jr. abi , 200 cc motor çok az olmasa da hoş bir ses ile çalışıyor emin ol , mart 15 dedımı çok sıkı bir bakımdan geçiriğ bineceğim
- yağ değişimi
-karbüratör temizliği hava yakıt ayarı ( 16 000 km oldu ilk defa açılıyor )
- plakalığı sağlamlaştırmak
-zincirin yağdan arındırılıp yeniden yağlanması
- hava fıltresı temızliği gerekırse değiştirme
-ön frene hidrolik takviyesi
- arka kampana bakımı
ben soktummu bakıma herşeyi yapılır ve öyle çıkar . ama motor sonra çok güzel gidiyor . en ssooon sıcak su ve köpük ile yıkanıp kurulanacak veee badem yağı uygulanacak sünger ile kromaj yerlere tam binmelik olacak o zaman