Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
313
Slm ArkadaŞlar Ben De İlk Motorumu Almak İstİyorum Ama Karar Veremİyorum Sİzİn Bahİslerden Bu Motor Fena Durmuyor Gİbİ Geldİ Yerlİ Üretİm Çİnden İyİdİr Sanirim Ne Dersİnİz

benim bildiğim kanuni de çinden getiriyor motorlarını, üzerine logoları koyuyor. yanlışım varsa düzeltin
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
saol mterayes dostum. sesini duymak, yakından görmek isterim motoru. adam gibi video bulamadım ondan ankaralı arıyorum.
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
166
bugun motorumla gurur duydum. hava muhalefetine ragmen 2045 km'de bakima goturdum. gittigimde serviste osmanli motor marka bir cruiser vardi. cift silindir ve tipsiz. calisir durumda, gaz verip duruyorlar. nasil kotu bir ses cikiyor anlatamam. kuru ve tiz bir ses. sanki 100'luk bakkal motoru.

motorun sahibi arkadas biraz hor kullanmis aleti. yag degistirmemis aylarca. ve motor yag yakmaya baslamis. icersi egzoz dumaniydi zaten. neyse kapattilar kontagi. aku falan degistiriyorlar. servisteki ustalardan biri benim kara kaplani bir calistirdi. alet gumburdedi resmen. tok ve gurultulu bir sekilde calisti. osmanli motor sahibi arkadas dondu bakti. icimden dedim helal kaplanima. gercekten cok fark vardi arkadaslar. tek silindir ve 200 cc olmasina ragmen motorumun sesinden gurur duydum. cok hosuma gitti. paylasmak istedim.
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
jr. abi , 200 cc motor çok az olmasa da hoş bir ses ile çalışıyor emin ol , mart 15 dedımı çok sıkı bir bakımdan geçiriğ bineceğim

- yağ değişimi
-karbüratör temizliği hava yakıt ayarı ( 16 000 km oldu ilk defa açılıyor )
- plakalığı sağlamlaştırmak
-zincirin yağdan arındırılıp yeniden yağlanması
- hava fıltresı temızliği gerekırse değiştirme
-ön frene hidrolik takviyesi
- arka kampana bakımı

ben soktummu bakıma herşeyi yapılır ve öyle çıkar . ama motor sonra çok güzel gidiyor . en ssooon sıcak su ve köpük ile yıkanıp kurulanacak veee badem yağı uygulanacak sünger ile kromaj yerlere tam binmelik olacak o zaman
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
bnm motorun sorunu karbüratörden çıktı gaz yememe sorunu vardı . Buji kurumlanmış sebeb karbüratör ayarsızlığı
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
benim sorunum yoktuda, belki dolmuş olabilir diye temizletmiştim karbüratörü, bujiyide değiştirdim, her ikisininde belki faydası oldu ama ben hiçbi değişiklik hissedemedim. usta benim yan kapağa koyduğum benzin borusunu aşşa salmış, ordan benzin tam geçemeyince motor düzgünce çalışmamıştı, bi hata yaptı sanım ayarlarıyla oynadı, sorunun boru olduğunu anlayana kadar 1saat karbüratör oynamıştık.:p
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
ona garanti dışı kalmasın diye gidiyorum zati, asıl mesleği bisiklet tamirciliği:p
iyi bi usta var,hertürlü motordan anlıyo,genç ama iyi. bu arada bu motora en uygun yağ hangisidir?
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
garanti diye birşey yok inanma . kolay kolay garantı kapsamı olmuyor herrrrşey kullanıcı hatası
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
kullanıcı hatası olmayanda zamanlar aşınabilecek parçalarmış, onlar garanti dışında kalıyormuşmuş:farao:

novarix, deniycem bakalım
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
166
2046 km'de ikinci bakima girdim.

- debriyaj telim kopmak uzereydi, onu degistirdiler
- zincir degisti (paslanmisti)
- buji degisti
- yag degisti
- subap ayari yapildi
- gevsemis vidalar sikildi
- benzinlige ince bir pasta cila atildi ve motor komple temizlendi

170 lira odedim. bana normal geldi. ne dusunuyorsunuz?
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
2046 km'de ikinci bakima girdim.

- debriyaj telim kopmak uzereydi, onu degistirdiler
- zincir degisti (paslanmisti)
- buji degisti
- yag degisti
- subap ayari yapildi
- gevsemis vidalar sikildi
- benzinlige ince bir pasta cila atildi ve motor komple temizlendi

170 lira odedim. bana normal geldi. ne dusunuyorsunuz?

ARKADAŞIM NASIL KULLANDIN MOTORU YA:silent:
benim herhangi bi kablo telle ilgili bi sorunum olmadı
2046km de zincir pastan değiştirilmezki:pale: onu sık sık yağlasan 30000kmden daha fazla hiçbi sorun olmaz. ben buji 6000 km civarında değiştirdim, onuda memnun olmadığımdan değil, değişmesi gerek dedi servisci o yüzden, subap ayarlarınıda çook erken yaptırmışsın gerek olmaz daha motor yeni açılmış.

100 liradan fazla işçilik almışlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst