Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
arka veya ön disliyi degistirmek arasindaki fark nedir ki? niye arka degil ön yani?

selamlar.

arda dişliyi değiştirmek kat kat daha zahmetli iş, arka dişli daha pahalı, ve arka dişliyi küçülttüğünde, zincir korumalarının yanlarına zincir taşabilir, buralara sürtünebilir aşındırabilir. ön dişliler biçok makinaya uyarken arka dişliler genelde özel oluyo.

arkadaslar gazi biraktigimda, vites degistirirken sakir sukur bir ses geliyor. sol taraftan. zincirden midir? zincirin gevsemis olduguna mi isarettir? zaten 1950 km'ye geldi. servise gidecem. umarim bir problem yaratmaz..

vites değiştirirken ses gelmesi normal, tek değilde tın tın tın . . diye sesler geliyosa zincir gevşektir zincirde çok gevşek olmadıktan sonra sorun yapmaz.
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
6. kez yağı değiştirdim. yaklaşık 9500km

car.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
991
arkadaslar gazi biraktigimda, vites degistirirken sakir sukur bir ses geliyor. sol taraftan. zincirden midir? zincirin gevsemis olduguna mi isarettir? zaten 1950 km'ye geldi. servise gidecem. umarim bir problem yaratmaz..

İşin ilginç yanı bende de yaklaşık 1800-1900 Km'deiken zincir sesi duymaya başlamıştım ve servise gittiğimde gevşediğini söylemişlerdi orada gerekli ayarları yaptılar şuan hiç bir sorun yok...:cat:
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
arkadaşlar ne bayide ne sokakta caracal goremiyorum. orjinal eksoz sesini duyabileceim bi link falan war mı. ya da ankara kullanıcısı warsa gelir dinlerim incelerim.
 
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
991
arkadaşlar ne bayide ne sokakta caracal goremiyorum. orjinal eksoz sesini duyabileceim bi link falan war mı. ya da ankara kullanıcısı warsa gelir dinlerim incelerim.


Ben motoru askerklik nedeni ile kaldırmamış olsam çekerdim sana sesini fakat üzgünüm...:pale:Ama diğer arkadaşlar yardımcı olacaktır...:cat:
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
sesi çok hoş motorun ne çok ne fazla, egzoz açtırıncada ses güzelleşmiyor, kuru gürültü artıyor o
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
servis yapmazsa,herhangi sorunda garanti dışı işlem görür, hem serviscininde böle bişey yapma ihtimali nedir? oda ayrı konu.
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
166
arkadaslar hayvan ses yapan motosikletlere bir bakin, egzozlar hep acik. dragstar olsun, intruder olsun, gv650 olsun... egzozlari acik olmayan bir suzuki intruderdan da oyle cok dikkat cekici volumlu bir ses cikmaz. ses istiyorsan egzozu acacaksin. ama abarti degil.. kimileri egzozlari cikartip bildigin bo$ boru koyuyor. uzun yolda kulaklar iptal... kafa kazan gibi olur.
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
arkadaslar hayvan ses yapan motosikletlere bir bakin, egzozlar hep acik. dragstar olsun, intruder olsun, gv650 olsun... egzozlari acik olmayan bir suzuki intruderdan da oyle cok dikkat cekici volumlu bir ses cikmaz. ses istiyorsan egzozu acacaksin. ama abarti degil.. kimileri egzozlari cikartip bildigin bo$ boru koyuyor. uzun yolda kulaklar iptal... kafa kazan gibi olur.

dragstar ve intruderlar 650 cc ve üzeri olduğu için kuru gürültü yapmazlar .
caracal 200 cc lık makıne acmayın sadece kafa sısırır. ve egsozlar garantı kapsamı dısında yer alır
 
Katılım
7 Kas 2008
Mesajlar
119
...titreşim sorunu...

herkese selamlar..caracal forumu ama yardımcı olursunuz umarım..
bende 2006 seyhan 150 cc var. genel olarak hiç problem çıkarmayan bir motordur.sıfır almıştım aldığım günden bugüne yani yaklaşık 6000 km den beri yağını benzinini düzenli koydum çok şükür tık demedi...ama şu aşırı titreşimi beni çok rahatsız ediyor.bu konuyla ilgili ön dişliyi değiştir,,arka dişlilerle oyna,,diyenler oldu. aranızda bu konu hakkında bilgi sahibi olanlarınız varsa yardımlarınızı bekliyorum..
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
herkese selamlar..caracal forumu ama yardımcı olursunuz umarım..
bende 2006 seyhan 150 cc var. genel olarak hiç problem çıkarmayan bir motordur.sıfır almıştım aldığım günden bugüne yani yaklaşık 6000 km den beri yağını benzinini düzenli koydum çok şükür tık demedi...ama şu aşırı titreşimi beni çok rahatsız ediyor.bu konuyla ilgili ön dişliyi değiştir,,arka dişlilerle oyna,,diyenler oldu. aranızda bu konu hakkında bilgi sahibi olanlarınız varsa yardımlarınızı bekliyorum..

bu motorlarda ki mühendistliğin kalitesinden o titreşim , hiç boşuna uğraşma titreşim kesilmez ön dişli büyütülür genelde buda motorun gücü az olduğu için iyi debriyaj yer
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
ön dişli büyütmek titreşimi artırır, küçültmek, devirli çalıştırır, yine artırır. titreşimi gidermenin you yok, sadece motor bağlantı noktalarını biraz gevşetmek azaltabillir. bunuda iyi bilen biri yapmalı, sadece vidayı boşaltmak değil.
 
Katılım
7 Kas 2008
Mesajlar
119
..titreşim..

..uzun lafın kısası titremeye devam edecez desenize.. yokmu bunun bir çözümü..
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
ön dişli büyütmek titreşimi artırır, küçültmek, devirli çalıştırır, yine artırır. titreşimi gidermenin you yok, sadece motor bağlantı noktalarını biraz gevşetmek azaltabillir. bunuda iyi bilen biri yapmalı, sadece vidayı boşaltmak değil.

bunu servise yada güzendiğin bi motor ustasına danış, azalacak sadece, bitmeyecek
..uzun lafın kısası titremeye devam edecez desenize.. yokmu bunun bir çözümü..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst