Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Şub 2008
Mesajlar
12
Abiler bende bian önce bi caracal alıp dertlerini sorunlarını buraya yazıp sizden cevap beklemke istiyorum..Hatta istanbulda caracal turuna çıkmak istiyorum..:)Çok süper olurdu...
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
bi izlenimde benden
benim motor 3600km ye dayandıı
benim en dert ettiğim mmotorun görüntüsünüde bozan orta sehpa idi
arkadan bakınca orta sehpa yere değicekmiş gidi gözüküyü yada düşmüş gibi gözüküyodu
bugün mahallemde bir caracalla karşılaştım oturduk sohbet muhabbet derken onun mortora baktım orta sehpa benimkinden havada isa egildi baktı sağolsun bir el attı orta sehpanın daha yukarı kalmasını engelleyen bir plastik takos var onu çıkardı yerinden ve orta sehpam artık normal olması gereken yerde ohhh bu deertten de kurtuldum

nerde bu plastik parça derseniz eger motorun alına egilin orta sehpanın motora vidalı olan yerine bakın arada plastik kare bir parça görürsünüz onu alın aradan daha da yukarı çıkıyoo

motorun elden geçmesi gerekiyoo ama servisler birbirini tutmuyoo bugün tanıştığım isa benim aldığım yerden almış motoruu oda oraya servise götürüyoo ama şikayetçi başına gelmeyen kalmamış hep sıkıntı hep sıkıntı

arkadaşlar istanbulda oturupta bizim motor için adam gibi ilgilenecek bakacak bu motordan anlayan ama harbi anlayan biri.........
varmı tavsiyesi olan
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla benimde aklımdan bu laf geçiyordu!!!37'inci sayfada takıldık kaldık bu kadarda olmaz valla yaww...:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güncel tutalım bari!!!!!!!!!!!!
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
119
kardeş sen yarından itibarenmi binecen ben hiç garaja almadımki motoru en fazla 2 gun yattı cemre baglamaz beni kar da yagsa binerim
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
kardeş sen yarından itibarenmi binecen ben hiç garaja almadımki motoru en fazla 2 gun yattı cemre baglamaz beni kar da yagsa binerim




canım izmirli kardeşim sen hiç esk e geldınmı gelıpte ayazını yedın mı valla 10 km yol yaparsın bu sehırde bır daha motora bınenı ............ dersın izmir gibi ılıman degılız
aga karsıykalımısın bır sey soracam
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar yarına bi aksilik olmaz ise eğer makinayı çıkarmaya gidecem bakalım!!!biraz binelim dimi 900 km'de takıldık kaldık yaww..açılsın makina talaşlarınıda döksün biraz:cherry:birazda özlem gideririz..:wiinkk:
Bu ara 38 sayfaya gelemedik ben açacam o'sayfayı benim memleketin plakasıdır!!!!hiç heveslenmeyin boşuna!
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
119
canım izmirli kardeşim sen hiç esk e geldınmı gelıpte ayazını yedın mı valla 10 km yol yaparsın bu sehırde bır daha motora bınenı ............ dersın izmir gibi ılıman degılız
aga karsıykalımısın bır sey soracam

AFYONA GİTTİM DE Bİ DAHA GİDENİ DEDİM ESKİŞEHİRİ BİLMEM

İZMİR DEYİM CENNETÇEŞME

SOR YARDIMCI OLABİLİRSEM NE MUTLU BANA
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst