Kanuni Phantom güzel bir motosiklet midir__??

Katılım
26 Nis 2012
Mesajlar
10
s.a abana1903 inşallah nasip olursa gelirim geçenlerde benim arka oturak düşmüş mecidiyeköyden pendiğe gelirken yolda düşmüş kilidinide açmamıştım aradım servisi 60 tl dedi şimdi size soruyorum bana onu garantiden vermeleri lazım değil mi benim hatam yok kendi düşmüş
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
1,039
Tarafımdan yakından incelenmiş olup o yan grenajın ordaki zımbırtılar tamamen plastik malzemedendir en ufak yatmada o plastikler allaha emanet:king:
 
Katılım
6 Ara 2011
Mesajlar
402
o zaman Kanuni Phantom güzel bir motosiklet midir__?? konusunu açan arkadaşa cevabımız güzel değil imiş olabilir şahsen...
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
259
bordomavi kardeşim eğer kilitin bozuksa içindeki demirinden belli olur yarın garanti kağıdınla git servise bozuk olduğu tespit edilirse eksiğin neyse garantiden değişir. ben yarın kadıköydeki servise gitcem zenon farımı taktırmaya yakınlardaysan işin yksa gel kardeşim halledelim.
arkadaşlar bu model yeni çıkan bir model eksikleri mutlaka olacaktır. ben 1200 km yolu devirdim mtor açıldı 2 kişi 110 tek kişi 120yi buluyor. 120den sonrasını gözüm yemedi bassan 130a zorlucak gibi görünüyor.yürür pozsyonda videosunu çekcemde kamera aparatım yok tehlike oluyor tek elle.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:18 ----------

hangi konularda güzel değilmiş sorusunu sormamız lazım önce.ufak tefek sorunlar cbfte bile çıktı yağ yakma problemi bu yıl anca bitti gibi.tvs desen 6 devirde vibrasyon makinesi olduğunu bizzat binerek gördüm forumlardada bundan şikayetçi arkadaşlarımız var. bu motorda montajdan kaynaklanan 2 vidasının çıkması(kontak vidası) ve arkadaşımızın sorunu olan sele kiliti sorunu çıktı.böyle şeylerin olmadığı sanırım bi bmw vardır. böylesine ufak sorundan güzel değil sonucu çıkarmak haksızlık olur. saygılar
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
bordomavi kardeşim eğer kilitin bozuksa içindeki demirinden belli olur yarın garanti kağıdınla git servise bozuk olduğu tespit edilirse eksiğin neyse garantiden değişir. ben yarın kadıköydeki servise gitcem zenon farımı taktırmaya yakınlardaysan işin yksa gel kardeşim halledelim.
arkadaşlar bu model yeni çıkan bir model eksikleri mutlaka olacaktır. ben 1200 km yolu devirdim mtor açıldı 2 kişi 110 tek kişi 120yi buluyor. 120den sonrasını gözüm yemedi bassan 130a zorlucak gibi görünüyor.yürür pozsyonda videosunu çekcemde kamera aparatım yok tehlike oluyor tek elle.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:18 ----------

hangi konularda güzel değilmiş sorusunu sormamız lazım önce.ufak tefek sorunlar cbfte bile çıktı yağ yakma problemi bu yıl anca bitti gibi.tvs desen 6 devirde vibrasyon makinesi olduğunu bizzat binerek gördüm forumlardada bundan şikayetçi arkadaşlarımız var. bu motorda montajdan kaynaklanan 2 vidasının çıkması(kontak vidası) ve arkadaşımızın sorunu olan sele kiliti sorunu çıktı.böyle şeylerin olmadığı sanırım bi bmw vardır. böylesine ufak sorundan güzel değil sonucu çıkarmak haksızlık olur. saygılar

ya boşver milleti bak senelerce honda honda diyen çocuk diyor bunu :)
güzel motor getirmişler her ne olduğu bilinmesede
ayrıca çinli modellerede tamamen benzemiyor alakası yok bitek gösterge paneli filan uyduruk
tarafsızca yorumdur bu bence gücüde tipide yerinde bir motor lisede olsam kesinliikle bunu alırdım
 
Katılım
9 Kas 2004
Mesajlar
300
Abana1903 kardeşim yarın kadikoyde hangi servise kaçta gideceksin?? Bu aleti çok merak ediyorum gelip incelemek isterim..
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
259
Abana1903 kardeşim yarın kadikoyde hangi servise kaçta gideceksin?? Bu aleti çok merak ediyorum gelip incelemek isterim..

s.a abi kusura bakma biraz geç girdim foruma ben nişantaşındayım bu hafta içi komşufırında çalışıyorum.Vali konağı caddasinden aşağıya doğru in şair nigar sokağının başı kime sorsan gösterir.
 
Katılım
10 May 2012
Mesajlar
1
öncelikle herkeze merhabalar aranıza yeni katıldım . Edirne Keşan da oturuyorum namı değer trakya :D bende phantom almayı düşünüyorum ama abana ağabey vites göstergesi yok demiş hani şu kaçıncı viteste olduğunu gösteren alet o yoksa çok zor olmazmı kullanması beni bu konuda aydınlatırsanız çok sevinirim :) herkeze saygılarımla :)
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
resmen dalga geçmişler apache den daha pahalı inanılmaz
 
Katılım
26 Nis 2012
Mesajlar
10
s.a arkadaşlar bugün bana fabrikadan cevap geldi başınızın çaresine bakın arkadaşlar kesinlikle uzak durun

halen daha almak isteyen varsa bana maliyeti 5390 tl isteyen varsa 4000 tl ye bırakırım daha 450 km de
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
259
trakya arkadaşım hoşgeldin öncelikle. Vitesi kafana takma ben 6 yıl scooter kullanıp bunun üstüne oturdum.2 haftada kurdu olursun.Ben üstünden inmiyorum. 1 ayda 1500 km yol yaptım :D zevkli valla:) senide aramızda görmek isteriz.Bordo kardeşimiz fabrikaya kızmış, fabrikanın hatası varsa motor yansa yenisini gönderirler kuralkanı iyi tanıyorum.neyse inş ararsında buluşur motoru sattırcak kadar kızdığın konuyu çözeriz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:21 ----------

arkadaşlar bugün ciddi ciddi sıkıştırdım e 5 te 120yi görüp koruyor düz yolda . ama bide şu var 4 viteste 100ü geçmeli.9 bin devire gelirken 100ü geçiyor. 105 gibi 5. vitese atılınca 120 koruyarak gidiyosunuz.Çok hızlı geldi bana bide sinyal vermeyen bi kaç araç yüzünden sıkıntı yaşadım. gayet tatmin edici abi daha ne olsun yani.Yokuş yukarı boğaziçi köprüsünü 90la tırmanmaya başladım aynı km ile sona yaklaştım.Bence güç budur.Yokuş yukarı sağ şerite girmiyor makina.Dişlisini değiştirmeyi düşünmüştüm ama bu hız yeterli ondan önemlisi yokuş yukarı amelelik yok.
benzin şamandıramda sorun var garantiden geldi servise uğrayamadım.1050 km civarı aldım benzin şuan 1500e yaklaştı.depoda hatrı sayılır benzin mevut. Bu konuyu merak eden arkadaşları en kısa zamanda bilgilendiricem.
saygılar
 
Katılım
27 May 2012
Mesajlar
27
Merhaba;

Öncelikle ben de görüntüsüne vurulup bu motoru almaya niyetlenenlerdenim. Abana1903, nişantaşında çalıştıgını belitrmişsin. Senin de uygun oldugun bir zamanda gelip motorunu görmek isterim. Malum kullanıcısıyla konuşmadan almak sıkıntı oluyor. Ve tabi herseyden önce motorun yol hali mağazadan farklı bu sebeple de uygun oldugunda seni ziyaret etmek isterim.
 
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
514
Bende diyorum Allah ın çinlisi bile kafes şasi yapmış meğer plastikmiş o bölgeler 1 kez daha gozumden dustu cin motorları
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ybr 125, ikinci el temiz cbr 125, mondial 150 mc, mr, mondial drift, kanuni windy s, tvs apache 150, rks titanik fiyatlarını tam bilmiyorum 150 ve 200, daha çok var ama ne tür, kaç cc istiyosun?
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Ben de alete tav olmuştum. Taa ki yakından görene kadar. Üstündeki birçok şeyin plastik olmasını bekliyordum da bukadar basit malzemeden olması olayı bozmuş. Grenajların dandik olması olağandır, bir lafımız yok. Ancak görsel olarak yaptığın çapraz şasi, egzoz çıkışı, yan sinyal, kuyruk vs, bukadar dandik olunca olaya "oyuncak" havası karışıyor. Hani sonuçta ciddi bir motosiklet bu, bir dünya para sayıyorsun, +100 km/h hıza çıkıyorsun. Ama yanına yaklaşınca böyle uzaktan kumandalı model motosiklet havası aldım ben. Önceleri "plastikte olsa görüntüsü var en azından, diğer çinlilerden eksiği yok fazlası var yani" diye düşünüyordum ama yakından inceleyince tam tersi, bu basit plastik havası beni rahatsız etti.

Onun dışında teknik güce fazla takılmayın. Yakıt tüketimi fazla değil ise ben bu motoru TVS ye bile tercih ederim. Çünkü güçleri birbirine yakın fakat hacim olarak büyük olan motor tork dağılımına ve çekişine + etki sağlayacaktır. Tek şart yakıt tüketiminin çok olmaması.

Fiyata gelince : Saçmalık (bence). Kanuni satıcıları "motor güzel görünüyor, basın fiyatı" demişler. Çünkü teknik olarak neredeyse önceki çinlilerden hiçbir artısı yok. Üzerine 2 parça plastik koyup da fiyatı bukadar artırmak saçmalıktır.

Sakın ha, rodajda sentetik yağ kullanılmaz, yarı sentetik de kullanılmaz. 2000km'ye kadar madeni yağ kullanılmalıdır. Sentetik yağ motor alışma sürecini uzatır ve zarar verir.

Aman deyim, bu muhabbetlere girmeyelim, başkalarını da yanlış yönlendirmeyelim...
 
Katılım
14 Haz 2012
Mesajlar
108
Bir motor titriyorsa uzak duracaksın. İstediği kadar kaliteli, sağlam, hızlı ve ekonomik olsun, titreşim adamı motordan bezdirecek birşey. Ayrıca Apache'nin iki tekerlek arası mesafesi çok kısa olduğundan çirkin duruyor.

Bu motorun 170 cc olması çok kötü değil, ona göre de torku vardır. Öte yandan 4800 TL Kanuni marka motor için çok fazla. Bir de üzerine adamın gözüne sokacak şekilde Kanuni yazmıyorlar mı deli oluyorum. Sırf bu Kanuni yazma hastalıkları yüzünden S&T markasını satamıyorlar. Marka imajına bu kadar güvenen başka firma da yok yani.

İmzamı atarım sırf S&T Kanuni yazıyor diye GV 250 almıyorum.Bmw alıp BMW TOFAŞ yazması gibi bir şey motorda.
 
Katılım
4 Eki 2015
Mesajlar
1
selam arkadaşlar ben kanuni phantom almak istiyorum ama fiyatının ucuz olmasından dolayı kafamda bazı sorular oluştu acaba kalitesiz bir motormu diye ömrü azmıdır diye yardımcı olursanız sevinirim kullanıcılar özellikle yorum yapabilirmi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst