Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
anlaman cok kolay bende bRReton kullanıcısıyım.. normal depoda giderken motor hafiften teklemeye baslayınca hemen yedege atarsın depoyu ondan sonra yaklasık 30 40 km kadar gidişine gore(mesela ben yedek depoyle 50 km yol gittim) gidersin ama bir ara benzin almayı unutma..sonra yollarda kalırsın..ama elite yerine breton al daha ii..:cat: motorumda bu alttaki.. http://www.sahibinden.com/acilen_tertemiz_sahibinden_-18WQQaXQQ15755550WQQpXQQdisplayitem