- Katılım
- 6 Haz 2005
- Mesajlar
- 526
yanlız bizim avatarlarda aynı gibim heallahtan kasklar üstündede ayırıyo resimlerii
ya bu arada merak ettim senin direksiyon daha dik duruyooosenmi yaptın yoksa sana ölemi verdiler
benım dıreksıyonu ben kaldırtmıstım alırken
ewet avatarlarımız aynı sayılır
Son düzenleme: