lubimaya,ben trabzon dayım burda fazla makina yok onun için şimdilik polislerle sorun yaşamadım ama tedbiride elden bırakmamak lazım.polisi gördünmü gazı kesiverirsin biraz .buarada bu eksozların içinde iki susturucu var ben ilk susturucuyu olduğu gibi söktüm ikincide ikişer tane delikler açtım onuda söksem en güzeli olacakta işte

ama sana tavsiyem en azından ilk susturuculara 2 3 tane delik açı ver inan aletten daha fazla zevk almaya başlayacaksın.longway kardeşim busesin bırazdaha ağırbaşlı çıktığı an 1 ve 2. vitesteki herdevir yani gaza biraz bastınmı motor biraz itmeye başladımı asıl güzellik ortaya çıkıyor ama yüksek hızlardaki sesi için diyebileceğim fazla bişey yok çünkü ortalama 70km ile gidiyorum ve ses gayet tatmin edici ha tabikide 250cc lik bi motor dan beklentilerinizi tatminedecek şekilde diyeyim

buarada bilginiz varmı bilmiyorum şu siteyi bi ziyaret edip türk yapımı custom chopper lara bi bakın derim
http://www.ttcustomchoppers.com/ istanbulda olupta parası olanlara duyurulur.saygılarımla