G
Guest
mertserpen' Alıntı:ÖN GÖSTERGELERİN BULUNDUĞU GÖGÜS KIZMI NE BİR KAZA NEDE ÇARPMA OLMAKSIZIN ELİNDE KALMIŞ, EKSOZ VE PLAKALIK KISMINDAN İNANILMAZ YÜKSEK SESLER (TAKIRTILAR) GELİYORMUŞ + PERSORMANS OLARAK DA MEMNUN OLMADIĞINI SÖYLEMİŞTİ. BEN KENDİSİNİN YALANCISIYIM
arkadasım ben hussarı 1 aydır kullanıyorum yazdığın hiçbi sorunu yasamadım
sanırım bu biraz sans işi biliyosun tanınan markalar (honda,pejo) dısında
hepsi cinden geliyo bence arkadasın bu işin peşini bırakmasın urunun kusurları kullanımı imkansız hale getiriyosa firma yenisini vermek zorunda