- Katılım
- 24 Nis 2005
- Mesajlar
- 337
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benimde yatıyor.. neden diceksin. birincisi çok ucuz.. yani 11 milyarmı ne o piaggio.. eger yanlış hatırlamıorsam. bu motor 2990.. yani sen yedek parçasını garantiden bulamasan bile problem olursa (!) parasını verir yaptırırsın .. ama 8milyar 10 milyonluk fark tutmaz merak etme.. hem paran cebinde kalır. hemde piaggio olunca gözünde çok buyuteceksin, hız deneyeceksin.. napar ne eder. fln .. ya gaz işte hersey. sen git 3 milyara al mondial i.. paşa paşa.. eger istanbuldaysan yaşın da çok ihtiyar değilse senle sahilde turlayalım.. çay içelim aynı motora biniyoruz ya hani
( bende alcam o bakımdan ) heeee arada eger bayan isen sapık değilim haaa yanlış anlaşılmasın :queen: