Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
991
askerlk kasıma kaldı kolay kolay satmam
nasipse canerle istanbula geleceğiz caracalcılarla buluşmaya



adam sana varoş ağzı ile birader dememiş kardeş demiş bunu neden yanlış anlıyorsun , anlamadım

2007 model 5500 km de ki motor 2850 ye gitti 2000 ytl yazık günah piyasa bozar . temız motora 3000 vermeyen 1025 ytl daha verıp sıfırını alsın

aaa Askerliğin kasıma kalması bir bakıma iyi bir bakıma kötü olmuş.:) Ama hayırlısı olsun diyeyim.

Aynen söylediğinizede katılıyorum.Ama bu kriz geçici malum kriz sonrası 2. el motoların fiyatlarının tabi carcal için söylüyorum epeyce yükseleceğini sölüyor servisim.Malum carcalın fiyatı artı ve ona oranla 2. el satış fiyatlarının artması beklenirken kriz tüm piyasayı karıştırdı.Şuan beklemedeyiz...:cat::cat:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
166
alıntıladığın yerle ne alakası var bunun anlamasamda yinede cevap veriim..

Herşeyden önce, KARDEŞ kelimesi nedir, amaç nedir bilemiyorum ama sempatikliğinize, samimiyetinize veriyorum.. :wiinkk:

Muhtemelen Caracal ilk motorunuz. 3-4 motor alıp satmış biri olarak; normal şartlar altında da bu makinenin 2. elde ortalama ederinin 2200 civarı olduğunu söyleyebilirim. Bunu az çok bu piyasada olan herkes aynı şekilde söyler. Sonuçta Çin'e doymuş bir piyasada, pekte iyi izlenim yaratmayan bir markanın Çin malı motorundan bahsediyoruz! Üstüne üstlük içerisinde bulunduğumuz süreç pekte normal değil, hak verirsinizki.. Ekonomik bir kriz ortamı var ve insanlar genelde para harcamaktan çekiniyor! Hele hele bir zevk aracı satın almak; pekçokları için rafa kaldırılmış bir plan şu zamanlarda..
Böyle bir atmosferde çıkıp makineye 2000 lira isteseniz bile satılmama ihtimali yüksektir ki zaten internetteki ilanlara şöyle bir bakın; 2000 liraya cillop gibi makineler aylardır satılmıyor.

Siz tok satıcısınız, ne güzel.. 3000 değil, 3500 bile isteyebilirsiniz... Sonuçta mal sizin malınız! Ama bu parayı veren çıkarmı, orasıda açıkça görülüyor zaten.

Amacım piyasanızı düşürmek falan değil.. Gerçeği söylüyorum. Zaten biraz dikkatli takip eden adam piyasanın halini rahatça görüyor ve görünen köy klavuz istemiyor!

Saygılarımla...

Novarix'in anlatmaya calistigi sey net. benim de caracal 200'um var. ben ister miyim degeri dussun?

bir malin ikinci el piyasa degeri vardir. ikinci el satis noktalari, internetteki satis sitelerine bakarak ortalama ikinci el fiyatini gorursun. su an icin 2000'dir. kriz biter, yaz gelir o zaman degisebilir. ama su an 2000.

sen 3000'e yakin arkadasina verirsin, degerini bilene satarsin o ayri. ama su an 2000'e bile satilmiyor. ben uzulmuyor muyum? uzuluyorum cunku elbet daha buyuk bir motor alacam ve bunu 2000'e bile satamiyor olmak canimi sıkıyor. mecburen daha cok para biriktirmek zorunda kaliyorum. bekleyecegiz..
 
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
991
Merhabalar;

Arkadaşlar sizden bir konuda yardım isteyeceğim, motorumun yağını değiştirmek istiyorum.Öncelikle bizim motorlarda yağ filitresi varmıdır :silent: Varsa yeri nerededir:p Birde motor yağı kullanma kılavuzunda resimdeki vida yardımı ile boşaltılmalıdır şeklinde bir yazı var resimdeki kısım doğrumudur? Motoru 1000 Km'de yağ değişimine servise götürdüğümde motorun sol yanda altta bulunan boyalı büyük vidayı açarak yağı boşaltmışlardı (hatta vida motor boyası ile boyalı olduğundan çizmişlerdi:cherry:) ayrıca vidanın önünden çıkan bir süzgeci temizlemişti.Doğru olan kısım neresidir önerilerinizi bekliyorum teşekkürler....:rendeer:

alt2.bmp
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
@MaRaNtZz

bazı modellerde yağ filtresi yerine süzgecimsi bir yapı var. Ayrıca yağ tıpasının olduğu yerde de helezonik şekilli yine süzgeç benzeri bir parça var. Motorun yağ tıpasından açıp yağı boşaltmaya başladığın anda eline düşen parçadır bu. Güzelce temizlenmeli ve tıpa yerine takılırken güzelce oturtulmalıdır. Yağ değişimi genelde motorun altındaki bu tıpa açılarak yapılır. Yine genelde 17 numara anahtarla açılır. Bazı büyük cruiserlarda 22 oluyor bu. Açtığınız anda yağ boşalır bu yüzden alt kısma geniş bir kap koymanızı öneririm..
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Caracalların Yağ Tapası 19 Numara . Soldakı Vida Ise Yağ Süzgeci - Filtresi

Tapa Yerinden çıkarılana Kadar Yağ Akmıyor Taki çektiğiniz Anda Bu Güzel Bir çalışma Olmuş
 
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
991
@MaRaNtZz

bazı modellerde yağ filtresi yerine süzgecimsi bir yapı var. Ayrıca yağ tıpasının olduğu yerde de helezonik şekilli yine süzgeç benzeri bir parça var. Motorun yağ tıpasından açıp yağı boşaltmaya başladığın anda eline düşen parçadır bu. Güzelce temizlenmeli ve tıpa yerine takılırken güzelce oturtulmalıdır. Yağ değişimi genelde motorun altındaki bu tıpa açılarak yapılır. Yine genelde 17 numara anahtarla açılır. Bazı büyük cruiserlarda 22 oluyor bu. Açtığınız anda yağ boşalır bu yüzden alt kısma geniş bir kap koymanızı öneririm..

mterayes26' Alıntı:
Caracalların Yağ Tapası 19 Numara . Soldakı Vida Ise Yağ Süzgeci - Filtresi

Tapa Yerinden çıkarılana Kadar Yağ Akmıyor Taki çektiğiniz Anda Bu Güzel Bir çalışma Olmuş

Arkadaşlar öncelikle çok çok teşekkür ederim,:rendeer:

Sizlerin yazdıklarından anladığım kadarıyla, öncelikle alttaki (resimdeki) vidayı açarak yağı boşaltıyorum daha sonrada sol yanda bulunan büyük vida benzeri tapayı açarak içerisindeki süzgeci temizliyor ve yerlerine takarak 1,1 Litre yağ doldurup sızdırma kontrolü yapmam yeterlidir sanırım...:cat:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
166
caracal'cilar nerdesiniz?

ben bir defasinda kontak anahtarini uzerinde acik sekilde biraktigim icin akuyu bitirmistim. sonra sarj oldu kendi kendine. fakat gecen sabah motoru calistiramadim.. mecburen ayak marsi ile yaptim. cok da zor oldu acikcasi.. caracal'da genel bir aku sarj etmeme problemi var midir?

bir diger problemim 4'luleri yakinca sadece soldaki on ve arka sinyal yaniyor. fakat motor ayri ayri hem saga hem sola sinyal verebiliyor. enteresan degil mi? 1530 km'de yasadigim tek problem bunlar simdilik.
 
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
991
Merhaba;

Malesef bende de akü problemi var ama durum şuki motorla ilgili değil sanırm takmış olduğum sis lambaları bitirdi aküyü.:queen::queen::queen:

4'lüler bende normal çalışıyor sorun 4'lüleri yakan düğmede olma ilhtimali var bende bir kez yanlış hatırlamıyorsam böyle bir durum oldu, bunun sebebi olarak motorun yıkanması kaynaklı olacağını düşündüm ve diğer gün kuruduktan sonra sorunsuz çalıştı...:cherry:
 
Katılım
6 Haz 2008
Mesajlar
94
Arkadaşlar, ben motoru soğuklar boyunca herhafta çalıştırdım, hep zorlanıyordum ayak marşı ile uğraşıyodum v.s.
Son 1 ayrdır hiç zorlanmıyorum acayip gelecek ama sebebi şu:
Akü bitmesin diye direksiyonun sağ tarafından farları açıp kapamaya yarayan switch'i hep kapatıyodum. Motor çalışmıyoda olsa ole bırakıyordum, motoru çalıştırdıktan sonra açıyodum hep, Geçen aylarda kapamayı unutşumtum ve 2-3 hafta motora ugrayıp çalıştıramadım olece yattı. Sonunda motorun yanına gidince el marşına bir bastım motor çalıştı hayret ettim.
Ondan sonra dikkat ettim hep açık bıraktığımda el marşı ile hemen çalışıyo. 1kerede kapalı deniyim dedim. 1hafta sonra çalıştırmayı denedim, el marşını bırakın ayak marşı ile bile çalıştırmakta zorlandım. Siz ne şekilde bırakıyosunuz öğrenebilirmiyim?

Ayrıca gelecek pazara fuar var ona gelecek olan varmı? Kış bitsin diye sabırsızlanıyorum çok özleidm binip gezmeyi, bu arada ehliyetimde önümüzdeki hafta sonu elimde. Sınavı geçtim ve evrakları karakola teslim ettim çok sevinçliyim artık korkusuzca gezebileceğim....:queen:
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Huysuz, ben perş. ve cumartesi fuarda olacağım; denk getirebilirsek görüşelim..
 
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
991
Arkadaşlar, ben motoru soğuklar boyunca herhafta çalıştırdım, hep zorlanıyordum ayak marşı ile uğraşıyodum v.s.
Son 1 ayrdır hiç zorlanmıyorum acayip gelecek ama sebebi şu:
Akü bitmesin diye direksiyonun sağ tarafından farları açıp kapamaya yarayan switch'i hep kapatıyodum. Motor çalışmıyoda olsa ole bırakıyordum, motoru çalıştırdıktan sonra açıyodum hep, Geçen aylarda kapamayı unutşumtum ve 2-3 hafta motora ugrayıp çalıştıramadım olece yattı. Sonunda motorun yanına gidince el marşına bir bastım motor çalıştı hayret ettim.
Ondan sonra dikkat ettim hep açık bıraktığımda el marşı ile hemen çalışıyo. 1kerede kapalı deniyim dedim. 1hafta sonra çalıştırmayı denedim, el marşını bırakın ayak marşı ile bile çalıştırmakta zorlandım. Siz ne şekilde bırakıyosunuz öğrenebilirmiyim?

Ayrıca gelecek pazara fuar var ona gelecek olan varmı? Kış bitsin diye sabırsızlanıyorum çok özleidm binip gezmeyi, bu arada ehliyetimde önümüzdeki hafta sonu elimde. Sınavı geçtim ve evrakları karakola teslim ettim çok sevinçliyim artık korkusuzca gezebileceğim....:queen:

:cyclopsan:cyclopsan:cyclopsan Çok ilginç bende hep zorlanıyordum bir deniyeyim bakalım bir değişme olacakmı :silent::silent:
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
:cyclopsan:cyclopsan:cyclopsan Çok ilginç bende hep zorlanıyordum bir deniyeyim bakalım bir değişme olacakmı :silent::silent:

acaba elektrik tesisatında akımın bir şekilde dolaşmasınımı sağlıyor? :silent:
hiçte anlamam şu elektrik konusundan! :mrgreen:

Arkadaşlar öncelikle çok çok teşekkür ederim,:rendeer:

Sizlerin yazdıklarından anladığım kadarıyla, öncelikle alttaki (resimdeki) vidayı açarak yağı boşaltıyorum daha sonrada sol yanda bulunan büyük vida benzeri tapayı açarak içerisindeki süzgeci temizliyor ve yerlerine takarak 1,1 Litre yağ doldurup sızdırma kontrolü yapmam yeterlidir sanırım...:cat:

1,1 litre mi yağ alıyor Caracal..?
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
991
acaba elektrik tesisatında akımın bir şekilde dolaşmasınımı sağlıyor? :silent:
hiçte anlamam şu elektrik konusundan! :mrgreen:



1,1 litre mi yağ alıyor Caracal..?

Evet caracal'ın kullanma kılavuzunda belirtilen türde 1,1 Litre ile yağ ile doldurulmalıdır yazıyor...:cat: Tekrar kontrol ettim doğru 1,1 Litre :queen::queen:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
166
ben hep acik birakirim far switchini. ama bugun kapattim galiba. bakalim ne olacak.

bu arada vites degistirirken (daha dogrusu degistirdikten hemen sonra) ve yoldaki ufak tumseklerden gecerken motorun alt tarafindan sakir sukur bir ses geliyor. sallanan bir sey varmis gibi... acaba zincirde mi problem var? sizde oldu mu hic?

bir de benim zincir paslanmis arkadaslar =/ ne yapmak lazim? bir zarari var mi?

selamlar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam caracal'cı dostlar
evet o'ses zincirden gelir boşluğunu alırsan keser birde!!! zincir koruma demirindende yapabilir vidalarını kontrol et..zinciri gaz ile temizlemelisin sonrası! zincir yağ sipreyi kulllan..
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
@ferotr 'e katılmakla birlike zincir temizliğinde WD40'ı öneriyorum.. 2-3 tur sıkın, bekleyin! Sonrada zincir yağı ile spreylemek suretiyle iyice yağlayın. iyi bir sonuç verecektir.

@efeoktay; Zincir boşluğunu alırkende tekerleğin akustuğine dikkat etmek gerek. iki tarafta aynı çentikte olacak şekilde germek gerekli zinciri. Ve 1,5 cm kadar bir esneme payı olmalı. Zincirdeki paslar bir noktaya kadar sorun çıkarmaz. Zaten WD40'ı sıktığında o pasların büyük kısmı kaybolacaktır. Ama eğer zincirin heryeri pas içindeyse değiştirmen doğru olacaktır çünkü Allah korusun; yolda kopabilir..

Bu arada 1,1 lite oldukça az geldi bana. 150cc'lik Zealsun 1,3lt alıyordu; 250'lik MCT 1,8 litre alıyor. Şaşırdım 1.1lt yağ almasına.

@MaRaNtZz, şu switch'i açık bırakarak akü performansını denedinmi dostum? merak ediyorum onun olayını..?

======

Arkadaşlar, sticker iptali yapan varmı..? Özellikle deponun üstündeki Kanuni logosunu çıkarmak mümkün mü?
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Haz 2008
Mesajlar
94
Novarix göremicez sanırım bende ctesi iş çıkışı ve pazar gunu gideceğim.
Bu arada son soylediğim sticker olayını bende iptal etmek istemekteyim. Acaba üzerine birşey yapılırmı yada söklebilirmi??
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Netteki ilanlarda bir takım arkadaşlarımız sökmüş, sökülebilir herhalde. Ama yakından görmek lazım, bilemiyorum nasıl söktüklerini.
En olmadı üzerine birşeyler yapıştırabilirsiniz. Reklamcılar bu işi halleder herhalde.. şöyle afilli bi Harley Davidson logosu süper durur kanımca! :bounce:
 
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
991
@ferotr 'e katılmakla birlike zincir temizliğinde WD40'ı öneriyorum.. 2-3 tur sıkın, bekleyin! Sonrada zincir yağı ile spreylemek suretiyle iyice yağlayın. iyi bir sonuç verecektir.

@efeoktay; Zincir boşluğunu alırkende tekerleğin akustuğine dikkat etmek gerek. iki tarafta aynı çentikte olacak şekilde germek gerekli zinciri. Ve 1,5 cm kadar bir esneme payı olmalı. Zincirdeki paslar bir noktaya kadar sorun çıkarmaz. Zaten WD40'ı sıktığında o pasların büyük kısmı kaybolacaktır. Ama eğer zincirin heryeri pas içindeyse değiştirmen doğru olacaktır çünkü Allah korusun; yolda kopabilir..

Bu arada 1,1 lite oldukça az geldi bana. 150cc'lik Zealsun 1,3lt alıyordu; 250'lik MCT 1,8 litre alıyor. Şaşırdım 1.1lt yağ almasına.

@MaRaNtZz, şu switch'i açık bırakarak akü performansını denedinmi dostum? merak ediyorum onun olayını..?

======

Arkadaşlar, sticker iptali yapan varmı..? Özellikle deponun üstündeki Kanuni logosunu çıkarmak mümkün mü?

Dostum birazdan denemeye gidiyorum bakalım olacakmı :cat::cat: Size sonucu yazarım....:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst