Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
yanlız bizim avatarlarda aynı gibim he :) allahtan kasklar üstündede ayırıyo resimlerii

ya bu arada merak ettim senin direksiyon daha dik duruyooo :) senmi yaptın yoksa sana ölemi verdiler

benım dıreksıyonu ben kaldırtmıstım alırken
ewet avatarlarımız aynı sayılır:Dcaracal kardeslıgı:)
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
119
arkadaşlar akü yü bilmem ama motor şarzi az yapıyoo bence hergün kullanırsanız eger bi problem yapacagını sanmam isterseniz bi deneyin en fazla 3 5 lira benzin yakacak
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
arkadaşlar akü yü bilmem ama motor şarzi az yapıyoo bence hergün kullanırsanız eger bi problem yapacagını sanmam isterseniz bi deneyin en fazla 3 5 lira benzin yakacak

ben haftada bır calısıtırıyom ama calısıyor yanı bı problem yok.dedıgın gıbı yapabılsek daha ıyı olur ama kardes olmuyor motor garajda vakıtte olmuyor.üsenıyoruzda:)
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
arkadaşlar buluşma işini ayarlayalım ya, hemen olmasada bi kaç km otobanda salınalım, haber bültenlerine konu olalım, o kadar olmazya bizim için çok iyi olur, ben ege dışına çıkamam heralde ama bi izmire giderim, ne dersiniz?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motor yakınında garaj'daysa üşenmene gerek yok ara sıra çalıştırabilirsin.
ama benim gibi olsaydın benim motorda garajda ama bana 50 km uzaklıkta garajda.valla 1 ayı geçti görmeyeli ne yapar ne eder garajda tek başına :)
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
arkadaşlar ben hergün, soğuk sıcak demiyorum, motoru aldığım zaman yaz günleriydi, hergün bindim, şimdi kış günleri, kar yağmadı hiç buraya ve okulada hergün motorla gidiyorum, sadece haftasonu dinleniyo, o da her zaman değil.:queen:
 
Katılım
20 Ocak 2008
Mesajlar
13
beyler benzin ibresini kanuni'ye gelen çok sayıda şikayetten dolayı kanuni araştırmalara başlamış zannedersem 2 ay içnde bütün caracal sahiplerinin benzin göstergelerini cuzzi bir rakama değiştirecekler.
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
beyler benzin ibresini kanuni'ye gelen çok sayıda şikayetten dolayı kanuni araştırmalara başlamış zannedersem 2 ay içnde bütün caracal sahiplerinin benzin göstergelerini cuzzi bir rakama değiştirecekler.



süper olur

gezi işi diyen ark lar bu sene izmire gitmeyi düşünüyorum olabilir emok festivalinde kesinlikle olacam ama bir de gemlik , bursa , mudanya , kefken yapmayı dusunuyorum
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
arkadaşlar motora motor demirlerine takmak üzere sis farı sipariş ettim,(uşak dışında bi arkadaşımın tavsiye ettiği bi parçacıdan - gayet iyiymiş - ) ben motorun farlarından memnun değilim, farları kaldırdım ama bu seferde güçsüz kaldı, arkadaşım, projektör gibi olur bunlar diyo, bakalım takınca nasıl olacak.
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
arkadaşlar motora motor demirlerine takmak üzere sis farı sipariş ettim,(uşak dışında bi arkadaşımın tavsiye ettiği bi parçacıdan - gayet iyiymiş - ) ben motorun farlarından memnun değilim, farları kaldırdım ama bu seferde güçsüz kaldı, arkadaşım, projektör gibi olur bunlar diyo, bakalım takınca nasıl olacak.

dostum bızımle paylasırsın fotograflarını merak ettım sımdı:D
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
119
iyide arkadaşlar herkez bir şehirde iki kişi aynı şehirde yokmu yawww izmirin tek caracal cısı benmiyim?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst