuninin racer 200 s 'ini aylardır araştırdım ve almak istiyorum. yazılarınızıda okudum yorumlarınız için çok teşekkür ederim ama kararsızım. :silent: birçok kişi motoru hiç tavsiye etmiyo ve kötülüyorlar ama buradaki arkadaşlar gayet iyi diyorsunuz. bu hafta içi alacam ama bu motor bana gerçekten sorun yaşatırmı ve 200 300 km lik uzun yollara gidermi acaba bilgilendirirseniz sevinirim. çok teşekkürler
hepinize kazasız belasız sürüşler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkeze iyi akşamlar
arkadaşlar bu forumu 3 4 aydır hemen hemen her akşam takip ediyorum ve yazılarınızı okuyorum ancak daha yeni üye oldum çünki motor alacak parayı hazır ettim.kanuninin racer 200 s 'ini aylardır araştırdım ve almak istiyorum. yazılarınızıda okudum yorumlarınız için çok teşekkür ederim ama kararsızım. :silent: birçok kişi motoru hiç tavsiye etmiyo ve kötülüyorlar ama buradaki arkadaşlar gayet iyi diyorsunuz. bu hafta içi alacam ama bu motor bana gerçekten sorun yaşatırmı ve 200 300 km lik uzun yollara gidermi acaba bilgilendirirseniz sevinirim. çok teşekkürler
hepinize kazasız belasız sürüşler.


bugun yaptığımız ankara merkezden - beypazarı sezon açılışı gezimizden birkaç foto paylaşmak istedim. Tamı tamına 101km gidiş 101km geliş:queen:
(üstelik tam da yola çıkmaya hazırlanıyordum ben kaskımı takarken bi arkadaşım arka lastiğe çivi girdiğini farketmiş o şekilde gittim geldim aletin lastiğine kadar sağlam yahu

arkadaşlar daha yeni alacaklar sorup durmasın sanki bana kanuni beleş mi verdi bunu, sadece bana da değil kimseye beleş vermez.
aldım makinadan memnunum tıkır tıkır işliyor diyoruz biz.
neden yalan söyleyelim ki
madem forumu kaç aydır takip ediyorsunuz ozaman yalan söylüyormuşuz gibi yazmayın buraya lütfen...
1%20(51).JPG

1%20(59).JPG

1%20(97).JPG


topcase i çıkarmaktan vazgeçtim:cherry:
1%20(106).JPG

1%20(115).JPG

hepsi ve daha fazlası--> ruzgarmehmet06.com


200-300 km yazmışsın fakat 2 hafta sonra yani ayın 3ünde nevşehir gezisine çıkacağız yaklaşık 300km gidiş 300 geliş hiç endişelenmeden korkmadan hatta şu dakka olsa (geziden yeni geldiğim halde) giderim hiç de sıkıntı olacağını sanmıyorum...
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
376
herkeze iyi akşamlar
arkadaşlar bu forumu 3 4 aydır hemen hemen her akşam takip ediyorum ve yazılarınızı okuyorum ancak daha yeni üye oldum çünki motor alacak parayı hazır ettim.kanuninin racer 200 s 'ini aylardır araştırdım ve almak istiyorum. yazılarınızıda okudum yorumlarınız için çok teşekkür ederim ama kararsızım. :silent: birçok kişi motoru hiç tavsiye etmiyo ve kötülüyorlar ama buradaki arkadaşlar gayet iyi diyorsunuz. bu hafta içi alacam ama bu motor bana gerçekten sorun yaşatırmı ve 200 300 km lik uzun yollara gidermi acaba bilgilendirirseniz sevinirim. çok teşekkürler
hepinize kazasız belasız sürüşler.

vallahi arkadaşım karar senindir biz 2 kişi ile 1 gün içinde hemen hemen 500 km yol yaptık banamısın demiyor.sadece benzin almak için mola verdik yani hiç durmadık yollarda.alıp almama konusunda karar senindir.
 
Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
170
vay serdarım benim bee,şartlarım uygun olsaydı emin ol sen kovsan bile ben geziye gene katılırdım la,ama güzel olmuştur kesin racerde sana çok yakışıyo yavrum temsil et raceri,uzun yollar yap,mayısın ortası gibide çamlıdere ve gerede gezimiz var çok canlı olacak iki mavi recer =)
 
Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
421
Bugün İstanbul-Edirne yaptım. 280 km gidiş + 280 km dönüş. 10.000 km'yi bugün devirmiş oldum (gidiş yönünde) 125 km sabit hızla durmadan 1,5 saat edirne otobanında ilerledim. Ön dişli 17 ve arka dişli 43. Arkayı bulursam 41'e düşürcem. Biraz daha hız artar. Selamlar.
Halen İstanbul'da buluşamadık be.
Edirne otogarda bugün öğlen vakit mavi bir raser s gördüm. Sundurma altında duruyordu. Forumdan birisininmi? Benzin almaya girdim türk petrol'e ve geçerken gördüm acele hemen.
Selamlar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
serkan abı bugun dank ettı abı bızım bı motorcu abımıze gıttım frenı hafıfletmek ıcın adam 1tur attı sorunlar:
Motor altında gelen ses debrıajla alakalıymıs egzantırık zıncırmı ne dedı
1-egzantırık zıncır
2-arka amortısor patlak
3-frende sorun var
4-debriaj da sorun var
5-on amortısorlerın yagı bitmiş

nasıl abı 120kagıt ıscılık dahıl bı ara gıdıcem sılıvrıye acıcam agzımı yumucak gozumu.....

bıde ılk aldıgımda park ambulu arka stoplar ve sınyaller yanmıyodu onlarıda ben yaptım
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,094
arkadaşlar biliyorum hep aynı sorularla karşınıza çıkıyolar ama ne bileyim bazı insanların yorumlarıda insanın aklını karıştırıyor yinede cevaplar için çok teşekkürler.galba yakında bende mavi s cilerin arasında olucam
 
Katılım
20 Nis 2009
Mesajlar
4
arkadaşlar öncelikle selamlar..
bizim gibi kanuni racer almayı düşünenleri biraz mazur görün :)sonuçta sizde ilk almayı düşündügünüzde kafanızda biraz soru işaretleri vardı.bende bugun kocaelinde kanuni bayisiyle görüştüm yeni kasa racera en son 3300 tl ye indirebildim..yanında ruhsat-plaka,kask,eldiven dahil..sizce fiyat nasıl..daha ucuza bulunabilirmi.?

yokmu arkadaşlar bi fikriniz...
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
arkadaşlar öncelikle selamlar..
bizim gibi kanuni racer almayı düşünenleri biraz mazur görün :)sonuçta sizde ilk almayı düşündügünüzde kafanızda biraz soru işaretleri vardı.bende bugun kocaelinde kanuni bayisiyle görüştüm yeni kasa racera en son 3300 tl ye indirebildim..yanında ruhsat-plaka,kask,eldiven dahil..sizce fiyat nasıl..daha ucuza bulunabilirmi.?

yokmu arkadaşlar bi fikriniz...

daha ucuza bulamazsın gibime gelio, plaka ruhsat zaten 200tutuyo, 30-70eldiven 20-100kask eder, hesaplı gibi
 
Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
170
kardeşim bu fiyata inanılmaz herşey dahil ne güzel nasıl bi yermıs orası hemen al bugun motoru at garaja=) bende 1 ay sabretseydim otv den faydalanacaktım bana 3865 e geldi plaka ve ruhsat yok kask yok hiçbişey yok,2 ay once anlaşmıştım ben kazığın alasını yedim ama hayırlısı vardır bundada bişey çıkacak para cepte durmuyo=)
 
Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
170
arkadaşlar motorum 400 km devirdi ilk bakımı için servise bıraktım ve tüm şikayetlerimi söyledim yetkili servis formuna yazıldı,yağı falan değişecekmiş benim merak ettiğim ilk bakımda para ödeyecekmiyim yağ değişimine?
 
Katılım
9 Ocak 2009
Mesajlar
22
arkadslar hepınıze merhabalar ben motorun aydınlatmasının beyaz olmasını ıstıyorum ıkı secenek var ya beyaz ampul almak yada zenon far zenon far bıraz pahalı akuyude bıtırıyor dıyolar o yuzden sıcak bakmıyorum sızce arkadaslar beyaz ampul mu alayım yoksa zenon mu hayırlı surusler dılerım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst