Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075

la çakma eskişehirli sen konusma

evet motorumu sıfır aldım önerilerinizi kesinlikle dikkate alacağım ehliyetim yok ama yazıldım hemen ocakta alacağım inşallah bu arada ilk motorum demiştim üstelik bayiden eve getirirken ilk kez vitesli motor sürdüm 2 3 vitesle geldim eve kadar.. dün motor pır pır edip syop ediyordu meğer benzin bitiyormuş ışığına alışamadım daa yedeğe aldım devam:) ha bide motor bağırıyor ama 70 80 e hemen çıkıyor vites değiştirirken ööle tak diye ses gelmiyor belki debriyajı hızlı kullanıyorum ondandır bilmem kolay boşa geçiyor daha 130 km de şu an sorun yok bir de ön lastik ters düzelteyim mi acb.. böyle kayacak gibi geliyor yaw..hepinize hayırlı sürüşler:):cat:

çok sağol efe oktay arkadaşım hayırlı şürüşler...

10 ytl ile ortalama 70 km gidiyor . 20 normal depoda gitse 50 ye yedekle gider ;)
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2
merhaba arkadaslar sıteye yenı uye oldum utanarak soyluyorum ama bu ısı aslında 4 yıldır yapıyorum. kanuni satısında sorumluyum bır bayııde. aslında burada bazı seylerı ogrenebılırım ve sıfır alıcılara ulaşabılırım umıdı ıle gırdım. kanunin ne motoru olursa olsun .yedek parcası servısı. hepsini severek çözmeye calışır elımden geldıkce yardımcı olmak ısterım. caracal alan arkadasda hayırlı ugurlu olsun. guzel bır tercıh. :)
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
merhaba arkadaslar sıteye yenı uye oldum utanarak soyluyorum ama bu ısı aslında 4 yıldır yapıyorum. kanuni satısında sorumluyum bır bayııde. aslında burada bazı seylerı ogrenebılırım ve sıfır alıcılara ulaşabılırım umıdı ıle gırdım. kanunin ne motoru olursa olsun .yedek parcası servısı. hepsini severek çözmeye calışır elımden geldıkce yardımcı olmak ısterım. caracal alan arkadasda hayırlı ugurlu olsun. guzel bır tercıh. :)

eyvallah sagolsın arkadaşım aramıza h.g ... geldiğin iyi oldu garanti bitiminde sayende servis kazığından kurtulabiliriz

yücel özlem kanuni üstüste atak yapıyor . ama biraz kaliteyi yükseltmesi gerek hele bizim arka frenler , fren yapmaya utanıyorum ve bütün firmalar üretirken kanuni hiç aksesuar üretmiyor . en basit mondial mct 250 de bile arka çanta koymaya yer var koskoca kanuninin hiçbir modelinde yok

bütün kanuni motorlarda vites göstergesi , çift km göstergesi biri sıfırlanabiliyor yakıt ve yol hesaplamak için , caracal da domuzluk harici herrrrr şeyi kısıtlamışlar . bunu tesadüfen gördüğüm yetkili bir kişiye de söyledim ama kaale alınmadık . aslında caracal da kanuni ye yakışmayan o kadar çok eksik varki . aklıma geldikçe yazarım şimdi motora gidiyorum üstündeylen aklıma geliyor . zaten arkadaşlar . bazı şeyleri yazacaktır. madem yetkilisiniz sesimizi duyun
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
161
BEYLER ARKA FİRENİN ötmesini önlemek icin yeni bi balata takarız düzelir dedi dedim nasıl is daha yeni actı baktı bu sert balata ondan otuyor düsük kalitede balata koymuslar dedi yumusak balatalardan koyarız otme yapmaz dedi cunku sert olunca tam yapısıp tıtmıo sürtünerek tuttugu icin belediye otobusu gibi ses cıkarıo demisti ve benim servisim gercekten sehirdeki tüm motor servislerinin en iyisi ve cok guveniyorum 15 ytl demisti bence fiyatı da uygun ilk isim yazın motoruma kavusunca onu degistirmek olacak bilginize ilginize.....
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
161
Caracal ön Teker Problemi

İŞTE BU BENİM KENDİ MOTORUM VE JANTLARIN YÖNÜ DOGRU OLMASINA RAGMEN LASTİK YARIKLARI TERS GÖZÜKÜYOR
my.php

İŞTE BU DA KANUNİNİN RESMİ SİTESİNDE YAYINLANAN CARACAL IN ÖN TEKERİ JANTLAR AYNI FAKAT LASTİK YARIKLARI TERS

my.php


böyle monte edilmesinin baslıca sorunu yagmurlu havalarda tekerin kaymasına sebeb olur cunku su kanallardan dısarı atılamayacagı icin kayma yapar fakat lastiklerin kalitesine dikkat edin bircok kanal war falan cıkıs kanalları daha az umarım anlatabilmisimdir bence lastigi degistirmek en mantıklısı:farao:

beyler resimlere bakılıyormu bilgilendirin
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
beyler problemler küçükte olsa anladığım kadarıyla oldukça problemli bir makine bu.. heveslenmiştim aslında almaya ama giderek uzaklaşıyorum..
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
166
beyler problemler küçükte olsa anladığım kadarıyla oldukça problemli bir makine bu.. heveslenmiştim aslında almaya ama giderek uzaklaşıyorum..

Novarix her motor sahibi markasi ne olursa olsun motorunda problemler yasar. o gozle bakarsan motosiklet alamazsin. ama icine sinmediyse sakin alma. insanin alacagi seye once isinmasi lazim.

BEYLER ARKA FİRENİN ötmesini önlemek icin yeni bi balata takarız düzelir dedi dedim nasıl is daha yeni actı baktı bu sert balata ondan otuyor düsük kalitede balata koymuslar dedi yumusak balatalardan koyarız otme yapmaz dedi cunku sert olunca tam yapısıp tıtmıo sürtünerek tuttugu icin belediye otobusu gibi ses cıkarıo demisti ve benim servisim gercekten sehirdeki tüm motor servislerinin en iyisi ve cok guveniyorum 15 ytl demisti bence fiyatı da uygun ilk isim yazın motoruma kavusunca onu degistirmek olacak bilginize ilginize.....

guzel bir bilgi. tesekkurler Caner.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
161
Novarix her motor sahibi markasi ne olursa olsun motorunda problemler yasar. o gozle bakarsan motosiklet alamazsin. ama icine sinmediyse sakin alma. insanin alacagi seye once isinmasi lazim.



guzel bir bilgi. tesekkurler Caner.



bende tesekkür ederim benim memlekete cok yakınsın istanbul bende edirneliyim yaza edirnedyim bi gün haberlesiriz beklerim edirneye misafirim olursun benim zaten yaza ist yapma düsüncem var uzun yolu cok seviyorm gecen yaz bi cıktım 6 günde 1000 km gezdim durdum edirneden igne adaya ordan eneze ve enezin bütün tatil mekanlarını gezdim(erikli sultanice v.s) belki bilirsin diye yazdım cunku istanbuldan gelen cok war yaza kısmetse gorusuruz:bounce:
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
bende tesekkür ederim benim memlekete cok yakınsın istanbul bende edirneliyim yaza edirnedyim bi gün haberlesiriz beklerim edirneye misafirim olursun benim zaten yaza ist yapma düsüncem var uzun yolu cok seviyorm gecen yaz bi cıktım 6 günde 1000 km gezdim durdum edirneden igne adaya ordan eneze ve enezin bütün tatil mekanlarını gezdim(erikli sultanice v.s) belki bilirsin diye yazdım cunku istanbuldan gelen cok war yaza kısmetse gorusuruz:bounce:

ben askerden gelem de . o zaman sen gezi gör
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Novarix her motor sahibi markasi ne olursa olsun motorunda problemler yasar. o gozle bakarsan motosiklet alamazsin. ama icine sinmediyse sakin alma. insanin alacagi seye once isinmasi lazim.

Bugüne kadar özellikle ince eleyip sık dokuyarak seçtim tüm motorlarımı. Çok şükür çok uzun kilometreler boyunca sorunsuz bindim hepsine. Yani motor alamazsın demek biraz fazla iddialı olmuş.. :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar benim iki motosikletim var biri ybr diğeri caracal 200...ilk önce ybr'yi almıştım daha sonra bir cruiser hayranlığı başladı bende..bu tarz makina arayışına girdim öncesinde baktım japon el yakıyor!! param yetmiyor yani.internette forumları incelerken bir motor dikkatimi çekti caracal.görüntü'lü ve dikkat çekici bir makina.. binen kişilere sordum yakından'da inceledim bana denilen şudur (bu paraya alabileceğin en güzel makina) tek silindir olması bir avantaj + az yakıyor diğer çift silindirlilere göre :cat: parça yönünden sıkıntı yok sadece servisi berbat bisiklet ustalarını motosiklet ustası yapmışlar :farao: ee tabi durum böyle olunca servise götürdüğünüz sağlam motosikletiniz sorun çıkarmaya başlıyor...kısacası caracal güzel motosiklet sadece sıkıntımız servisler buradan yetkili arkadaşlarda sesimizi duyarsa iyi olur.benim caracal'da şu an sorun yok a'dan z'ye motoru elden geçirdik ne arka frende ötme (ses çıkarma) nede geç çalışma problemi var tıkır tıkır maşşallah :wiinkk: sadece şu gaz halatı sinirimi oynatmakta 2800'km'deyim 2 defa gaz halatı koptu..
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
arkadaşlar benim iki motosikletim var biri ybr diğeri caracal 200...ilk önce ybr'yi almıştım daha sonra bir cruiser hayranlığı başladı bende..bu tarz makina arayışına girdim öncesinde baktım japon el yakıyor!! param yetmiyor yani.internette forumları incelerken bir motor dikkatimi çekti caracal.görüntü'lü ve dikkat çekici bir makina.. binen kişilere sordum yakından'da inceledim bana denilen şudur (bu paraya alabileceğin en güzel makina) tek silindir olması bir avantaj + az yakıyor diğer çift silindirlilere göre :cat: parça yönünden sıkıntı yok sadece servisi berbat bisiklet ustalarını motosiklet ustası yapmışlar :farao: ee tabi durum böyle olunca servise götürdüğünüz sağlam motosikletiniz sorun çıkarmaya başlıyor...kısacası caracal güzel motosiklet sadece sıkıntımız servisler buradan yetkili arkadaşlarda sesimizi duyarsa iyi olur.benim caracal'da şu an sorun yok a'dan z'ye motoru elden geçirdik ne arka frende ötme (ses çıkarma) nede geç çalışma problemi var tıkır tıkır maşşallah :wiinkk: sadece şu gaz halatı sinirimi oynatmakta 2800'km'deyim 2 defa gaz halatı koptu..

gaz olayını açtım ben sana . alet olsa arka tekeri açacağım balatayı temizleyeğim
 
Katılım
11 Kas 2008
Mesajlar
23
ben memnunum walla

bence çinli makineler arasında en problemsizi caracal ve kee way s.s. 250 araştıtırdığım kadarı ile fiyat-görüntü-servis-performans açısından...bir de adana daöyle 2,3 tane usta var bu işe yıllarını veren ve kanuni yetki belgesini alan mutlaka sizlerin bulunduğu şehirlerde de vardır ustası onları bulup götürün motorunuzu bence burda da var kötü servisler...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst