Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
Eray kardeşim senin ve arbetus un siparişleri aklımda ama vaktim olunca hallolacak inş.. Bu hafta biraz sıkıp çalışacağım bu konuya unuttum sanma sakın...
Selamlar topic sakinleri...
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
119
bak çok ince bir konu arka tekerin vidalarını aç somunu çıkart bır kısı tekerı tutsun mılını cıkar tekerlek bagımsız kalıyor gotur lastıkcıye yaptır sonra takarken dıkkat et mil yatagını bozma

kardeş çok sagol ama ben beceremedim lastikci senin dedigin gibi yaptı ama ben yapamadım
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
arkadaşlar bugun ist mt olarak bir şile gezisi yaptık fevkalade süperdi benim canavar banamısın demedii bütün ss leri solladım :p ee mermuar düzeni falan :p
tabi o kadar motor toplanınca herkes motor begeniyoo ama şuda bir gerçek bizim motoru begenmeyen yok herkes hayran sizde hayrını görün :queen:
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
Arkadaşlar, arka tamburu servise zımparalattım, ama ses azaldı bitmedi. kullana kullana geçer inş.
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
119
iyi lastikçi becermıs bız bursaya gıderken lastıkçi beceremedi bizde orda söküp öğrendik ama sende öğrenmişsindir bahane ile

EWET ÖYRENDİM LASTİKCİYE GİTTİM ÖNCE SOL EGZOZU SÖKTÜ DEDİM USTA KARIŞMAYIM DEDİMYA ADAM USTA MİLİ ORDAN ÇEKECEKMİŞ ŞAŞIRDIM BEN LASTİK DİYOM ADAM EGZOZDAN BAŞLIYOO :silent::silent::silent::cat::cat::cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Arkadaşlar, arka tamburu servise zımparalattım, ama ses azaldı bitmedi. kullana kullana geçer inş.

balata ve kampanayı zımparalattıktan sonra, basınçlı hava ile temizlenmesi gerekir. Eğer temizlenmezse yada püf püf diye üflenerek geçiştirilrse, yine öter. Çünkü ötmesine sebep olan tozdur. WD 40 ı balatalarda kullanmayın frene basınca durmak istemiyorsanız sıkın :p o sizin tercihiniz. Ben arka jantımı değiştirip kampanayı büyüttüğümden beri arka frenimden hiç ses duymadım.

@TBK-1980 Sorun değil keyfine bak :p

Eraycım stickerlarını en kısa zamanda hazırlıyorum.

Sağlıcakla.
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
balata ve kampanayı zımparalattıktan sonra, basınçlı hava ile temizlenmesi gerekir. Eğer temizlenmezse yada püf püf diye üflenerek geçiştirilrse, yine öter. Çünkü ötmesine sebep olan tozdur. WD 40 ı balatalarda kullanmayın frene basınca durmak istemiyorsanız sıkın :p o sizin tercihiniz. Ben arka jantımı değiştirip kampanayı büyüttüğümden beri arka frenimden hiç ses duymadım.

@TBK-1980 Sorun değil keyfine bak :p

Eraycım stickerlarını en kısa zamanda hazırlıyorum.

Sağlıcakla.





barışcım hiç önemli değil kafan estıgı zaman halledersın cok tsk ederım esk de kıler beceremedı




ırıdyum bujıyı taktım şimdilik egsoz kokusu degıstı onu farkettım
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
arkadaşlar, adam zımparaladı, bi güzelde hava sıktı, ses hala var, kullandıkça geçer diyosunuz ama motor 2750km oldu, bende bu kmye kadar geçsin diye çok abandım aka frene ama tınnn.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar, adam zımparaladı, bi güzelde hava sıktı, ses hala var, kullandıkça geçer diyosunuz ama motor 2750km oldu, bende bu kmye kadar geçsin diye çok abandım aka frene ama tınnn.

hocam binmeyle geçmez dediğin gibi!! ben wd-40 pas sökücüyü dün kullandım işe yarıyor yani sesi tamamen kesiyor..ayrıca frende tutmamazlık yapmıyor bir denemende fayda var diye düşünüyorum..yoksa 10000km yapsan yine kesmez o ses!!saygılar
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
ferotr, saolda, bi pas bi toz gibi bişey yoktu tambura baktım, dokundum gayet yağ gibi bişeydi, ama dediğinide bi deniyim, yoksa arka freni sıkmaya korkuyorum yaw, ön freni sıkarken bigün başıma bi iş gelecek.
 
Katılım
3 Şub 2008
Mesajlar
12
Selamlar arkadaşlar daha öncesinden motor tecrübem var fakat scooter.
Yaza doğru vitesli bi motor almayı düşünüyorum ve caracalda karar kıldım..illa çok hızlı bi motor olsun die bi isteğim olmadığından caracalın yeterli olabilceğini düşünüyorum ayrıca evime yakın bi kanuni servisi ile eskiden beridir samimiyetim var ve buda beni caracal almaya karar kıldıran bir başka etken.
caracal tarzı motorların görüntüsüde tabi önemli benim için bu tarz motorları çok seviyorum ve ciddi ciddi caracal düşünüyorum.sizlerin fikirlerini almak istedim bilen arkadaşlar aydınlatırlarsa çok sevinirim şimdiden teşekkürler..
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
fatih arkadkaşım, forumu okursan anlayacaksın ki, parasını, kalitesine böldüğün zaman en küçük değeri veren motor.
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
5
arkadaşlar bende yeni bir caracal aldım gayet memnunum diyer çin mallarına göre mükemmel bende bu güne kadar çelik 150 lik cooper vardı her yanı döküldü bir senede ama aralarında bence çok fazla kalite farkı var alır almaz dişliyi degiştim titresimi bitti bu sayede 50 km de yagını degiştim castrol marka yag koydum nedeni ise sıfır motorların içinde bulunan çelik talışından gömlekleri korumak için 200 km den sonrada hiç acıman 5000 devir altına düsmeden motorumu açtım şu anda 850 km de açarken iki kişi bindim yaklasık durmadan son gaz 50 km yaptım su anda 120 km hıza hiç zorlanmadan geiyor maksimum ise 130 yapmakta .balatalatdan gelen sesi ise zımparalattıktan sonra balata temizliyiciyle temizlettim sonrasında ise doru acılarda jantı yerine oturtuktan sonra sorun kalmadı. yeni olarakta sibob ayarlarını yaptırdım şu anda süper oldu .

fatih arkadasım almak istedigin motor fiyatları arasında olsun çin malları arasında olsun en iyi motordur . sunuda söyleyim kimi arkadaslar çift piston olayına takmıs durumda inanki etrafımda çift pistonlu motor kullanıcıları çok ama sıkıntılarıda çok neden diyecek olrsan çift piston makinalar özelkle çin mallarından bahsediyorum ne yazıkki zamanla olan sorunları söyle buji bozma olayı çoktur
:pistonların biri düzgü çalısırken diyerinde tekleme sorunları vardır
.yakıt ne yazıkki çoktur :ve bir sorun olustugunda maliyet 2 katıdır:yaptıkları hız alcagın motordan çok fazla degildir en fazla 10 km dir . bence en iyisini yaparsın caracal sınıfları arasında bence en iyisi derim karar yinede senin dostum
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst