Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
arkadaşlar bende yeni bir caracal aldım gayet memnunum diyer çin mallarına göre mükemmel bende bu güne kadar çelik 150 lik cooper vardı her yanı döküldü bir senede ama aralarında bence çok fazla kalite farkı var alır almaz dişliyi degiştim titresimi bitti bu sayede 50 km de yagını degiştim castrol marka yag koydum nedeni ise sıfır motorların içinde bulunan çelik talışından gömlekleri korumak için 200 km den sonrada hiç acıman 5000 devir altına düsmeden motorumu açtım şu anda 850 km de açarken iki kişi bindim yaklasık durmadan son gaz 50 km yaptım su anda 120 km hıza hiç zorlanmadan geiyor maksimum ise 130 yapmakta .balatalatdan gelen sesi ise zımparalattıktan sonra balata temizliyiciyle temizlettim sonrasında ise doru acılarda jantı yerine oturtuktan sonra sorun kalmadı. yeni olarakta sibob ayarlarını yaptırdım şu anda süper oldu .

fatih arkadasım almak istedigin motor fiyatları arasında olsun çin malları arasında olsun en iyi motordur . sunuda söyleyim kimi arkadaslar çift piston olayına takmıs durumda inanki etrafımda çift pistonlu motor kullanıcıları çok ama sıkıntılarıda çok neden diyecek olrsan çift piston makinalar özelkle çin mallarından bahsediyorum ne yazıkki zamanla olan sorunları söyle buji bozma olayı çoktur
:pistonların biri düzgü çalısırken diyerinde tekleme sorunları vardır
.yakıt ne yazıkki çoktur :ve bir sorun olustugunda maliyet 2 katıdır:yaptıkları hız alcagın motordan çok fazla degildir en fazla 10 km dir . bence en iyisini yaparsın caracal sınıfları arasında bence en iyisi derim karar yinede senin dostum




biz kataloga uyduk 120 yi gecmıyor düz yolda en ıyısını yapmıssın belkı daha erken yıpranır ama olsun bastın mı uçar


ırıdyum bujı cok güzel serılık verdı dvmı gelecek
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
119
arkadaşlar ben motora acımam ama bakarımda kaba tabirle eşşek gibi kullanırım bana dayandıgına göre galiba saglam makine aldıgıma pişman deyilim (2 kazası var) alacak arkadaşlara garanti ediyorum depodaki benzin contasından benzin kaçıracak ama sıkınca geçiyoo bu sorun hemen hemen her arkadaşımda oldu
 
Katılım
3 Şub 2008
Mesajlar
12
ya bende seninle aynı fikirdeyim caracalı burda epey tutuyo millet ve hatta benim kafamda herhangi bi soru işaretide yok direk carcal diorum kararımda kesin ama şu dişliyi değiştirmişsin ya,burda o motorun belli bi hız limitinden sora titreşim yaptıından biraz eleştrisi vardı geçekten %100 gitti mi titreşim valla öyleyse süper :) ben şimdi gidiyim almaya :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya bende seninle aynı fikirdeyim caracalı burda epey tutuyo millet ve hatta benim kafamda herhangi bi soru işaretide yok direk carcal diorum kararımda kesin ama şu dişliyi değiştirmişsin ya,burda o motorun belli bi hız limitinden sora titreşim yaptıından biraz eleştrisi vardı geçekten %100 gitti mi titreşim valla öyleyse süper :) ben şimdi gidiyim almaya :)

hiç düşünmeden al !! bende çok memnunum motorumdan..!!bi geç çalışma problemi vardı bende onuda hallettik!!meğer iyi bir karbüratör ayarı istermiş canı halletik şu an saat gibi... bide diğer arkadaşlarda bahssetiği gibi şamandıradan az benzin damlatıyordu deponun alt kısmındaki lastiğide değiştirince onuda kesti ...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.



işte benim karakaçan buda!! 2007 temmuz çıkışlı resimleri bugün çektim...
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
racerle aynı motor var üzerinde :)
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
119
lastik basınç ayarları ne olacak yardımcı olursanız sevinirim

kardeş ben serwiste sordum ön 28 arka 30 dedi

ha bu arada bu gun çift ayagu-ın yayı duştu otobanın ortasında agaç dalıyla bagladım otobanı çıkardı o dal sonra bi ip buldum
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
arkadaşlar bilgisi olan varsa söylesin, iki motorun, cc leri aynı, silindir çapları aynı, strokları aynı, sıkıştırma oranları aynı, soğutmaları aynı, ama ürettikleri güç nasıl farklı olur?, motocar ile freedom böylede.
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
arkadaşlar bilgisi olan varsa söylesin, iki motorun, cc leri aynı, silindir çapları aynı, strokları aynı, sıkıştırma oranları aynı, soğutmaları aynı, ama ürettikleri güç nasıl farklı olur?, motocar ile freedom böylede.



hız fazla ötekilerde dişli farkı hocam iridyum buji harika bir şey çok çabuk hızlanıyor ve gaza abanmıyoruz yakıtta düşüş gördüm sayılır arkadaslar benzın 3 ytl olmus
6 krs buyuk indirim::biggrinn::biggrinn::biggrinn::biggrinn::biggrinn::biggrinn::biggrinn::biggrinn::biggrinn::biggrinn::biggrinn::biggrinn::biggrinn::biggrinn::biggrinn::biggrinn::biggrinn::biggrinn::biggrinn::biggrinn
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
5
dostum motorlar aynı ama devirleri farklı diyerleri 6500 devir caracal ise 7500 fark burada
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
arkadaslar hava filtresının kapagını acıp bır carsı turu yaptım o ses varya boyle tatatatata yapıyor gıderken mıllet bakıyor ben bacagımla kanuniyi kapattım bılere yolda mıllet dıyor harley mı lan bu dıyorlar bılenlerde 200-250 cc de harley olmaz dıyor neyse


dün çelik crown 150 gordum ,görmeden önce ta ta ta ta dıye harley mısalı bır ses beklıyorum gecsın su hayalımdekı makıneyı goreyım dıye bır baktım turuncu bır makıne bır baktım crown 150 eleman durdu bnm makıneye baktı cok skci bir makıne hayırlı olsun dedı sagol dedım bende dedım dostum bu sesi nasıl aldın alt egsozun ıcı komple bos usttekının susturucular patlak ve en onemlısı karburatorun diyaframını sokuyorsun oraya 2 tane conta koyuyorsun yerıne dedı ve ses bu oluyor ama 100 bı yakıyordum 115 bını bıle gecıyor sımdı dedi
saygılar
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
arkadaslar hava filtresının kapagını acıp bır carsı turu yaptım o ses varya boyle tatatatata yapıyor gıderken mıllet bakıyor ben bacagımla kanuniyi kapattım bılere yolda mıllet dıyor harley mı lan bu dıyorlar bılenlerde 200-250 cc de harley olmaz dıyor neyse


dün çelik crown 150 gordum ,görmeden önce ta ta ta ta dıye harley mısalı bır ses beklıyorum gecsın su hayalımdekı makıneyı goreyım dıye bır baktım turuncu bır makıne bır baktım crown 150 eleman durdu bnm makıneye baktı cok skci bir makıne hayırlı olsun dedı sagol dedım bende dedım dostum bu sesi nasıl aldın alt egsozun ıcı komple bos usttekının susturucular patlak ve en onemlısı karburatorun diyaframını sokuyorsun oraya 2 tane conta koyuyorsun yerıne dedı ve ses bu oluyor ama 100 bı yakıyordum 115 bını bıle gecıyor sımdı dedi
saygılar

gerek yok abicim böyle seylere,resmen motorun anası aglıyor,yok dıyafram falan..bos işler,kapakları cıkartıp fıltreyı deldık,harley sesı olmasada bi dragstar sesı verıyor:p:p:p
şaka bi yana motor aksamın ben fazla oyanamayı tavsıye etmıyorum
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
119
ewet bende katılıyorum lubimaya54 arkadaşa bence motor aksamı orjinal kalmalı saygılarımla
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
gerek yok abicim böyle seylere,resmen motorun anası aglıyor,yok dıyafram falan..bos işler,kapakları cıkartıp fıltreyı deldık,harley sesı olmasada bi dragstar sesı verıyor:p:p:p
şaka bi yana motor aksamın ben fazla oyanamayı tavsıye etmıyorum



ben de servısımle ırtıbata gecıp hava ayarıyı ıle sesı artırdım boyle ben gecerken mıllet kanuniyi gorene kadar bakıyor
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben de servısımle ırtıbata gecıp hava ayarıyı ıle sesı artırdım boyle ben gecerken mıllet kanuniyi gorene kadar bakıyor

peki nasıl oluyor bu işlem bizi biraz bilgilendirirmisin!! eğer basit ise bizde yaptıralım...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zatene göztermez ib....n..törler her neyse..filtre çıkarma işi bence pek akıllı bir iş değil ama bizde başka bir yol buluruz bee hocam!!cevep için teşekkürler....
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
zatene göztermez ib....n..törler her neyse..filtre çıkarma işi bence pek akıllı bir iş değil ama bizde başka bir yol buluruz bee hocam!!cevep için teşekkürler....



filtre cıkarma işi hiç akıllıca degıl zaten fıltresız calısmayacak dırek fıltre dedıgımız seyde fıltre turu yuvarlak karburatorun hava gırısıne baglıyorsun aynı hesaba gelıyor
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
arkadaşlar bu sabah, -caracalla tam 260km yol gittim, sadece 20dk yemek molası verdim, çok eğlenceliydi ve sorun yoktu, ama anladım ki motorda rüzgar çok önemli, giderken rüzgar karşımdan geliyordu, 105 i geçmedi, rüzgar kesildiğindeyse 120km yi gördüm, 8000 deviri biraz geçiyodu.
bi de arkadaşlar sadece egzoz kapaklarını söksek ses değişir mi?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst