Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2007
Mesajlar
249
Ahh murkycim sağol :D kanuni tigerıma kavuştuğum gün adağım var,horoz kesip vericem bi ihtiyacı olana...Çok istiyorum çok.Kartal gibi süzülmez istiyorum yollarda...Özeniyorum sizlere.Motorlarınızı sevin arkadaşlar,çünkü onlara sahip olamayanlarda var...
 
Katılım
24 Ağu 2007
Mesajlar
119
doru dedin ulgiocum bi ara kendimi hatırlıomda öleydi ya nasılda özenerek imrenerek, her motor alanla heyecanlanarak geçiodu zaman.. ah darısı başınıza en kısa zamanda sizi de üşütür rüzgar umarım.. hatta kısa zamnda alında titretsin :D
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
arkadaşlar ben dayanamıycam bu aşk beni öldürecek kış demeyip alıcam kış oldugundan motor kullanımı zor olur ve acemisin diyorlar ama bu çin işkencesi gibi bişey rüyalarıma giriyor. dayanamıyorum motoru caracal 200 de karar verdim. yorumlarınızı hepsini okudum caracal hakkında. masraflı motor ama ne yapalım öğrenmek için ideal ve karizma bir motor. ama sıfırmı 2. el mi almalıyım ona karra veremedim çünki sıfır alan arkadaşlar bakımdı falan filan bir sürü ıvır zıvır çıkdığını söylüyor. ve bi motorun km olarak ömrü kaç km de biter.2 . el alırsam kaç km de olmasına dikkat etmeliyim ? 60 km diye duydum sizlerinde bilgi ve tecrübesinden yararlana bilirsem sevinirim şimdiden teşekkürler arkadaşlar hepinize kazasız sürüşler. benzininiz bol yolunuz uzun olsun




hiç masraflı falan deıl valla bence eger kı bakımında yag degısımı vsvs ıcın dıyorsan sen bakım yaptırmassan o motor sana daha cok masraf acar benım ılk askım bu cok ta memnunum vibrasyonu cok az

murky kardes ben bı kere eskişehir-bursa yolunda türbülans a kapıldım koca arabayı savurdu ruzgar bende hıc bır sey olmadı arka jantları da dusunmuslerdır heralde onlarca mühendisleri var
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
28
valla belki çok uçuk bir örnek olcak ama harley davidson v-rod modelinde ön jantta arka jantta kapalı...hatta ben yapılabilirse arka jantımdan bir tane daha satın alıp önede taktırmak istiyorum...zaten ilk motorum bu en az 1-1,5 yıl kullanırım allah nasip ederse..sonrada ya honda shadow yada kawasaki en 500 inşallah...:)
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
bugun hava guzel ısyerımden bısaat kacıp motora bınsem super olcak..özledım ya 10 gundur kontak cevırmedım..
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
101
ne on günü vallaha bir aydır motora binemiyorum herhalde ben, uzak kaldım buralardan biliyorum ama çok müsait olmuyorum, olduğum zamanlarda da motora binilecek hava olmuyor, çok özledim motorumu
 
Katılım
26 Kas 2007
Mesajlar
37
göçmen kuş misali

amin murky arkadaşım.inşallah motor seven bütün arkadaşlar da motorlarına kavuşur. bu motor sevgisi göçmen bir kuş misali kışın etrafda pek gözükmez yazında sokaklarda caddalerde çıvıl çıvıl motorcular. nese arkadaşlar diğer geçmiş yorumlarınızda civataların gevşediğini yazmışsınız geç oldu ama en fazla 2 haftalık bir üyeyim tl70 vida sabitleyici bu ürünü genelde kalıpcılar kullanır. yanlız vidayı çıkartmak istediğinizde vidayı kırmanız gerekiyo başka türlü çıkmıyor. hırdavatcılarda, rulmancılarda, civatacılarda bulunur. benzininiz bol yolunuz uzun olsun
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
cdd

arkadaşlar uzun zamandır giremedim, diyeceğim şu;
1900KM, kazam, belm yok, yazdıklarım dışında sorunum yok... kazasız kmler...


:queen::queen::queen:
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
arkadaşlar uzun zamandır giremedim, diyeceğim şu;
1900KM, kazam, belm yok, yazdıklarım dışında sorunum yok... kazasız kmler...


:queen::queen::queen:[/QUOTE
benım kmde 2500 de kaldı bende lastık patlaması dısında yolda kalmadım:)soguk havalarda calısmama sorunuda servıste halloldu.karburatör ve jıkle ayarını yaptırdınız sorun falan kalmıyor..bıde km sayacları benım gıbı bazı arkadaslarda su alma olayı oluyordu,onuda ben silikon cekerek hallettım.su an baska bı problem yok
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
arkadaslar delıkten cubuk saldım çınn etti sert bır demır geldi susturucu omu onu az delsem kapakları acmaya gerek kalırmı
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
arkadaslar delıkten cubuk saldım çınn etti sert bır demır geldi susturucu omu onu az delsem kapakları acmaya gerek kalırmı

dostum kapakları cıkarmadan seste degısıklık olmuyor.kapakları cıkarında karsına cıkan susturucuya büyük bir delık actın mı ses guzel oluyor.baska yoluda yok
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
dün sakaryada hava cok guzeldı.bende bir arkadasımla beraber sapancaya gittk.verdık coskuyu motorlara,özlemısım wallahı gezmeyı,temız göl havası,gunes,motorsıklet ,kızlar:p:p daha ne ısterımkı
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
256
Arkadaşlar , Caracal'dan memnun musunuz?Sıfır km Caracal alınır mı?Teşekkürler.
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
canavar gıbı motor kısın km ye 110 bın yazın 80-90 bın (krş) yakan bır motor süper ama motor sans ısı
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
içine sinen alsın,marka model önemlı deıl,yuz bınkere söyledım,saglık sıhatımız yerınde oldukca bu makıneler bızlerde gecıcı arkadaslar..memnunmusunuz sorusuna cewap eewet cok memnunum
 
Katılım
1 Ağu 2007
Mesajlar
249
Nası özeniyorum sizlere nasıl...Caracal ya da bi kanunim olsa(gönülde dragstar yatar tabi :))...Ama üniversite 2. sınıfım.20 yaşındayım.Ailem ev aldı yeni,alamıyorum motoru...Hoş almasalarda zor alırdım ama...Bi olsa motorum :) İyi kötü o tadı hisseden herkes bu imkana sahip olduğuna şükretsin.Ha bi de izmirde okuyorum,ama çanakkaleliyim...İzmir ve çanakkale bi motorcu için cennet mekanlar,gezilecek bir sürü yer var.Buralarda yaşayıpta motorla gezememek,gezen arkadaşlara özenip içerlenmemek elde değil
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst