bi izlenimde benden
benim motor 3600km ye dayandıı
benim en dert ettiğim mmotorun görüntüsünüde bozan orta sehpa idi
arkadan bakınca orta sehpa yere değicekmiş gidi gözüküyü yada düşmüş gibi gözüküyodu
bugün mahallemde bir caracalla karşılaştım oturduk sohbet muhabbet derken onun mortora baktım orta sehpa benimkinden havada isa egildi baktı sağolsun bir el attı orta sehpanın daha yukarı kalmasını engelleyen bir plastik takos var onu çıkardı yerinden ve orta sehpam artık normal olması gereken yerde ohhh bu deertten de kurtuldum
nerde bu plastik parça derseniz eger motorun alına egilin orta sehpanın motora vidalı olan yerine bakın arada plastik kare bir parça görürsünüz onu alın aradan daha da yukarı çıkıyoo
motorun elden geçmesi gerekiyoo ama servisler birbirini tutmuyoo bugün tanıştığım isa benim aldığım yerden almış motoruu oda oraya servise götürüyoo ama şikayetçi başına gelmeyen kalmamış hep sıkıntı hep sıkıntı
arkadaşlar istanbulda oturupta bizim motor için adam gibi ilgilenecek bakacak bu motordan anlayan ama harbi anlayan biri.........
varmı tavsiyesi olan