- Katılım
- 2 Haz 2007
- Mesajlar
- 5,075
arkadaşlar bende yeni bir caracal aldım gayet memnunum diyer çin mallarına göre mükemmel bende bu güne kadar çelik 150 lik cooper vardı her yanı döküldü bir senede ama aralarında bence çok fazla kalite farkı var alır almaz dişliyi degiştim titresimi bitti bu sayede 50 km de yagını degiştim castrol marka yag koydum nedeni ise sıfır motorların içinde bulunan çelik talışından gömlekleri korumak için 200 km den sonrada hiç acıman 5000 devir altına düsmeden motorumu açtım şu anda 850 km de açarken iki kişi bindim yaklasık durmadan son gaz 50 km yaptım su anda 120 km hıza hiç zorlanmadan geiyor maksimum ise 130 yapmakta .balatalatdan gelen sesi ise zımparalattıktan sonra balata temizliyiciyle temizlettim sonrasında ise doru acılarda jantı yerine oturtuktan sonra sorun kalmadı. yeni olarakta sibob ayarlarını yaptırdım şu anda süper oldu .
fatih arkadasım almak istedigin motor fiyatları arasında olsun çin malları arasında olsun en iyi motordur . sunuda söyleyim kimi arkadaslar çift piston olayına takmıs durumda inanki etrafımda çift pistonlu motor kullanıcıları çok ama sıkıntılarıda çok neden diyecek olrsan çift piston makinalar özelkle çin mallarından bahsediyorum ne yazıkki zamanla olan sorunları söyle buji bozma olayı çoktur
istonların biri düzgü çalısırken diyerinde tekleme sorunları vardır
.yakıt ne yazıkki çoktur :ve bir sorun olustugunda maliyet 2 katıdır:yaptıkları hız alcagın motordan çok fazla degildir en fazla 10 km dir . bence en iyisini yaparsın caracal sınıfları arasında bence en iyisi derim karar yinede senin dostum
biz kataloga uyduk 120 yi gecmıyor düz yolda en ıyısını yapmıssın belkı daha erken yıpranır ama olsun bastın mı uçar
ırıdyum bujı cok güzel serılık verdı dvmı gelecek

