Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
arkadaşlar şöyle bir şeyler düşüyorum
ön çamurluğa alev deseni kanuni yazılarının üstünede aynısında caracal yazılarını nı beceremedım sokmeyı yarın sıcak suyla deneyecem egsozlara yoshmura mı denıyordu bulursam onlardan , ön tarafa siperlik ve metal sis farı seleye kabara bascam nasıl olur sizce
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
cdd

sis farları çok yakışır, diğerlerini bilemem, birde yan çantalar çok yakışıyo bu motora, ama çeşitli yazılar yapıştırmayın bence güzel olmuyo şahsi fikrim.
 
Katılım
1 Ağu 2007
Mesajlar
249
Benim isteğim kanuni tiger almak,haa bütçem el vermedi caracal istiyorum 2. seçenek olaraktaan:cherry: Ama anca yaza,o da belki yani...Motorlar çok güzel arkadaşlar.Özellikle caracalın orjinal çantalarına bitiyorum bi motora çanta ancak bu kadar yakışır
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
256
Caracal gerçekten çok güzel bir motor.Dış görünüşü şahane. Gidip bayiinde görmüştüm bana kalırsa Tiger'dan kat kat daha güzel.
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
motor güzelde, bana gücü az geliyo, en azından 250cc olsa iyimiş, ayrıca benim makinada en fazla 120km gördüm hafif inişte, düz yolda 110km, 2500 bakımından sonra deneyeceğim bakalım fark edecek mi.
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
256
200 ile 250 cc arasında çok da birşey fark etmez , hem uçacak değilsin ya solmyr?110 kilometre hız oldukça fazla zaten. :)
 
Katılım
1 Ağu 2007
Mesajlar
249
Tiger dişli değişimiyle 130 filan yapar,caracalda 110 yapar.Zaten hafif tigerden(50 kilo fark var ya caracal 135 kilo).Beğeniyorum ben görünüş çok harika.Çantaları da takınca tam.Aşık oldum ulan :mrgreen: 110 km hızda insanı tatmin eder abicim ya zaten hız isteyen gitsin racing alsın naked alsın...Ayrıca caracalın sissy bar+koruma demiri filan kendisinden geliyo,tiger da o yok.3500 ytl ye müthiş bi motor bence.Tiger dört buçuk milyar.1 milyar fark var arada az değil abicim,bi de tigera gereken aksesuarları ve dişliyi eklettin mi fiyat büyüyoo
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
hızı sevsek zaten mz alırdımda, ben bazen eşmeden uşağa gidiyom, yol düz, güzelde sayılır, 110la giderken sanki daha fazlada gitsem diyo insan, ego olayı, şehir içinde 40la gidiyom zati, ama tamgaz yapmıyım istiyorum motorda.
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
arkadaşlae caracal yazılarını söktüm en sonunda egsoza bır delık depo ya nıkelaj fıtılı altındakı bırlesım yerlerıne daha devamı gelecek
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
arkadaşlar garanti belgesini kaybettim ben yaw, bakımlarda sorun olcak mı
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
arkadaşlar garanti belgesini kaybettim ben yaw, bakımlarda sorun olcak mı

servisinle irtibata geç aynısı bende de olmuştu fabrikaya söyleyip getirrtiler ama servısın ne kadar delıkanlı ugrascak mı onla benım cok ılerı derecede muhabbetım var hemen cıkarttılar ama servıs mı elıne dusme



arkadaslar bızım depoda kı kanuni yazısı verniklimi mct 250 de vernikliymıs kaldırınca vernık ızı kalıyormus bızde boyle bır sorun varmı


bizim caracal 200 orjınal canta nerde ne kadar bılen varmı
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
119
arkadaşım şu çantanın fiyatını bilen olursa banada söylesin bende alacam ayrıca burda kar yok yagmur tutamaz beni birazda sıkı giyindimmi tmmm işte
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
farları kaldırdım biraz daha iyi oldu, zincir de çok gevşemiş, pazartesi okul çıkışı bakımı yaptırıp şöyle 200km yola çıkmayı düşünüyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allahım kazalardan belalardan korusun inşallah...Amin
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
Allahım kazalardan belalardan korusun inşallah...Amin

burayada geldin demek :p hoşgeldin kardeşim :)

ya benim motor oldu 2550 bakım zamanı geldii
ufak tefek yerlere bakılacak arka fren artık zor tutar olduu
gerisi trışka çok memnunum diyebilirim

ama lastikler konusunda o kadar memnun degilim lastiklerimiz pek iii değil arkadaşlar aman dikkattt
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
arkadaşlar iridyum buji kullanan varmı varsa yazın deneyimlerinizi bıraz bılgılenelım bu tümporsan dan fiyat alamıyorum
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
119
arkadaşlar fiyaT YAZAN Bİ SİTE YOKMU CANTA ALACAM FARLARI ÜÇLEMEYİ DÜŞÜNÜYOM BİDE İRİDYUM BUJİ KULLANAN VARSA BİZİDE BİLGİLENDİRİRSE SEVİNİRİM
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst