+ KANUNİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞ VE ÖNERİLERİNİZİ BEKLİYORUM

G

Guest

mertserpen' Alıntı:
ÖN GÖSTERGELERİN BULUNDUĞU GÖGÜS KIZMI NE BİR KAZA NEDE ÇARPMA OLMAKSIZIN ELİNDE KALMIŞ, EKSOZ VE PLAKALIK KISMINDAN İNANILMAZ YÜKSEK SESLER (TAKIRTILAR) GELİYORMUŞ + PERSORMANS OLARAK DA MEMNUN OLMADIĞINI SÖYLEMİŞTİ. BEN KENDİSİNİN YALANCISIYIM

arkadasım ben hussarı 1 aydır kullanıyorum yazdığın hiçbi sorunu yasamadım

sanırım bu biraz sans işi biliyosun tanınan markalar (honda,pejo) dısında
hepsi cinden geliyo bence arkadasın bu işin peşini bırakmasın urunun kusurları kullanımı imkansız hale getiriyosa firma yenisini vermek zorunda
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
8
5milyara kadar bütçen varsa
piaggio'nun yeni modeli Fly 150 ye bak derim ben fuarda hoşuma gitmişti epeyi...
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
kanuni hakkında

hayatım değişti hussar 125 helal olsun sadece kışın tekerlekleri kış tekeri yapmadım kaydı ayagım çatladı ama motoruma ağşıgım hafif rahat birazda fazla yakmasa yarın bodruma gidecektim vazgeçirdiler onsuz zor olacak ama orada kiralayacagım ilk aldığım zaman geliboludan 4 saatte ist geldim ne diyeyim gözümün nuru motoru :king: m ....sevgiler
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
2004 model Hussar 125 lerin arka tekeri sola yatık dönüyordu.
O yüzden dikkat ederseniz tekerin düzgün dönmesi için 2005 modeller çift arka amortisör ile donatılmış.
 
Katılım
6 May 2005
Mesajlar
3
mavivesiyah bence yamaha bws 100e bi bak ama gorünüş bakımından kanuni deer 152 de cok guzel olmus ama vitesli olması sorun olmazsa bence git tiger 250 veya seyhan 250c al derim :thumleft:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
basri196' Alıntı:
mavivesiyah bence yamaha bws 100e bi bak ama gorünüş bakımından kanuni deer 152 de cok guzel olmus ama vitesli olması sorun olmazsa bence git tiger 250 veya seyhan 250c al derim :thumleft:

Deer 152 vitesli değil ki !
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
Mengu16' Alıntı:
Deer 152 vitesli değil ki !
demişsin ! ne için demişsin ? Aşağıda yazan için.
basri196' Alıntı:
ama vitesli olması sorun olmazsa bence git tiger 250 veya seyhan 250c al derim
bu arkadaş meramını başka nasıl anlatabilirdi ki ?

Peki bunu ne zaman demiş ? 16 Mayıs 2005 te. Yani 9 ay önce....
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Maksat heyecan olsun değişiklik olsun :queen:
İlla Mondial RS151 veya regalraptor konuşulacak değil ya sitede !
Gerekirse eski konuda canlanır veya hortlar ! !
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst