arkadaşlar ben dayanamıycam bu aşk beni öldürecek kış demeyip alıcam kış oldugundan motor kullanımı zor olur ve acemisin diyorlar ama bu çin işkencesi gibi bişey rüyalarıma giriyor. dayanamıyorum motoru caracal 200 de karar verdim. yorumlarınızı hepsini okudum caracal hakkında. masraflı motor ama ne yapalım öğrenmek için ideal ve karizma bir motor. ama sıfırmı 2. el mi almalıyım ona karra veremedim çünki sıfır alan arkadaşlar bakımdı falan filan bir sürü ıvır zıvır çıkdığını söylüyor. ve bi motorun km olarak ömrü kaç km de biter.2 . el alırsam kaç km de olmasına dikkat etmeliyim ? 60 km diye duydum sizlerinde bilgi ve tecrübesinden yararlana bilirsem sevinirim şimdiden teşekkürler arkadaşlar hepinize kazasız sürüşler. benzininiz bol yolunuz uzun olsun
bugun hava guzel ısyerımden bısaat kacıp motora bınsem super olcak..özledım ya 10 gundur kontak cevırmedım..
lubimaya kardeş egsoz kafalarını cıkartıktan sonra tekrar gerı yerıne takılabılıyormu
arkadaşlar uzun zamandır giremedim, diyeceğim şu;
1900KM, kazam, belm yok, yazdıklarım dışında sorunum yok... kazasız kmler...
:queen::queen::queen:[/QUOTE
benım kmde 2500 de kaldı bende lastık patlaması dısında yolda kalmadımsoguk havalarda calısmama sorunuda servıste halloldu.karburatör ve jıkle ayarını yaptırdınız sorun falan kalmıyor..bıde km sayacları benım gıbı bazı arkadaslarda su alma olayı oluyordu,onuda ben silikon cekerek hallettım.su an baska bı problem yok
arkadaslar delıkten cubuk saldım çınn etti sert bır demır geldi susturucu omu onu az delsem kapakları acmaya gerek kalırmı