- Katılım
- 6 Haz 2005
- Mesajlar
- 526
eksoz ların susturucuklarını sökunce motorun fazla yakacagın zannetmıyorum..ama guzel ses cıkıyor yuksek devırde kullanayım dersen fazla yakar..bende gecen sene hyosung wardı uzuerınde tıger eksozla beraber..herkes dıyodu cok yakar.ama ınanın orjınal eksozlu arkadslardan daha az yakıyodu..nedenı tamamen ben yanı surucu..bu iş kullanmayla alakalı,ama hava fıltrelerı yakıtı bıraz etkılıye bılır.cunku yakıt sıstemınde oynama oluyo..2 katı yakıt yakaacak halıde yok en fazla bana göre %20
ben yarın eksozların birazda susturucularıyla oynayacaM..ön kapakları söktum ama ses bana yetmıyo
ne beklıyorsak sankı altımızda drag star war
bu arada benzının 3 ytl den fazla oldugunu unutmayın,yakıtlarımızın artması normal
ben yarın eksozların birazda susturucularıyla oynayacaM..ön kapakları söktum ama ses bana yetmıyo
bu arada benzının 3 ytl den fazla oldugunu unutmayın,yakıtlarımızın artması normal
Son düzenleme:




