Kanuni Kanuni Elite 110 motosiklet

Katılım
12 Tem 2006
Mesajlar
231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu motoru kullanan ve fikri olan birileri var mı ? yakıt tasarrufu, eksileri değeri nedir?

breton 125 un yakıt deposu için gösterge yok, bu da kafama takıldı ayrıca
 
Katılım
12 Tem 2006
Mesajlar
231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ayrıca 110 cc olduğu için 2. el satışta ne kadar öderim ? 100 cc gibi yapamazmıyım ?
 
Katılım
12 Tem 2006
Mesajlar
231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1100 liraya sıfır breton buldum, ama deponun boş mu dolu mu olduğunu nasıl anlayacağım ?
 
Katılım
1 May 2008
Mesajlar
402
1100 liraya sıfır breton buldum, ama deponun boş mu dolu mu olduğunu nasıl anlayacağım ?

anlaman cok kolay bende bRReton kullanıcısıyım.. normal depoda giderken motor hafiften teklemeye baslayınca hemen yedege atarsın depoyu ondan sonra yaklasık 30 40 km kadar gidişine gore(mesela ben yedek depoyle 50 km yol gittim) gidersin ama bir ara benzin almayı unutma..sonra yollarda kalırsın..ama elite yerine breton al daha ii..:cat: motorumda bu alttaki..
http://www.sahibinden.com/acilen_tertemiz_sahibinden_-18WQQaXQQ15755550WQQpXQQdisplayitem
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst