- Katılım
- 11 Tem 2006
- Mesajlar
- 991
askerlk kasıma kaldı kolay kolay satmam
nasipse canerle istanbula geleceğiz caracalcılarla buluşmaya
adam sana varoş ağzı ile birader dememiş kardeş demiş bunu neden yanlış anlıyorsun , anlamadım
2007 model 5500 km de ki motor 2850 ye gitti 2000 ytl yazık günah piyasa bozar . temız motora 3000 vermeyen 1025 ytl daha verıp sıfırını alsın
aaa Askerliğin kasıma kalması bir bakıma iyi bir bakıma kötü olmuş.
Aynen söylediğinizede katılıyorum.Ama bu kriz geçici malum kriz sonrası 2. el motoların fiyatlarının tabi carcal için söylüyorum epeyce yükseleceğini sölüyor servisim.Malum carcalın fiyatı artı ve ona oranla 2. el satış fiyatlarının artması beklenirken kriz tüm piyasayı karıştırdı.Şuan beklemedeyiz...:cat::cat: