Selamlar arkadaşlar,
yeni motor kullanmaya başlayan birisi olarak bazı konularda tecrübelerinize ihtiyacım var,
Caracal motorumu bakıma götürdüm tamirci sübap ve karbüratör sıkıntısı olduğunu söyledi,yap dedim ne gerekiyosa yaptırdık,motorda gaz yememe sorunu başladı,tekrar götürdüm tamirciye,uğraştı etti hava filtre kapağını çıkarmakta buldu çözümü,şimdi çekişte gazda problem yok ama 100km yi geçemiyorum....motorun sesi önceden toktu şimdi az hava basar gbi bir sesi var....velhasılı sorunun karbüratörden olduğunu düşünüyorum zaten dallama kullanılmış karbüratör takmış,eski çıkardığınıda aldım geri dahada oraya adımımı atmam malesef istanbulda esnaf gibi esnaf zor bulunmakta....daha önceden bu şekilde sorun yaşayan arkadaşlar yada bir fikri olanlar durumla ilgili veya caracal ile alakalı tecrübelerini paylaşırlarsa sevinirim.....selametle.