Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
eksoz ların susturucuklarını sökunce motorun fazla yakacagın zannetmıyorum..ama guzel ses cıkıyor yuksek devırde kullanayım dersen fazla yakar..bende gecen sene hyosung wardı uzuerınde tıger eksozla beraber..herkes dıyodu cok yakar.ama ınanın orjınal eksozlu arkadslardan daha az yakıyodu..nedenı tamamen ben yanı surucu..bu iş kullanmayla alakalı,ama hava fıltrelerı yakıtı bıraz etkılıye bılır.cunku yakıt sıstemınde oynama oluyo..2 katı yakıt yakaacak halıde yok en fazla bana göre %20
ben yarın eksozların birazda susturucularıyla oynayacaM..ön kapakları söktum ama ses bana yetmıyo:)ne beklıyorsak sankı altımızda drag star war:)
bu arada benzının 3 ytl den fazla oldugunu unutmayın,yakıtlarımızın artması normal
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
28
eksoz ların susturucuklarını sökunce motorun fazla yakacagın zannetmıyorum..ama guzel ses cıkıyor yuksek devırde kullanayım dersen fazla yakar..bende gecen sene hyosung wardı uzuerınde tıger eksozla beraber..herkes dıyodu cok yakar.ama ınanın orjınal eksozlu arkadslardan daha az yakıyodu..nedenı tamamen ben yanı surucu..bu iş kullanmayla alakalı,ama hava fıltrelerı yakıtı bıraz etkılıye bılır.cunku yakıt sıstemınde oynama oluyo..2 katı yakıt yakaacak halıde yok en fazla bana göre %20
ben yarın eksozların birazda susturucularıyla oynayacaM..ön kapakları söktum ama ses bana yetmıyo:)ne beklıyorsak sankı altımızda drag star war:)
bu arada benzının 3 ytl den fazla oldugunu unutmayın,yakıtlarımızın artması normal



lubimaya kardeş egsoz işini halledince video koyarmısın..??caracalın egsoz sesini hiç duymadım açılmış olarak meraktayım:)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
lubimaya sende baya motor değiştirdin beah :)
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
lubimaya sende baya motor değiştirdin beah :)

haklısın gece 2,5 sene içinde 5.motosıkletım
asya 125 t,keeway superlıgt 150,hyosung gt 250 r,asya 150 t1,caracal 200 suanlık:p

longwaydostum bı halledersem vıdeoda koyarım.ama vıdeo aktarım konusunda yardımcı olursun artık
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
31
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar eksozlarını açmış biri olarak diyeceğim şudurki ; yeni aldığım motora ustasına sormadan iş yapmam :cat: ikinci olarak motorun rahatlayacağını vede benzin olayını sorduğumda ise eksozlan hiçbir ilişkisi olmadığını söyledi ayrıca ses çıksın diye gaza boştayken veya debriyaja basıpta asılanlarında yatak sarmasından korkmasına gerek yok çünkü bizde yatak yok (ben var sanıyordum):) geri taktırma olayında ise krom kaplamayı mahfetmek istemiyorsanız sakın denemeyin.çünkü kaynak sırasında simsiyah olacaktır.şahsen üzerinde kaynak denemesi yapılmış olanını gördüm.bu arada susturucuya tam ortadan vurmayın lubimaya bu sözüm özellikle sana kardeşim kenarlardan nazikçe vur çünkü ortada gaz çıkışı için delik var ve kenarlarda da fazla zorlarsan kullandığın alet eksozun yanlarından dışarı çıkabilir onun için gözün hervuruşşunda eksozda olsun ha senin malın ha benim zarar gelsin istemem.buarada açık hava filtresi olayını bende biliyorum ama burda imkanım yok deneyen yararını görür ses dahada toklaşıyor ama yazın performansı olumsuz etkilediği söyleniyor bilginize banada tavsiyeleriniz varsa merakla bekliyorum saygılarımla ...
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
caracalcılar nerdesiniz yvf

arkadaslar delikten içeri demır salınca çınn diye bir ses geliyor o susrutucumu
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526



eksozların uclarına ıtınayla actım,icerdekı susturucunun ıcınede yaksalasık 13mm bir delık actım..arkadasımında dedıgı gıbı cok sabırlı ve dıkkatlı olmak lazım yoksa eksozun dıs sacına zarar verıp delebılırız..ses olarakta alcak devırlerede gayet guzel


buda plakayı desteklemek ıcın arkadan baglanmıs demır bı aparat.plaka zamanla standart baglı bulundugu yerden kopacak catlamalar baslamıs.sebebı 2 delıgın yetersiz gelmesı alt kısımlarda destek olmadıgı ıcın baglantı yerlerın catlatıor.bende sac ayak sayaesınde destek yaptım en azından yolda gıderken plaka aramayalım

buda önden görunusu..alt kısımdan vıdaladım bos zemıne getırerek göruntu kırlılıgı olusmasın istedım
 
Son düzenleme:
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Valla sizlere cok imreniyorum Havallarda güzellesti tekrar Türkiyenin her yeri olmasada en azindan istanbul tam bir Motor şehiri yılın nerdeyse her zamanı kullanabiliriz ma benim yok kullanamıyorum :pr:
 
Katılım
26 Kas 2007
Mesajlar
37
slm arkadaşlar aranıza yeni bir motor sever bir kardeşiniz daha eklendi :D önümüzdeki ay sonu ehliyet elimde kısmetse caracal düşünüyorum yorumlarınızın hepsini okudum birde videosunu göre bilsek çok ii olacak. kazasız sürüşler kardeşlerim
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
lubimaya o kafaları nasıl cıkardın kardes ben servıse sordum o delıklerın ıcınde borular var o kafalar cıkınca o boruları da kesmen lazım dedı bı daha gerı donusu yok onun dedı ve tırstım o kafaları cıkarınca yakıt arttı mı ve susturucunun neresine acıyorsunuz deliği
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
servis guzel sallamıs dostum.eksoz kafaları orda sadece kapak görevı göruyo.hiçbiryerle alakası yok.yanı baglantısı..ılkten matkapla delık actım..sonra dekopajla kesebıldıgım kadar kestım..gerı kalan kısımlarıda kerpetenle cekerek kopardım.biraz zorluyo ama problem deıl.yada bır eksozcuga oksıjen kaynagıyla actır ucunu..daha sonra eksoz ıcındekı susturucuya delık actım.susturucunun ıcınde bos gördugun bı yere ac,yakıt falan artmadı.bı problem yok yanı,gercı tam olarak yol yapmadım ama
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
servis guzel sallamıs dostum.eksoz kafaları orda sadece kapak görevı göruyo.hiçbiryerle alakası yok.yanı baglantısı..ılkten matkapla delık actım..sonra dekopajla kesebıldıgım kadar kestım..gerı kalan kısımlarıda kerpetenle cekerek kopardım.biraz zorluyo ama problem deıl.yada bır eksozcuga oksıjen kaynagıyla actır ucunu..daha sonra eksoz ıcındekı susturucuya delık actım.susturucunun ıcınde bos gördugun bı yere ac,yakıt falan artmadı.bı problem yok yanı,gercı tam olarak yol yapmadım ama



eyv dostum para vermeyecegımı bılıyo bu iş için ondan ole demıstır
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
31
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tavsiyem oksijen kaynağıyla itinalı bi şekilde ustasına açtırmanız...kenarları karartmadan. lubimaya nın uçlarını fotolardan gördüm öylemi bilmiyorum ama biraz prüzlü gibi geldi bana (öyle mi lubimaya kardeşim) eğer öyleise oksijen kaynağında bu sorunu yaşamıyorsunuz haberiniz olsun.bu arada yakında sitemiz açılıyor şimdiden bilgilendireyim www.trabzonchopper.com saygılarımla
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
tavsiyem oksijen kaynağıyla itinalı bi şekilde ustasına açtırmanız...kenarları karartmadan. lubimaya nın uçlarını fotolardan gördüm öylemi bilmiyorum ama biraz prüzlü gibi geldi bana (öyle mi lubimaya kardeşim) eğer öyleise oksijen kaynağında bu sorunu yaşamıyorsunuz haberiniz olsun.bu arada yakında sitemiz açılıyor şimdiden bilgilendireyim www.trabzonchopper.com saygılarımla

kardesım haklısın bıraz puruzlu oldu..onlarıda bu hafta sonu halletcem dukkanda heralet malzeme mevcut..kenarlarda biraz capak kaldı onlarıda sıldımmı ıslem tamam..site calısmalarındada basarılar,üyenız oluruz:)
bu arada gecen arkadasımın yamaha r6 sını kullandım dehset bı makıne yaw.motordan ınınce 15 dk kendımıe gelemedım.elım ayagım tıtredı:) caracaldan öncekı motorum hyosungtu caracalı satıp tekrardan hyosung almayı dusunuyordum.vazgectım caracala en az 2 sene daha bınıp 600 cc ye gececem.bu sene su okul bıtsede askerlıgımızide yapıp bı gelsek.ondan sonra ALLAH kerım..belkıde bi hayabusa alırız:)
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
31
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sen en büyük hatayı hyusungu satıp caracal almakla yapmışsın lubimaya bea:)
 
Katılım
26 Kas 2007
Mesajlar
37
motor aşkı başkadır

arkadaşlar ben dayanamıycam bu aşk beni öldürecek kış demeyip alıcam kış oldugundan motor kullanımı zor olur ve acemisin diyorlar ama bu çin işkencesi gibi bişey rüyalarıma giriyor. dayanamıyorum motoru caracal 200 de karar verdim. yorumlarınızı hepsini okudum caracal hakkında. masraflı motor ama ne yapalım öğrenmek için ideal ve karizma bir motor. ama sıfırmı 2. el mi almalıyım ona karra veremedim çünki sıfır alan arkadaşlar bakımdı falan filan bir sürü ıvır zıvır çıkdığını söylüyor. ve bi motorun km olarak ömrü kaç km de biter.2 . el alırsam kaç km de olmasına dikkat etmeliyim ? 60 km diye duydum sizlerinde bilgi ve tecrübesinden yararlana bilirsem sevinirim şimdiden teşekkürler arkadaşlar hepinize kazasız sürüşler. benzininiz bol yolunuz uzun olsun
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
haklısın gece 2,5 sene içinde 5.motosıkletım
asya 125 t,keeway superlıgt 150,hyosung gt 250 r,asya 150 t1,caracal 200 suanlık:p

longwaydostum bı halledersem vıdeoda koyarım.ama vıdeo aktarım konusunda yardımcı olursun artık

gt 250 r dan sonra nıye tekrar dustun onu pek anlamıs değilim :queen:
 
Katılım
24 Ağu 2007
Mesajlar
119
arkadaşlar ben dayanamıycam bu aşk beni öldürecek kış demeyip alıcam kış oldugundan motor kullanımı zor olur ve acemisin diyorlar ama bu çin işkencesi gibi bişey rüyalarıma giriyor. dayanamıyorum motoru caracal 200 de karar verdim. yorumlarınızı hepsini okudum caracal hakkında. masraflı motor ama ne yapalım öğrenmek için ideal ve karizma bir motor. ama sıfırmı 2. el mi almalıyım ona karra veremedim çünki sıfır alan arkadaşlar bakımdı falan filan bir sürü ıvır zıvır çıkdığını söylüyor. ve bi motorun km olarak ömrü kaç km de biter.2 . el alırsam kaç km de olmasına dikkat etmeliyim ? 60 km diye duydum sizlerinde bilgi ve tecrübesinden yararlana bilirsem sevinirim şimdiden teşekkürler arkadaşlar hepinize kazasız sürüşler. benzininiz bol yolunuz uzun olsun

vay be işte aşk bu ilk motorumu aldığım heyecanı duydum birden bire:) inşallah en kısa zmanda kavuşursun arkadaşım motoruna caracal güzel motor arka cant özellikle ayrı bi hava katıyor. ama rüzgarlı havada arasından rüzgar geçmediği için çok savurur kanımca. burdan @ulgio dostuma selam gönderiom o da bi motor alamadı tiger ina kavuşsada ziyareetime gelse motorcuğuyla :cherry:

burda egzost delme olayları baya konuşulmuş güzel taktikler var.. ama bizim motorların cc belli ne kadar kassakta bi yere kadar ses gelir galiba. bende deldirecem ya da komple çıkaracam susturucuları bi arkadaşım çıkarmış güzel ses var.. ama polisten tırsıom o zaman sakata gelmeyelim diye. acaba bi sorun çıkarırlar mı kine ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst