Eray kardeşim senin ve arbetus un siparişleri aklımda ama vaktim olunca hallolacak inş.. Bu hafta biraz sıkıp çalışacağım bu konuya unuttum sanma sakın...
Selamlar topic sakinleri...
bak çok ince bir konu arka tekerin vidalarını aç somunu çıkart bır kısı tekerı tutsun mılını cıkar tekerlek bagımsız kalıyor gotur lastıkcıye yaptır sonra takarken dıkkat et mil yatagını bozma
kardeş çok sagol ama ben beceremedim lastikci senin dedigin gibi yaptı ama ben yapamadım
iyi lastikçi becermıs bız bursaya gıderken lastıkçi beceremedi bizde orda söküp öğrendik ama sende öğrenmişsindir bahane ile
Arkadaşlar, arka tamburu servise zımparalattım, ama ses azaldı bitmedi. kullana kullana geçer inş.
EWET ÖYRENDİM LASTİKCİYE GİTTİM ÖNCE SOL EGZOZU SÖKTÜ DEDİM USTA KARIŞMAYIM DEDİMYA ADAM USTA MİLİ ORDAN ÇEKECEKMİŞ ŞAŞIRDIM BEN LASTİK DİYOM ADAM EGZOZDAN BAŞLIYOO :silent::silent::silent::cat::cat::cat:
Arkadaşlar, arka tamburu servise zımparalattım, ama ses azaldı bitmedi. kullana kullana geçer inş.
Arkadaşlar, arka tamburu servise zımparalattım, ama ses azaldı bitmedi. kullana kullana geçer inş.
balata ve kampanayı zımparalattıktan sonra, basınçlı hava ile temizlenmesi gerekir. Eğer temizlenmezse yada püf püf diye üflenerek geçiştirilrse, yine öter. Çünkü ötmesine sebep olan tozdur. WD 40 ı balatalarda kullanmayın frene basınca durmak istemiyorsanız sıkıno sizin tercihiniz. Ben arka jantımı değiştirip kampanayı büyüttüğümden beri arka frenimden hiç ses duymadım.
@TBK-1980 Sorun değil keyfine bak
Eraycım stickerlarını en kısa zamanda hazırlıyorum.
Sağlıcakla.
arkadaşlar, adam zımparaladı, bi güzelde hava sıktı, ses hala var, kullandıkça geçer diyosunuz ama motor 2750km oldu, bende bu kmye kadar geçsin diye çok abandım aka frene ama tınnn.
iridyum buji nasıl bişey oluyoo neye yarıyoo takmaya degermi