Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Kas 2007
Mesajlar
26
Merhaba arkadaşlar ben uzun zamandır formu okuyorum takip ediyoru, bi arkadaşımla motor almaya karar verdik ancak caracal 200 mı ? tiger 250 ? mı ikisinin arasında karasız kaldık bilen arkadaşlar varsa yazarsa sevinirim
 
Katılım
1 Ağu 2007
Mesajlar
249
Arkadaşım sitede iki motorunda test yazısı var,onları okuyarak aradığın motorun hangisi olduğuna karar verebilirsin zannımca
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
17
sevgili metallermaison arkadaşım..öncelikle alacağın motor inşallah hayırlı sürüşlere vesile olur..ben öncelikle sana kişisel düşüncelerimi yazayım..formdada okumuşsun yazılarımı gerçi..bende de caracal var..ama tip olarak ben tiger beğenmiyorum biraz yüksek ve daha kaba gibi..caracal da model olarak daha yere yakın ve daha estetik duruyor..bu dış görünüş ile ilgili görüşüm..motor hacmi olarak bakacak olursan tabiki güç tigerda ama şu var 50 cc lik bir fark için tiger almam..çünkü sonuçta alacağın motor çin motoru olsada paran caracal da biraz daha cebinde kalır diye düşünüyorum..en azından motoru denersin olmadı..benim motordan bir şikayetim yok..bana yetiyor da artıyor bile..fakat tigerın 2.el satışlarının da caracaldan çok olduğuna dikkatini çekmek isterim..caracalın tabiki sorunları var elbet..formdaki arkadaşların ortak görüşlerini dikkate alacak olursak;
1) soğuk havalarda anlık çalışamama (ki oda bakım ayarları ile giderilmekte)
2) 90 -100 k titreme yapma (ki bu kadar hız için alınmaz zaten)
3) vidalarını ne kadar sıkıştırsanda her bindiğinde mutlaka sıkı sıkı kontrol etmez isen yolda bırakabilme :)
..başka aklına bişi takılırsa yardımcı oluruz tüm caracaldaşlar olarak..:))

alırsan eğer umarım sende motorun ile ilgili paylaşımları yaparsın..

TÜM ARKADAŞLARIMA KAZASIZ BELASIZ SÜRÜŞLER DİLERİM..

izmirden selamlar saygılar
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
31
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
LUBİMAYA KARDEŞİM SEN O UÇLARINI AÇTIĞIN EKSOZLARIN İÇİNE UZUN demir ve biraz da sivri bi çubukla eksozları delmeyecek ama içindeki susturucuları delecek şekilde vuruşlar yap bak ozaman sen sese şahsen ben bunu tiger da yaptım kanuni tiger 250cc
youtube a yaz çıksın karşına biraz boğuk olmuş ama anlaşılmayacak kadar değil saygılar ha bu arada tek sorun susturucular yerinden çıkınca eksozların ucu köşeli olduğu için dışarı çıkaramıyorsun gerçi budaa bi sorun teşkil etmiyor .saygılar
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
LUBİMAYA KARDEŞİM SEN O UÇLARINI AÇTIĞIN EKSOZLARIN İÇİNE UZUN demir ve biraz da sivri bi çubukla eksozları delmeyecek ama içindeki susturucuları delecek şekilde vuruşlar yap bak ozaman sen sese şahsen ben bunu tiger da yaptım kanuni tiger 250cc
youtube a yaz çıksın karşına biraz boğuk olmuş ama anlaşılmayacak kadar değil saygılar ha bu arada tek sorun susturucular yerinden çıkınca eksozların ucu köşeli olduğu için dışarı çıkaramıyorsun gerçi budaa bi sorun teşkil etmiyor .saygılar

abi sen ne yapmısın manyak bı ses..dur bunuda deneyeyım bu hafta sonu,ama daha sonra polıslerle ugrasmayalım,bakalım matkap ucuyla delerek bı denerım..ucları cıkardıktan sonrakı susturucuyu delmıssın sanırım.delıklerın capı buyuk mu nasıl
 
Katılım
20 Kas 2007
Mesajlar
26
sevgili TTBACK paylaşımın için teşekkürler evet bende bunu diyordum 50cc lik bana ne gibi bi faydası olabilirki zaten ben o motoru gezmek için alıyorum benim hız idealim en fazla 100km/s olur zaten motoruda bu önümüzdeki
ay içinde alacağım ancak bu 2 si arasında kararsızım sizin yazıları okudukça kanım caracala daha yakın oluyo motorun tipi süper yerede yakın olması dahada güzel ama hani tiger de 50cc işte ön fren disk 2 tane birde torku yüksek hani bunlar uzun yolda bana avantaj olarakmıyansır ayda dezavantajmı olur çünki ben uzun yol için istiyorum atlıcam motora çıkıcam ege turuna..

alınca elbette yollarım bol bol fotoları siyah rengini gördüm bayıldım zaten bide yanlarada çatntaları takınca tam rockçı motoru gibi oluyo :D süper model
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
28
LUBİMAYA KARDEŞİM SEN O UÇLARINI AÇTIĞIN EKSOZLARIN İÇİNE UZUN demir ve biraz da sivri bi çubukla eksozları delmeyecek ama içindeki susturucuları delecek şekilde vuruşlar yap bak ozaman sen sese şahsen ben bunu tiger da yaptım kanuni tiger 250cc
youtube a yaz çıksın karşına biraz boğuk olmuş ama anlaşılmayacak kadar değil saygılar ha bu arada tek sorun susturucular yerinden çıkınca eksozların ucu köşeli olduğu için dışarı çıkaramıyorsun gerçi budaa bi sorun teşkil etmiyor .saygılar





korhan kardeş,ses gerçektende çok güçlü olmuş ellerine sağlık...
peki motor yürürken yüksek devirlerde durum ne?kaliteli bir ses oluyormu merak ettim..
saygılar...
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
31
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
lubimaya,ben trabzon dayım burda fazla makina yok onun için şimdilik polislerle sorun yaşamadım ama tedbiride elden bırakmamak lazım.polisi gördünmü gazı kesiverirsin biraz .buarada bu eksozların içinde iki susturucu var ben ilk susturucuyu olduğu gibi söktüm ikincide ikişer tane delikler açtım onuda söksem en güzeli olacakta işte :) ama sana tavsiyem en azından ilk susturuculara 2 3 tane delik açı ver inan aletten daha fazla zevk almaya başlayacaksın.longway kardeşim busesin bırazdaha ağırbaşlı çıktığı an 1 ve 2. vitesteki herdevir yani gaza biraz bastınmı motor biraz itmeye başladımı asıl güzellik ortaya çıkıyor ama yüksek hızlardaki sesi için diyebileceğim fazla bişey yok çünkü ortalama 70km ile gidiyorum ve ses gayet tatmin edici ha tabikide 250cc lik bi motor dan beklentilerinizi tatminedecek şekilde diyeyim:) buarada bilginiz varmı bilmiyorum şu siteyi bi ziyaret edip türk yapımı custom chopper lara bi bakın derim http://www.ttcustomchoppers.com/ istanbulda olupta parası olanlara duyurulur.saygılarımla
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
lubimaya,ben trabzon dayım burda fazla makina yok onun için şimdilik polislerle sorun yaşamadım ama tedbiride elden bırakmamak lazım.polisi gördünmü gazı kesiverirsin biraz .buarada bu eksozların içinde iki susturucu var ben ilk susturucuyu olduğu gibi söktüm ikincide ikişer tane delikler açtım onuda söksem en güzeli olacakta işte :) ama sana tavsiyem en azından ilk susturuculara 2 3 tane delik açı ver inan aletten daha fazla zevk almaya başlayacaksın.longway kardeşim busesin bırazdaha ağırbaşlı çıktığı an 1 ve 2. vitesteki herdevir yani gaza biraz bastınmı motor biraz itmeye başladımı asıl güzellik ortaya çıkıyor ama yüksek hızlardaki sesi için diyebileceğim fazla bişey yok çünkü ortalama 70km ile gidiyorum ve ses gayet tatmin edici ha tabikide 250cc lik bi motor dan beklentilerinizi tatminedecek şekilde diyeyim:) buarada bilginiz varmı bilmiyorum şu siteyi bi ziyaret edip türk yapımı custom chopper lara bi bakın derim http://www.ttcustomchoppers.com/ istanbulda olupta parası olanlara duyurulur.saygılarımla

bilgin için saol dostum..bu hafta sonu deneyecegım bakalım nasıl bır fark olcak
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
31
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
rica ederim nedemek görevimiz.:)
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
28
çok sağol korhan;)
birde ben caracalıma açık hava filtresi uyguladım daha doğrusu uydurdum, sesi değişti ve daha randımanlı çalışmaya başladı...herkese tavsiye ederim..
egzosuda yaparsak şahane olcak inşallah...
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
çok sağol korhan;)
birde ben caracalıma açık hava filtresi uyguladım daha doğrusu uydurdum, sesi değişti ve daha randımanlı çalışmaya başladı...herkese tavsiye ederim..
egzosuda yaparsak şahane olcak inşallah...

dostum nasıl bır fıltre resım koyup anllatırmısn..bildigımız performans fıltresımı
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
28
dostum nasıl bır fıltre resım koyup anllatırmısn..bildigımız performans fıltresımı




hocam motor şu an yazlıkta ehliyeti daha almadığım için şehre girmek istemedim...2 haftaya filan ehliyeti alcam inşallah o zaman ancak resim koyabilirim..ancak filtre bildiğimiz performans filtresi(k&n marka).
tarif etmeye çalışırsam şöyle:hava filtresinin kutusunu komple söktüm,karbüratörden gelen yumuşak malzemeden olan boruyu yarısından kestim kalın olsun diye, arayada ancak pimaş boru uydurabildim pimaşın diğer ucunada hava filtresini direk taktım...neticede görünüş olarak çok uyduruk, işlev olarak şahane bi durum oldu...:)
 
Katılım
26 Eyl 2007
Mesajlar
9
Arkadaşlar Yiba hariç Ankara da Kanuni bayii yok mu?
Bi yardım edin. Servisten yada bayiiden 2. el bi caracal alma niyetim var ama gezecek bayii bulamıyorum.
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
arkadaslar servıse sordum bu 2 delikli kafaları cıkarsak gerı takabılırmyıız hani polıslerle papaz olursak dıye cıktımı bı daha takılmaz fazla benzın harcar ve motora zararı olur dedi vazgectım ama tiger da gordum super ses cıkyo yaa ve devırsız kullanın sız sesı ozaman gorun mesela 2 ile godecegın yerde at 3 e sen sesi gor ama bnm motor yeni oldugu için tırstım bigilnedirin lütfen
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
28
arkadaslar servıse sordum bu 2 delikli kafaları cıkarsak gerı takabılırmyıız hani polıslerle papaz olursak dıye cıktımı bı daha takılmaz fazla benzın harcar ve motora zararı olur dedi vazgectım ama tiger da gordum super ses cıkyo yaa ve devırsız kullanın sız sesı ozaman gorun mesela 2 ile godecegın yerde at 3 e sen sesi gor ama bnm motor yeni oldugu için tırstım bigilnedirin lütfen


bende bu egzos işini araştırdım, egzos açtırdıktan sonra karbüratörüde ayarlattıktan sonra ve özellikle motorun daha rahat nefes almasını sağladıktan sonra (hava filtresi değişikliği) problem olmyacağını ve hatta motorun daha randımanlı çalışacağını söylediler izmirde birkaç usta...banada mantıklı geldi,(sınırlı motor bilgim dahilinde) yani daha rahat nefes alan ve daha rahat nefes veren bir motor gibi geldi bana...tabii bilgi sahibi arkadaşlar yorum yaparsa bizde daha çok aydınlanırız...
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
bende bu egzos işini araştırdım, egzos açtırdıktan sonra karbüratörüde ayarlattıktan sonra ve özellikle motorun daha rahat nefes almasını sağladıktan sonra (hava filtresi değişikliği) problem olmyacağını ve hatta motorun daha randımanlı çalışacağını söylediler izmirde birkaç usta...banada mantıklı geldi,(sınırlı motor bilgim dahilinde) yani daha rahat nefes alan ve daha rahat nefes veren bir motor gibi geldi bana...tabii bilgi sahibi arkadaşlar yorum yaparsa bizde daha çok aydınlanırız...

aynen bnm yan komsum 40 yıllık motorcu sok susturucuyu motor super calısır rahat calısır dıo o sese hersey deger ve sunu sorayım 2 ile fln giderken birden gaz verınce motor bı afallayıp yıgılıyomu hıc sonra gerı toparlıyo ama tam toparkıyo ve kısın ne kadar yakıyo km ye
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
28
aynen bnm yan komsum 40 yıllık motorcu sok susturucuyu motor super calısır rahat calısır dıo o sese hersey deger ve sunu sorayım 2 ile fln giderken birden gaz verınce motor bı afallayıp yıgılıyomu hıc sonra gerı toparlıyo ama tam toparkıyo ve kısın ne kadar yakıyo km ye



motor soğukken oluyo o yığılma ama filtreden öncede oluyordu...ısınınca hiç öyle bir problem yaşamadım...motorun benzin sarfiyatındada çok bir fark görmedim...ama malesef 3 haftadır motora binemiyorum..bu benzin yakışı o zamanki yakış...kışın dahamı çok yakar motor???
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
motor soğukken oluyo o yığılma ama filtreden öncede oluyordu...ısınınca hiç öyle bir problem yaşamadım...motorun benzin sarfiyatındada çok bir fark görmedim...ama malesef 3 haftadır motora binemiyorum..bu benzin yakışı o zamanki yakış...kışın dahamı çok yakar motor???

kışın mutlaka her türlü motor fazla yakar ısınana kadar hava fıltresını acıp hava tutayım bı belkı ondan da oluyodur
hele yıgıldıgı zaman gazı bırakma ıstop edıyo eger etmezse cok korkunc bır sekılde hızlanıyo 10 ytlık benzın aldım depo bosken anlasılcak işte kac ytl yaktıgı 85-90 bın dı kasım a kadar bakcaz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst