Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Şub 2015
Mesajlar
1
2011 yılında almıştım bende ve çok severek kullandığım motor sanırım benimle birlikte mezara gidicek :) tek kafama takılan ilerki zamanlarda yedek parça sorunu yaşarmıyım
 
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
576
Arkadaşlar bildiğiniz 'Caracal' ön çamurluk bulunabilecek bir yer var mıdır acep Kanuni stoklarda gözükmüyor :)
İyi sürüşler.
 
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
576
Sağol arkadaşım bende netten bulup siparişi verdim ama özellikle başka olmaz uymaz diye tembih etmeme karşın 1 haftaya yakın beklettiler sıkıştırınca kargo firması sistem arızası var diye yanıt verdiler sonra o gün Monero 'nun yan oyuntusu az olan çamurluğunu ulaştırdılar ama başkası olmaz diyerek telefonla arayıp size özellikle belirtmiştim anımsarsınız deyince bedel ödemeden bize gönderin dediler böylelikle o umut yalan oldu
Ancak seyhan 250 nin çamurluğu Adana Camgöz'lerin stoğunda görülüyor ancak acep bizimkilerin (ki benim zealsun 150 ama bir öndeki de Caracal çamurluğuydu tıpatıp uyuyor :)) yerini tutar mı :)
 
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
576
İstanbul ''Avrupa motor' da buldum 45 tl dahası arka çamurluk 69 bir çok parça Kanuniden çookk ucuza ihtiyacıolan arkadaşlar site aracılığıyla inceleyebilirler iyi günler dilerim
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
kuralkan kanuni'den yedek parça alınmaz. bajaj parçaları nispeten ucuz ama kanuni berbat halde. yan sanayi parçalar da aynı kalitede. düşünmeden alın. zaten bir çok parça, bir çok modelde ortak.
 
Katılım
31 Ağu 2015
Mesajlar
1
Merhaba 1 yıldır Kanuni Caracal kullanıyorum makine normalde 200 ben modifiye ile 250 cc yaptım bugüne kadar değiştirmediğim parçası kalmadı fakat okadar memnun kaldım ki satmaya kıyamıyorum şuan makinenin torku çok fazla olduğundan 3 vitesin dişlisini kırdım yeni şanzuman yapmam gerekiyor ve 0 parça arıyorum bilen gören varsa bi adres bi telefon paylaşabilirmi ?
 
Katılım
17 Eyl 2015
Mesajlar
2
Herkese merhaba caracal'ın zincir ölçüsünü bilen daha önce değiştiren var mı? Fabrikasını aradım onlarda bilmiyor. 12000 km ye kadar sorunsuz geldim bu arada arka lastiği tubeless yaptırdım bunun dışında koltuğu kaplattırdım. Birde forumda okuduğum kadarıyla bi arkadaş şamandıranın benzin deposunun altından kaçırdığını yazmış ilk aldığımda benimde başıma böyle birşey gelmişti sanayiden 404 sıvı conta alıp ustaya etrafına bolca sürdürdüm 6 yıldır sorun yaşamıyorum. Görüşmek üzere.
 
Katılım
19 Eki 2015
Mesajlar
7
[/COLOR]
zaten tek başıma kalmıştım forumda. 2. el piyasası durgun. galiba benimle beraber hurdaya çıkana kadar kalacak.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kanuni-temiz-uzun-yol-motoru-195344194/detay

Hocam merhabalar sizi bu konuyla çok ilgili ve bilgili gördüm o yüzden sze sormak istedim ben bu motoru almayı düşünüyorum alacağım motor 20.000 km de 2007 model komple siyaha boyanmış 2.800 tl fiyatı var satan arkadaşta bu bilgileri verdi sizin öneriniz nedir birde bana sizinle özelden konuşacağım bir adres verebilirmisiniz teşekkürler sayın hocam.
200 tlye yeni debriyaj Balatasi değişti. jant deldirildi 250 tlye tekerlekler değişti 300 tlye.tum bakımları yapıldı
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
[/COLOR]

Hocam merhabalar sizi bu konuyla çok ilgili ve bilgili gördüm o yüzden sze sormak istedim ben bu motoru almayı düşünüyorum alacağım motor 20.000 km de 2007 model komple siyaha boyanmış 2.800 tl fiyatı var satan arkadaşta bu bilgileri verdi sizin öneriniz nedir birde bana sizinle özelden konuşacağım bir adres verebilirmisiniz teşekkürler sayın hocam.
200 tlye yeni debriyaj Balatasi değişti. jant deldirildi 250 tlye tekerlekler değişti 300 tlye.tum bakımları yapıldı

komple neden boyandı? yaşına göre kilometresi neden o kadar az? debriyaj balata değişimi 50tl. jant neden deldirildi? delik yeni jant 250tl max. ben jantı 130tl'ye değiştirdim. aklımda deli sorular :p
 
Katılım
19 Eki 2015
Mesajlar
7
komple neden boyandı? yaşına göre kilometresi neden o kadar az? debriyaj balata değişimi 50tl. jant neden deldirildi? delik yeni jant 250tl max. ben jantı 130tl'ye değiştirdim. aklımda deli sorular :p

Valla hocam bende hıç bılmıyorum sızınle nasıl ıletısım kurabılırım önerılerınızı alıp bazı konularda danışmak ıstıyorum yardımcı olacak kımse yok benım bu tip bir motosiklete ihtiyacm var bir aydır kovalıyorum tutturamadım bir türlü
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
işte buradan ulaşıyorsun ya :) bu motorun piyasası hakettiğinden yükseklerde geziyor. 3000tl'den fazla etmez bence ne kadar bakımlı olsa da. ama 3000'in altında bulmak zor. ben 2750liraya 3 ay uğraştım satamadım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst