Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
226
Arkadaşlar kabul ederseniz bende bir carakalcı olarak aranıza katılmak isiyorum.
yaz gelmeden alayım diyorum düşüncem sıfır almak bakalım kısmet dicez birde siyah olacak tabi. az önce Bursada bir kaç servisi aradım aklımda 3 motor vardı caracal - keeway - regalraptor . servistekiler bana içlerinde en iyisi caracal 200 cc olanı dedi parça problemi yok servis sorunu yok ve en çok problemi nereden çıkartıyor sorusununa ise yağına ve bakımlarını periodik olarak yaptıktan sonra hiç bir problem çıkartmaz dedi . birde merak ettim bir soru hiç gaz kesmeden 200 km ve üzeri yaparmı diye sordum problem olmaz yapar deyince caracal aklıma yattı birde bana su soğutmalı motorları TAVSİYE etmedi prolemli oluyormuş sanırım olanlar üzerine alınmasın bende bilmiyorum çünkü.bu arada adım erhan- Bursalıyım . yazılanların hemen hemen hepsini okudum gerçekten caracalcı arkadaşlara teşekkür ediyorum ve kanuni servislerinede. görüşmek üzere.


merhaba dostum, uzun yolda caracal test etmedim açıkçası ama 150 cc jinlun ile 340 km yaptım şehirler arası, 40 derece güneşin altında 10 km sora gazın artık eskisi kadar etkilemediğini hissediyosun. Ama dikkatini çekerim ki benim motorumun maksimum sürati kendi kadranında 110-115 ken ben o yolda 100 civarı gidiyordum.

Muhtemelen 200 km lik bi yolda dipgaz yapsanda motordan düşük verim alacaksındır.

Su soğutmalı çoko sorun çıkarır derler ama bahsedildiği kadar değildir.
Su soğutmalı özellikle japon makineler pek sorun çıkarmaz , parça sayısı arttığı için arıza ihtimalide artar tabiki :)
 
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
991
Arkadaşlar kabul ederseniz bende bir carakalcı olarak aranıza katılmak isiyorum.
yaz gelmeden alayım diyorum düşüncem sıfır almak bakalım kısmet dicez birde siyah olacak tabi. az önce Bursada bir kaç servisi aradım aklımda 3 motor vardı caracal - keeway - regalraptor . servistekiler bana içlerinde en iyisi caracal 200 cc olanı dedi parça problemi yok servis sorunu yok ve en çok problemi nereden çıkartıyor sorusununa ise yağına ve bakımlarını periodik olarak yaptıktan sonra hiç bir problem çıkartmaz dedi . birde merak ettim bir soru hiç gaz kesmeden 200 km ve üzeri yaparmı diye sordum problem olmaz yapar deyince caracal aklıma yattı birde bana su soğutmalı motorları TAVSİYE etmedi prolemli oluyormuş sanırım olanlar üzerine alınmasın bende bilmiyorum çünkü.bu arada adım erhan- Bursalıyım . yazılanların hemen hemen hepsini okudum gerçekten caracalcı arkadaşlara teşekkür ediyorum ve kanuni servislerinede. görüşmek üzere.

Merhabalar;

Arkadaşım ben geçen yaz yaklaşık 250 Km yol yaptım bunun ilk 50 Km'sinde bir 10 Dk dinlendim, daha sonra 200 Km kontak kapamadım.Bu ilk uzun yol deneyimim olmasına rağmen çok memnun kaldım.100 Km/h ile 120 Km/h hız arasında gideceğim yere vardım.Benzeri şekilde geri dönüş yaptım ve hiç bir sorun yaşamadım.:cat::cat:
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
bugün 15 dişliyi söküp 16lı yeni dişliyi taktım, çok güzel oldu. olması gereken oldu vites araları uzadı, artık süratte pek bağırmıyo
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
166
Arkadaşlar kabul ederseniz bende bir carakalcı olarak aranıza katılmak isiyorum.
yaz gelmeden alayım diyorum düşüncem sıfır almak bakalım kısmet dicez birde siyah olacak tabi. az önce Bursada bir kaç servisi aradım aklımda 3 motor vardı caracal - keeway - regalraptor . servistekiler bana içlerinde en iyisi caracal 200 cc olanı dedi parça problemi yok servis sorunu yok ve en çok problemi nereden çıkartıyor sorusununa ise yağına ve bakımlarını periodik olarak yaptıktan sonra hiç bir problem çıkartmaz dedi . birde merak ettim bir soru hiç gaz kesmeden 200 km ve üzeri yaparmı diye sordum problem olmaz yapar deyince caracal aklıma yattı birde bana su soğutmalı motorları TAVSİYE etmedi prolemli oluyormuş sanırım olanlar üzerine alınmasın bende bilmiyorum çünkü.bu arada adım erhan- Bursalıyım . yazılanların hemen hemen hepsini okudum gerçekten caracalcı arkadaşlara teşekkür ediyorum ve kanuni servislerinede. görüşmek üzere.


dostum hosgeldin. bence temiz ve dusuk km'li bir ikinci el al. eger ilk motosikletin ise, rodajdi bilmemneydi ugra$mayasin diye soyluyorum. sifir almanin satarken hicbir avantaji yok. bosuna paran gidiyor. ben sifir aldim. simdi keske temiz ikinci el alsaydim diyorum.

ikinci el temiz bulabilirsin cunku caracal 200 alip az kullanip hemen yukseltmek isteyen cok arkadas var piyasada.

bugün 15 dişliyi söküp 16lı yeni dişliyi taktım, çok güzel oldu. olması gereken oldu vites araları uzadı, artık süratte pek bağırmıyo

ben de yapacam bunu. ama bir zarari var mi bilmiyorum. arka disli degil mi solmyr?
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
991
dostum hosgeldin. bence temiz ve dusuk km'li bir ikinci el al. eger ilk motosikletin ise, rodajdi bilmemneydi ugra$mayasin diye soyluyorum. sifir almanin satarken hicbir avantaji yok. bosuna paran gidiyor. ben sifir aldim. simdi keske temiz ikinci el alsaydim diyorum.

ikinci el temiz bulabilirsin cunku caracal 200 alip az kullanip hemen yukseltmek isteyen cok arkadas var piyasada.



ben de yapacam bunu. ama bir zarari var mi bilmiyorum. arka disli degil mi solmyr?

Katılıyorum 2. el alabilirsin temiz bulduktan sonra mantıklı...

Bu dişli olayı benimde kafama yatıyor ama acaba zararı olurmu:silent::silent::silent::silent:
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
hiç bi zararı yok, ön dişli. ben 17sinide sipariş ettim, omuda uzun yolda takıcam. düşük süratte pek bişey değişmişmiyo aslında işlevi 50km yi geçinde tahminim 500 - 750 devir faydası oluyor. bi okarda yakıt tasarrufu

ne gibi bi zararı olabilir ki
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
166
hiç bi zararı yok, ön dişli. ben 17sinide sipariş ettim, omuda uzun yolda takıcam. düşük süratte pek bişey değişmişmiyo aslında işlevi 50km yi geçinde tahminim 500 - 750 devir faydası oluyor. bi okarda yakıt tasarrufu

ne gibi bi zararı olabilir ki

bu tak cikar olayini kendin yapabiliyor musun? portatif bir sey mi? bir de yuksek hizda dusuk devir yapmani sagliyor mu?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu tak cikar olayini kendin yapabiliyor musun? portatif bir sey mi? bir de yuksek hizda dusuk devir yapmani sagliyor mu?

ön dişliden bahsediliyor galiba..çok basit ön dişlinin olduğu kapağı 8 lokma anahtarı ile söküyorsun ve karşına dişli çıkyor :) dişliyi 1 tane vida tutması lazım onlarıda söküp dişliyi yerinden çekip çıkarıyorsun..zincirle beraber gelir!daha sonra yeni dişliye zinciri takıp yerine otuttur sık vidaları oalay bu..:cat: not:dişliyi sökmen için tornavida yardımı gerekebilir bunu unutma!!çinkü dişli boşa dönebilir dişlinin arasına tornavidayı sıkıştırıp öyle sökmelisin..selamlar

yaw kırmızı caracal'ı olan bir arkadaşımız vardı geliyormu buralara hiç :) onun açıklayacağı bir durumdu aslında bu..
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Haz 2008
Mesajlar
94
bir yerde arka dişliyi ufaltın yazıyo diğer yerde ön dişliyi buyultun yazıyo.
Bunları açıklayacak varmı? Farkı nedir? ayrıca torku etkilermi?
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
ön dişliden bahsediliyor galiba..çok basit ön dişlinin olduğu kapağı 8 lokma anahtarı ile söküyorsun ve karşına dişli çıkyor :) dişliyi 1 tane vida tutması lazım onlarıda söküp dişliyi yerinden çekip çıkarıyorsun..zincirle beraber gelir!daha sonra yeni dişliye zinciri takıp yerine otuttur sık vidaları oalay bu..:cat: not:dişliyi sökmen için tornavida yardımı gerekebilir bunu unutma!!çinkü dişli boşa dönebilir dişlinin arasına tornavidayı sıkıştırıp öyle sökmelisin..selamlar

yaw kırmızı caracal'ı olan bir arkadaşımız vardı geliyormu buralara hiç :) onun açıklayacağı bir durumdu aslında bu..

kırmızı motorlu arkadaş geldi burda . dişliyi büyültmek hızı artırır , vitesi uzatır . bir o kadar da debriyajdan yer . uzun yolda takacaksanız harika olur . jinlun 150 ye 140 yaptırdık onunla . bende düşünmüyorum değil . ama bayır da motor cok fena bayılır .

bir yerde arka dişliyi ufaltın yazıyo diğer yerde ön dişliyi buyultun yazıyo.
Bunları açıklayacak varmı? Farkı nedir? ayrıca torku etkilermi?

çok külfetli olur , arka dişliye göre arka dişli takozları ister işi ön dişli ile halledin
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
ön dişliden bahsediliyor galiba..çok basit ön dişlinin olduğu kapağı 8 lokma anahtarı ile söküyorsun ve karşına dişli çıkyor :) dişliyi 1 tane vida tutması lazım onlarıda söküp dişliyi yerinden çekip çıkarıyorsun..zincirle beraber gelir!daha sonra yeni dişliye zinciri takıp yerine otuttur sık vidaları oalay bu..:cat: not:dişliyi sökmen için tornavida yardımı gerekebilir bunu unutma!!çinkü dişli boşa dönebilir dişlinin arasına tornavidayı sıkıştırıp öyle sökmelisin..selamlar

yaw kırmızı caracal'ı olan bir arkadaşımız vardı geliyormu buralara hiç :) onun açıklayacağı bir durumdu aslında bu..

doğru, ek olarak, dişli ortada bir vida yanlarındada 2 vida tutuyor, resimde yuvaları belli, önce dişliyi yuvasına sokuyosunuz, sonra üzerine bi halka geçiriyosunuz, sonra yanlara 2 vidayı, nası söktüyseniz öle,çok basit zaten yanlış yapma ihtimaliniz yok, kolay olması için önce zinciri ayırın bence.

işte motorumuzun emektar dişlisi


cdd-0031.jpg



17yide sipariş ettim çünkü evet vites araları uzadı ama beklediğim kadar değl, uzun yollara genelde yalnız çıktığım için motor pek zorlanmıyo bende 65 kiloyum. şehir içi kullanımda değişen bişey olmuyo zaten farkedilecek kadar, az yani, yüksek süratlerde belli oluyor, 17 dişliyle tam uzun yol motoru olacak. ben alet çantasına anahtarları ve dişlileri koyup yeri geldiğinde 3 dişliden uygun olanını kullanmayı düşünüyorum, yani benim motorum 7 vitesli :queen:

cdd-0011.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
991
doğru, ek olarak, dişli ortada bir vida yanlarındada 2 vida tutuyor, resimde yuvaları belli, önce dişliyi yuvasına sokuyosunuz, sonra üzerine bi halka geçiriyosunuz, sonra yanlara 2 vidayı, nası söktüyseniz öle,çok basit zaten yanlış yapma ihtimaliniz yok, kolay olması için önce zinciri ayırın bence.

işte motorumuzun emektar dişlisi


cdd-0031.jpg



17yide sipariş ettim çünkü evet vites araları uzadı ama beklediğim kadar değl, uzun yollara genelde yalnız çıktığım için motor pek zorlanmıyo bende 65 kiloyum. şehir içi kullanımda değişen bişey olmuyo zaten farkedilecek kadar, az yani, yüksek süratlerde belli oluyor, 17 dişliyle tam uzun yol motoru olacak. ben alet çantasına anahtarları ve dişlileri koyup yeri geldiğinde 3 dişliden uygun olanını kullanmayı düşünüyorum, yani benim motorum 7 vitesli :queen:

cdd-0011.jpg

Çok iyi ozaman ama fiyat konusunuda bir açıklık getirebilirseniz sevinirm...:queen:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
166
arka veya ön disliyi degistirmek arasindaki fark nedir ki? niye arka degil ön yani?

selamlar.
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
166
arkadaslar gazi biraktigimda, vites degistirirken sakir sukur bir ses geliyor. sol taraftan. zincirden midir? zincirin gevsemis olduguna mi isarettir? zaten 1950 km'ye geldi. servise gidecem. umarim bir problem yaratmaz..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst