Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
161
şimdi Japon derken japon ne oluyor ?? xD

Japon derken yamaha honda suziki kawasaki vs. motorlar çinliler ise jinlun kanuni(montajı vs hepsi türkiyede)zealsun,hoajin mondial asya gibi motorlardır bunlar daha ucuzdur.Fakat ucuz etin yahnisinin tadıyla güzel bi pirzolanın tadı birbirini tutmaz umarım acıklayıcı olmusumdur. :D
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Japon derken yamaha honda suziki kawasaki vs. motorlar çinliler ise jinlun kanuni(montajı vs hepsi türkiyede)zealsun,hoajin mondial asya gibi motorlardır bunlar daha ucuzdur.Fakat ucuz etin yahnisinin tadıyla güzel bi pirzolanın tadı birbirini tutmaz umarım acıklayıcı olmusumdur. :D

caner bile öğrenmiş :d
 
Katılım
21 May 2009
Mesajlar
62
şimdi dostlarım burada yüksek bir ayrımcılık gördüm. biz istemezmiyiz motorun en iisine binelim. arabamızda porshe olsun otobanda 300 basalım, evimiz boğazda bir yalı olsun sürat teknemizle denizden seyireyleyelim alemi, her gece lüks restaurantlarda yiyelim yemeğimizi, kahvaltı için gidelim çiçekli köye, tatili 5 ay marmariste yaşayalım sewdiğimizle, günlük harçlığımız 2.000 tl olsun.

şimdi bırakın hayal kurmayı elinizde ne warsa onunla yetinmeyi bilin. benim hayalimde şimdiki yaşamım bile yoktu amaç mutlu olabilmesini bilmektir. şimdi honda alamıom diye neden motorumdan nefret edeyim ki?

sahip olduğunuz herhangi birşey artık sizin parçanızdır hurdada olsa paha biçilemezde olsa. artık o ve siz anılarla bir bütünsünüzdür. bırakın şu at gözlüğü takanların düşüncelerini imkanınız doğrultusunda mutlu yaşayın hayatınızı. cahil deiliz bizde biliyoruz ak ı kara yı hayallerimizden uzak durun artık. şahsen kim ne derse desin ben böyle mutluyum...
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
şimdi dostlarım burada yüksek bir ayrımcılık gördüm. biz istemezmiyiz motorun en iisine binelim. arabamızda porshe olsun otobanda 300 basalım, evimiz boğazda bir yalı olsun sürat teknemizle denizden seyireyleyelim alemi, her gece lüks restaurantlarda yiyelim yemeğimizi, kahvaltı için gidelim çiçekli köye, tatili 5 ay marmariste yaşayalım sewdiğimizle, günlük harçlığımız 2.000 tl olsun.

şimdi bırakın hayal kurmayı elinizde ne warsa onunla yetinmeyi bilin. benim hayalimde şimdiki yaşamım bile yoktu amaç mutlu olabilmesini bilmektir. şimdi honda alamıom diye neden motorumdan nefret edeyim ki?

sahip olduğunuz herhangi birşey artık sizin parçanızdır hurdada olsa paha biçilemezde olsa. artık o ve siz anılarla bir bütünsünüzdür. bırakın şu at gözlüğü takanların düşüncelerini imkanınız doğrultusunda mutlu yaşayın hayatınızı. cahil deiliz bizde biliyoruz ak ı kara yı hayallerimizden uzak durun artık. şahsen kim ne derse desin ben böyle mutluyum...


tamam da kim halinden şikayetçi ki
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi önce cc sonra cruıser ne africası yaa biz karizma peşindeyiz abi

von voooon har har har har

ta ta ta ta ta
:)

eray SS'ci'mi olacan şimdi sen!!!unutma bizim gibi cruiser,enduro tutkusu olanlar ss'den ss'cilerden hayatta hoşlanmaz,alsan bile 1,2 ay sonra satarsın demedi deme :wiinkk::rendeer:
 
Katılım
21 May 2009
Mesajlar
62
motora zam gelmiş ötv yüzde 11 halinde 3.400 küsür olmuş satacak arkidişler bilginize.
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
lanet olsun bu motoru yapan ve emeyi geçen bütün arkadaşlara
2008 hyo aldım kışın başında motordan anlamam diye gittim motovizyon kadıköy şubesinden aldım ozamanlar kuralkanın servisiydi. başka biryere götürmeye gerek yokdiye düşündüm. adamlar motor satılık diye rolanti valfi gibi parçalarını deştirmişler motordaki zarar beyinle beraber 1.500 ytl. başka bir servise götürdüm motovizyon servistışı diye onlarda oo bu motora ellenmiş şöyle olmuş bunu garantiden çıkartıyoruz 1.500 milyara motoru süper yaparız. Kuralkanı arıyorum aa motorgarantiden çıkartılmış motovizyonda servisimiz deyil ne .... yiyorsan ye motovizyonda kapanmış artık bizene lanet olsun o ..... lere. ..... çocukları. bütün motor hayallerim içine ettiler. motora sözüm yok ama bukadar dandik ve kişiliyetsiz bir firma getirdiyi için çok üzülüyorum. size tavsiyem gidin en ucuzundan bir honda alın ama bu ....... zlerle uğraşmayın.
kardeşim sen körmüsün. bu hyosunk başlığı değil. git o başlık altında yaz mesajını derdini isyanını alla alla. burası caracal başlığı...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:53 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:49 AM ----------

dsc0365r.jpg

dsc0409heg.jpg

dsc0371htd.jpg

bu gordüşünüz motor bi zamanlar ferhat abinin di :)
 
Katılım
22 May 2008
Mesajlar
532
vay tuni hemen de koymussun resimlerii..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:00 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:00 AM ----------

kardeşim sen körmüsün. bu hyosunk başlığı değil. git o başlık altında yaz mesajını derdini isyanını alla alla. burası caracal başlığı...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:53 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:49 AM ----------

dsc0365r.jpg

dsc0409heg.jpg

dsc0371htd.jpg

bu gordüşünüz motor bi zamanlar ferhat abinin di :)

:queen::queen::queen::queen::queen:yanlıs anlama.alıntına gülüyorum:)
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu motoru ben tanıyom bir yerden hehehhh :D
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
motorun deposu , şanzıman keçesı , suspansıyon kecelerı , diyaframı , aküsü herşeyi değişti cumartesı aksam alacagım motor hariiiikaaaa oldu .
 
Katılım
21 May 2009
Mesajlar
62
yaw dostum süper çıkmış fotolar. ben ayın 4 ünde sipariş verdim hala gelmedi motor. 15 gün oldu soğumaya başladım artık verdiğim kaporayı geri isticem vazgeçecem almaktan mideme kramplar girmeye başladı artık. burada kaskı aldım kilidini aldım brandasını aldım borç aldım arkadaşlardan 10 gün önce hala motor yok ortada. sık sık arıom bayii telefon çalmışmı acaba die 50 kez bakıom telefona psikolojim bozuldu. ben elektrikçiyim fabrikada arıolar motor arızası diolar motor aklıma gelio. günde 50 kere hatim indiriom. durumum bundan ibaret yani çok şanslısınız...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:03 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:02 AM ----------

hava atacam ya o yüzden. kıskanma senin hyo dandik die :)

motorun deposu , şanzıman keçesı , suspansıyon kecelerı , diyaframı , aküsü herşeyi değişti cumartesı aksam alacagım motor hariiiikaaaa oldu .

çok şanslısın ugraşabildiğin bir motorun var...
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
yaw dostum süper çıkmış fotolar. ben ayın 4 ünde sipariş verdim hala gelmedi motor. 15 gün oldu soğumaya başladım artık verdiğim kaporayı geri isticem vazgeçecem almaktan mideme kramplar girmeye başladı artık. burada kaskı aldım kilidini aldım brandasını aldım borç aldım arkadaşlardan 10 gün önce hala motor yok ortada. sık sık arıom bayii telefon çalmışmı acaba die 50 kez bakıom telefona psikolojim bozuldu. ben elektrikçiyim fabrikada arıolar motor arızası diolar motor aklıma gelio. günde 50 kere hatim indiriom. durumum bundan ibaret yani çok şanslısınız...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:03 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:02 AM ----------







çok şanslısın ugraşabildiğin bir motorun var...


git aldığın mağazaya iptal ediyorum de . Bunlar parayı kullanmayı severler azcık baskı yap motor gelır
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
motorun deposu , şanzıman keçesı , suspansıyon kecelerı , diyaframı , aküsü herşeyi değişti cumartesı aksam alacagım motor hariiiikaaaa oldu .

kaç paraya mal oldu?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:03 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:03 PM ----------

@prolepsit dostum bende izmnirliyim. git iptal et başka bayiden al. yaw küçük bi il olsa geç gelir fealn dersin de izmir yani. çok saçma bu kadar zamandır gelmemesi. başka bayii mi yok ya
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst