Arkadaşlar kabul ederseniz bende bir carakalcı olarak aranıza katılmak isiyorum.
yaz gelmeden alayım diyorum düşüncem sıfır almak bakalım kısmet dicez birde siyah olacak tabi. az önce Bursada bir kaç servisi aradım aklımda 3 motor vardı caracal - keeway - regalraptor . servistekiler bana içlerinde en iyisi caracal 200 cc olanı dedi parça problemi yok servis sorunu yok ve en çok problemi nereden çıkartıyor sorusununa ise yağına ve bakımlarını periodik olarak yaptıktan sonra hiç bir problem çıkartmaz dedi . birde merak ettim bir soru hiç gaz kesmeden 200 km ve üzeri yaparmı diye sordum problem olmaz yapar deyince caracal aklıma yattı birde bana su soğutmalı motorları TAVSİYE etmedi prolemli oluyormuş sanırım olanlar üzerine alınmasın bende bilmiyorum çünkü.bu arada adım erhan- Bursalıyım . yazılanların hemen hemen hepsini okudum gerçekten caracalcı arkadaşlara teşekkür ediyorum ve kanuni servislerinede. görüşmek üzere.
Arkadaşlar kabul ederseniz bende bir carakalcı olarak aranıza katılmak isiyorum.
yaz gelmeden alayım diyorum düşüncem sıfır almak bakalım kısmet dicez birde siyah olacak tabi. az önce Bursada bir kaç servisi aradım aklımda 3 motor vardı caracal - keeway - regalraptor . servistekiler bana içlerinde en iyisi caracal 200 cc olanı dedi parça problemi yok servis sorunu yok ve en çok problemi nereden çıkartıyor sorusununa ise yağına ve bakımlarını periodik olarak yaptıktan sonra hiç bir problem çıkartmaz dedi . birde merak ettim bir soru hiç gaz kesmeden 200 km ve üzeri yaparmı diye sordum problem olmaz yapar deyince caracal aklıma yattı birde bana su soğutmalı motorları TAVSİYE etmedi prolemli oluyormuş sanırım olanlar üzerine alınmasın bende bilmiyorum çünkü.bu arada adım erhan- Bursalıyım . yazılanların hemen hemen hepsini okudum gerçekten caracalcı arkadaşlara teşekkür ediyorum ve kanuni servislerinede. görüşmek üzere.
Arkadaşlar kabul ederseniz bende bir carakalcı olarak aranıza katılmak isiyorum.
yaz gelmeden alayım diyorum düşüncem sıfır almak bakalım kısmet dicez birde siyah olacak tabi. az önce Bursada bir kaç servisi aradım aklımda 3 motor vardı caracal - keeway - regalraptor . servistekiler bana içlerinde en iyisi caracal 200 cc olanı dedi parça problemi yok servis sorunu yok ve en çok problemi nereden çıkartıyor sorusununa ise yağına ve bakımlarını periodik olarak yaptıktan sonra hiç bir problem çıkartmaz dedi . birde merak ettim bir soru hiç gaz kesmeden 200 km ve üzeri yaparmı diye sordum problem olmaz yapar deyince caracal aklıma yattı birde bana su soğutmalı motorları TAVSİYE etmedi prolemli oluyormuş sanırım olanlar üzerine alınmasın bende bilmiyorum çünkü.bu arada adım erhan- Bursalıyım . yazılanların hemen hemen hepsini okudum gerçekten caracalcı arkadaşlara teşekkür ediyorum ve kanuni servislerinede. görüşmek üzere.
bugün 15 dişliyi söküp 16lı yeni dişliyi taktım, çok güzel oldu. olması gereken oldu vites araları uzadı, artık süratte pek bağırmıyo
dostum hosgeldin. bence temiz ve dusuk km'li bir ikinci el al. eger ilk motosikletin ise, rodajdi bilmemneydi ugra$mayasin diye soyluyorum. sifir almanin satarken hicbir avantaji yok. bosuna paran gidiyor. ben sifir aldim. simdi keske temiz ikinci el alsaydim diyorum.
ikinci el temiz bulabilirsin cunku caracal 200 alip az kullanip hemen yukseltmek isteyen cok arkadas var piyasada.
ben de yapacam bunu. ama bir zarari var mi bilmiyorum. arka disli degil mi solmyr?
hiç bi zararı yok, ön dişli. ben 17sinide sipariş ettim, omuda uzun yolda takıcam. düşük süratte pek bişey değişmişmiyo aslında işlevi 50km yi geçinde tahminim 500 - 750 devir faydası oluyor. bi okarda yakıt tasarrufu
ne gibi bi zararı olabilir ki
bu tak cikar olayini kendin yapabiliyor musun? portatif bir sey mi? bir de yuksek hizda dusuk devir yapmani sagliyor mu?
bugün 15 dişliyi söküp 16lı yeni dişliyi taktım, çok güzel oldu. olması gereken oldu vites araları uzadı, artık süratte pek bağırmıyo
ön dişliden bahsediliyor galiba..çok basit ön dişlinin olduğu kapağı 8 lokma anahtarı ile söküyorsun ve karşına dişli çıkyordişliyi 1 tane vida tutması lazım onlarıda söküp dişliyi yerinden çekip çıkarıyorsun..zincirle beraber gelir!daha sonra yeni dişliye zinciri takıp yerine otuttur sık vidaları oalay bu..:cat: not:dişliyi sökmen için tornavida yardımı gerekebilir bunu unutma!!çinkü dişli boşa dönebilir dişlinin arasına tornavidayı sıkıştırıp öyle sökmelisin..selamlar
yaw kırmızı caracal'ı olan bir arkadaşımız vardı geliyormu buralara hiçonun açıklayacağı bir durumdu aslında bu..
bir yerde arka dişliyi ufaltın yazıyo diğer yerde ön dişliyi buyultun yazıyo.
Bunları açıklayacak varmı? Farkı nedir? ayrıca torku etkilermi?
ön dişliden bahsediliyor galiba..çok basit ön dişlinin olduğu kapağı 8 lokma anahtarı ile söküyorsun ve karşına dişli çıkyordişliyi 1 tane vida tutması lazım onlarıda söküp dişliyi yerinden çekip çıkarıyorsun..zincirle beraber gelir!daha sonra yeni dişliye zinciri takıp yerine otuttur sık vidaları oalay bu..:cat: not:dişliyi sökmen için tornavida yardımı gerekebilir bunu unutma!!çinkü dişli boşa dönebilir dişlinin arasına tornavidayı sıkıştırıp öyle sökmelisin..selamlar
yaw kırmızı caracal'ı olan bir arkadaşımız vardı geliyormu buralara hiçonun açıklayacağı bir durumdu aslında bu..
doğru, ek olarak, dişli ortada bir vida yanlarındada 2 vida tutuyor, resimde yuvaları belli, önce dişliyi yuvasına sokuyosunuz, sonra üzerine bi halka geçiriyosunuz, sonra yanlara 2 vidayı, nası söktüyseniz öle,çok basit zaten yanlış yapma ihtimaliniz yok, kolay olması için önce zinciri ayırın bence.
işte motorumuzun emektar dişlisi
![]()
17yide sipariş ettim çünkü evet vites araları uzadı ama beklediğim kadar değl, uzun yollara genelde yalnız çıktığım için motor pek zorlanmıyo bende 65 kiloyum. şehir içi kullanımda değişen bişey olmuyo zaten farkedilecek kadar, az yani, yüksek süratlerde belli oluyor, 17 dişliyle tam uzun yol motoru olacak. ben alet çantasına anahtarları ve dişlileri koyup yeri geldiğinde 3 dişliden uygun olanını kullanmayı düşünüyorum, yani benim motorum 7 vitesli :queen:
![]()
Çok iyi ozaman ama fiyat konusunuda bir açıklık getirebilirseniz sevinirm...:queen:
13lira :queen:
arka veya ön disliyi degistirmek arasindaki fark nedir ki? niye arka degil ön yani?
selamlar.