Kanuni Kanuni Racer Kullanıcıları

Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
hehe:D
banada bir jant stıcerı ismarlasana hazır avans çekecekmişsin:queen::queen:

nasıl beleş ama:D
o gunde bi fırt benzın buldummu,
yoluda beleşe getirmiş olurum hehehehe:D:queen::queen:
 
Katılım
18 Mar 2009
Mesajlar
25
mrb arkadaslar yeniyim bnde 2009 model windy s var racer s almayı düşünüyorum formun hepsini okudum fakat racer s kullanan arkadslar brz daha bilgi verebilirmi
 
Katılım
18 Mar 2009
Mesajlar
25
ya bn sdce grntu için racers istiorum yani benm mtrumu aratrsa eger bnim windy s gibi deilse satmıcam motorumu racers te almıcam
 
Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
170
sağol serkan kardesim verdiğin bilgiler için.şu anda plaka ruhsat yok ,cıkardıktan sonra ilk işim servise gitmek olacak,ilk motorum hala inanamıyorum motor sahıbı oldğuma,yazın glmesini hıc bukadar istememiştim,YAŞASIN MOTORCULAR =)
 
Katılım
18 Mar 2009
Mesajlar
25
ewet yaşasın motorcular:)
bana racers tavsiye edebilecek yokmu
hc kmse ykmu yha cvp yazan yk
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Mar 2009
Mesajlar
542
ben bizim burda bi adama sordum onunda mavi racer vardı 2006 model.walla aküsünde sorun çıkarmadıkça memnunum dedi:)
 
Katılım
18 Mar 2009
Mesajlar
25
yha racer s ten istiorum bn de wndy s var cok memnunum titreşim yk ve sn hz olrk 135 grdüm fkt redlineye soktum motru sadece 1 kere deneme amçlı
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
123
bende racer yok ama presto var aynı sayılır ben sana anlatım kardes....racerler motor aksamından hıc bı sorun cıkarmazlar bu konuda serkan kardesımızle konus o cok ıyı acıklar benım duydugum kadarıyla elektrık aksamında sorunlar cıkarıyo...bendede aynı sorun cıktı ve bu sorun sadece 1 defa cıkıyo...sorunun adı cdı (beyın) buda her racerda cıkcak dıye bısey yok yanı ben ızmırde oturuyorum burda racerı olan arkadaslarım var ve burdan antalya'ya gıdıp gezıp geldıklerını bılıyorum...
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
123
racer 200 de balansör(tıtresimi onleyen sıstem) var diyen var yok diyen var kesın bılmıyorum...yanlız sen bunu ıyıce arastır eger balansor varsa tıtresim minumum olur..eger yoksa mesela benımkınde yok tıtresım bı haylı oluyo fakat cozulmucek sorun yoktur ...sahsen ben tıtresım konusunu cozdum...dişlilerle falan
 
Katılım
3 Şub 2009
Mesajlar
14
ARKADAŞLAR TEK BİRŞEY RİCA EDECEM SİZDEN KANUNİ RACERs 200 mü honda cbf 150 mi aralarında 300-400 fark oynuyor.sizce hangisi:cat:
 
Katılım
18 Mar 2009
Mesajlar
25
kanuni racers alcm kararımı verdim çok istiyorum o yüzden alıcam artık sans inş memnun kalırım
birşey daha sorabilirmiyim racers te arka dişliyi 2 diş küçültüp ön dişliyi 1 diş büyültsem hava filtrresinin kapağnı sksem son hızım ne kadar olur
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
123
sor kardeşim ayıp ediyon....bazı arkadaşlarım 130 yaptıklarını söylüyolar...yani racer 130 km hız yapabilir bence bu max hızıdır...yanlız bende kullanma kılavuzu var orada azami hız 100 km diye yazıyo istersen sana kılavuzu upload edebilirim kullanma kılavuzundan herşeyini incelersin
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
arkadaşım RACER S tavsıye ıstedıgın için yorumlara mudahale etmedım,

ne kadar iyi rodaj yaparsan ve ne kadar hız için uğrasırsan o kadar artabılır,
ama o kadarda çabuk yersın motor ömrünü.

ben son hızda 140 vurdum rampa aşağı,
ama o son yani 2008 eylül ayındaydı,
ondan sonra yenı eklentıler ve değişimler yaptım,
şu anda 120 gorur sanırım ama tam bilmiyorum...

aşırı sürate uğraşmayın,
yeterki sorunsuz binin...

Şimdiden Hayırlı Olsun Cümleten...
 
Katılım
18 Mar 2009
Mesajlar
25
çok saol abi verdiğin blgiler için 130 çok iii bi hz yani bu mtrlar için bndeki 100 gectmi savruluo...yha bnde asrı hz istemiorum ama nblm ylda bi cbr dnk geldimi mgeride kalp dlga gclmk istmiorum saten nrmlde hz yapmam
srkan abi ve hkn abi vrdgnz blglr için çk tsk etyrm
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
123
serkan kardesımın dedıgı gıbı bende hızla artık ılgılenmıyorum adam gıbı gıtsın yeter yani ne gerek var hıza filan ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst