Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ağu 2010
Mesajlar
19
Arkadaşlar alianazdan yaptırdım kasko 350 liraya ben , çalınmaya karşı sigorta yapmıyorlar arkadaşlar sordurdum onu illaki kapalı garaj diyorlar ...

Fiyat çok iyi bir dr kapalı garaj bulup çalınmaya karşıda sigortalarsak süper olur. Kazalarda neyi nereye kadar karşılıyorlar acaba ?
 
Katılım
24 Ağu 2010
Mesajlar
19
Benim cep telefonumda GPS var. Bunu motorda kullanmak istiyorum ama uzun yollarda şarj sorunu ortaya çıkıyor. Arabalarda çakmaktan şarj edilebiliyor telefonlar, motorlarda bunun bir yolu var mı ?
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
Benim cep telefonumda GPS var. Bunu motorda kullanmak istiyorum ama uzun yollarda şarj sorunu ortaya çıkıyor. Arabalarda çakmaktan şarj edilebiliyor telefonlar, motorlarda bunun bir yolu var mı ?

bende kullanıyorum ...
yanında yedek pil taşımak bu işin tek çaresi gibi....
 
Katılım
11 May 2010
Mesajlar
173
Fiyat çok iyi bir dr kapalı garaj bulup çalınmaya karşıda sigortalarsak süper olur. Kazalarda neyi nereye kadar karşılıyorlar acaba ?

bedeni zarar : 20.000
bedeni zarar kaza başına : 40.000
maddi zararlarda kaza başına : 20.000
araca bağlı hukuksal kruma : 5.000
sürücüye bağlı hukuksal koruma : 5.000
anahtar kaybı : 500
esya yangını : 10.000
saglık teminatı : 25.000

poliçede yazanlar bunlar :)
 
Katılım
2 Eki 2010
Mesajlar
3
merhabalarr.uzun süredir motor araştırıyordum daha sonra caracalda karar kıldım.Kayseride bir tane bayiii var ancak o da 3.800 fiyat söyledi sizce normal motoru almaklada bitmiyor bunun kaskosu plakası ne kadar tutabilir?ve ben motora yaklaşık 9-12 ay boyunca bincem daha sonra araba için satmayı düşünüyorum.sizce fazla bir kaybım olurmu?yanıtlarınız için şimdiden teşekkürler..
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
sıfırı zaten yok, kayseri'de neye dayanarak var dediler bilmiyorum.

2500'e zor satarsın her ne olursa olsun, takıntılı biri değilsen ve temiz bulabilirsen ikinci el al derim. ama 5000 km'yi geçmemiş olsun.
 
Katılım
2 Eki 2010
Mesajlar
3
bende ölee duymuştum ancak bayii 15 ekimden sonra üretimin başlayacağını söledii.bende 2.el motor düşünüyordum ancak nasıl sağlam olduğunu anlarım bilmiyorum :D.bilen biri lazım
 
Katılım
24 Ağu 2010
Mesajlar
19
bende ölee duymuştum ancak bayii 15 ekimden sonra üretimin başlayacağını söledii.bende 2.el motor düşünüyordum ancak nasıl sağlam olduğunu anlarım bilmiyorum :D.bilen biri lazım

Bende birkaç bayiiden aynı şeyi duydum. Umarım tekrar üretime başlarlar. Aklım bu motorda kaldı ne yalan söyleyeyim. Benim için iyi bir başlangıç motoru olacaktı.
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
bi abi caracal aldı. 2008 model ve 1400 kmde.
bugün süreyim bi dedim. 3. viteste gaza yüklendim ama motor teklemeye başladı. gazı almadı bi türlü. sonra birden sanki arkadan biri tutuyoduda bıraktı ve ok gibi fırladı. acaba bunun sebebi motorun kullanılmamasından dolayı birşey olabilir mi?
motoru açılmamış felan olabilir mi?
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
bi abi caracal aldı. 2008 model ve 1400 kmde.
bugün süreyim bi dedim. 3. viteste gaza yüklendim ama motor teklemeye başladı. gazı almadı bi türlü. sonra birden sanki arkadan biri tutuyoduda bıraktı ve ok gibi fırladı. acaba bunun sebebi motorun kullanılmamasından dolayı birşey olabilir mi?
motoru açılmamış felan olabilir mi?

hayırlı olsun. umarım kazsız belasız kullanırsınız.
2008 model motor ve sadece 1400 km de öylemi? sizde buna inandınız. malesef türkiyedeki çoğu motosiklet kullanıcı satıcısı km düşürüyor. yada göstergeleri değiştiriyor.
benzin vanasında tıkanıklık oluyor bazen. o yüzden olabilir. veya debriyajında sorun olabilir bence.veya motor ısınmadıysa da yapabilir. her zaman yapıyorsa bu sorunu bir usaya göstersen iyi olur.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:50 ----------

merhabalarr.uzun süredir motor araştırıyordum daha sonra caracalda karar kıldım.Kayseride bir tane bayiii var ancak o da 3.800 fiyat söyledi sizce normal motoru almaklada bitmiyor bunun kaskosu plakası ne kadar tutabilir?ve ben motora yaklaşık 9-12 ay boyunca bincem daha sonra araba için satmayı düşünüyorum.sizce fazla bir kaybım olurmu?yanıtlarınız için şimdiden teşekkürler..
kayseride tam olarak hangi bayiye gittin sorabilirmiyim?
şu anda kayseride kanuninin satış yapan bayisi yok. eğer saynlara gittinse onlar eskiden bayidi fes etti onların bayiliklerini kanuni. biraz yamuk adamlar o yüzen.
yedek parça bayisi olarak ta bi tek orhan var o da sadece yedek parça satar. motosiklet satmaz.
sana tavsiyem kayserideki motosiklet satıcılarına pek güvenme. biraz sallıyorlar...:pr:
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
hayırlı olsun. umarım kazsız belasız kullanırsınız.
2008 model motor ve sadece 1400 km de öylemi? sizde buna inandınız. malesef türkiyedeki çoğu motosiklet kullanıcı satıcısı km düşürüyor. yada göstergeleri değiştiriyor.
benzin vanasında tıkanıklık oluyor bazen. o yüzden olabilir. veya debriyajında sorun olabilir bence.veya motor ısınmadıysa da yapabilir. her zaman yapıyorsa bu sorunu bir usaya göstersen iyi olur.



ewet ewet 2008 ama 1400 km :)
almaya gititğimizde bile motoru çalıştıramadık kullanılmadığından =)
1 tek yerinde dahi çizik bile yok boyada yok baktırdık. lakin hiç gazlamamıştım ki gazladığım zaman o sorunu farkettim. biraz kullanayım düzelmezse baktırıcam artık
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
ayıptır sorması ne kadara aldınız ava motoru?
uzun zaman yatmaktan umarım motor aksanında sorun yoktur
 
Katılım
2 Eki 2010
Mesajlar
3
tundzhay sayanlar hakkında öle bir bilgim vardı yinede sorayım dedim adamlar 15-20 gün içerisinde gelecek dediler bilmiyorum ne kadar doğru ooda olmasa ben motoru nerden alcam sıfır,başka ilden alayım desem motor uzun yola dayanırmıı bilmiyorumki:D
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
2000e alındı motor. dün akşam yine çıktım kısa mesafe gittim aynı sorunu yapmadı. ama bir önceki gün 4-5 defa denedim ama gitmedi hep tutukluk yapmıştı.
şüpheliyim ama bir daha yaparmı bilmiyorum. daha 60ın üzerine hiç çıkmadım. hep kısa mesafelerde kullandım. ama bi e5e çıkıp deneyeceğim performansını
 
Katılım
24 Ağu 2010
Mesajlar
19
samet10 uzun süre yatmasından motorun bu sıkıntı yaşanmış olabilir. Bence yüksek hızlara çıkmadan bir bakımdan geçmesinde fayda var. Belki görmediğiniz bir yerinde başka bir sorun vardır.

Bende yeniden üretime girmesini bekleyenlerdenim. Bu konu da bende bir iki duyum aldım. Bekleyip göreceğiz.

NOT: Şimdi Kanuni Müşteri Hizmetleri ile görüştüm böyle bir planın olmadığını söylediler.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
tundzhay sayanlar hakkında öle bir bilgim vardı yinede sorayım dedim adamlar 15-20 gün içerisinde gelecek dediler bilmiyorum ne kadar doğru ooda olmasa ben motoru nerden alcam sıfır,başka ilden alayım desem motor uzun yola dayanırmıı bilmiyorumki:D

dostum sayanlara sakın inanma. yalıncılar. beni bir kaç defa oyalamışlardı. sonunda işimi görmemişlerdi.
ben caracal ile kayseriden kapuzbaşına gidip geldim. bir günde 350 km yol yaptım. daha da yapar. merak etme. yeterki zorlama makineyi. 70-80 km/h ile git sorun çıkarmaz.

kayseriye yakın bir iki bayi:
MUSTAFA AKDENIZ-AKDENIZ KARD. TIC KIRSEHIR KIRSEHIR 386 2122702

ABDULLAH VE MENDUH KAFALI-KAFALILAR TIC. NEVSEHIR NEVSEHIR 384 2131093

AHMET SAHLAN NEVSEHIR DERINKUYU 384 3813598

OSMAN GÜRSAN - GÜRSAN MOTOR NIGDE BOR 388 3115900

OSMANOGULLARI LTD. STI. NIGDE NIGDE 388 2322976

SÜLEYMAN ÜNLÜ NIGDE NIGDE 388 2131765
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
Arkadaşlar 2009 da üretildi son caracal..
2 senedir de üretilmemiş..
hiç sanmıyorum yeni modelin geleceğini...
ki biliyorsunuz st ile birleşti kanuni..
bence iyice imkansızlaştı caracal 'ın yeni modelini görmek..
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
arkadaşlar ben ileride gerekli koşulları ve maddi imkanımı sağlarsam motoru büyüteceğim zaman caracalımı satmayı planlamıyorum zira muadilleri arasında en iri ve parlak duran motor bu, ayrıca ayak marşı da var tam bir klasik. kısmet olur da büyütürsem bunu da modifiye ederim, birkaç operasyon gerçekleştirir, şehir içinde sürerim. gidon yükseltme, tamamen beyaza boyatma vs. gibi...

sizin nedir fikirleriniz, bu motoru vasıta olarak mı kullanıyorsunuz yoksa benim gibi tutkuyla mı?
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
arkadaşlar en eski caracalcılardan biri olarak 19 gün sonra askerliğim bitiyor . sayfalara bakıp sorularını yanıtlayacağım . kazasız sürüşler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst