şimdi dostlarım burada yüksek bir ayrımcılık gördüm. biz istemezmiyiz motorun en iisine binelim. arabamızda porshe olsun otobanda 300 basalım, evimiz boğazda bir yalı olsun sürat teknemizle denizden seyireyleyelim alemi, her gece lüks restaurantlarda yiyelim yemeğimizi, kahvaltı için gidelim çiçekli köye, tatili 5 ay marmariste yaşayalım sewdiğimizle, günlük harçlığımız 2.000 tl olsun.
şimdi bırakın hayal kurmayı elinizde ne warsa onunla yetinmeyi bilin. benim hayalimde şimdiki yaşamım bile yoktu amaç mutlu olabilmesini bilmektir. şimdi honda alamıom diye neden motorumdan nefret edeyim ki?
sahip olduğunuz herhangi birşey artık sizin parçanızdır hurdada olsa paha biçilemezde olsa. artık o ve siz anılarla bir bütünsünüzdür. bırakın şu at gözlüğü takanların düşüncelerini imkanınız doğrultusunda mutlu yaşayın hayatınızı. cahil deiliz bizde biliyoruz ak ı kara yı hayallerimizden uzak durun artık. şahsen kim ne derse desin ben böyle mutluyum...