Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaa arkadaşlar ne uğraşıyorsunuz ayak marşıyla felan .. baktınız akü bittimi veya basmıyormu (hoş ikiside aynı şey ama!:p)takın abi 2'inci veya 3'üncü vitese arkadanda bir elamana ittirin motoru biraz hızlandıktan sonra bırakın debriyajı bakın nasıl çalışıyor o'zaman :) yöntem bu denemek isteyen deneyebilir ..
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
161
yaa arkadaşlar ne uğraşıyorsunuz ayak marşıyla felan .. baktınız akü bittimi veya basmıyormu (hoş ikiside aynı şey ama!:p)takın abi 2'inci veya 3'üncü vitese arkadanda bir elamana ittirin motoru biraz hızlandıktan sonra bırakın debriyajı bakın nasıl çalışıyor o'zaman :) yöntem bu denemek isteyen deneyebilir ..

o yıllardır bilinen bir yontem ve hem her zmn bayırı yada ittiricek adamı nereden bulacaksın AYAK MARSI sonuna kadar yada git akünü kntrl et derim ben arkadasa ayrıca ona da vurdurmak denir 1. viteste sakın denemeyin
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o yıllardır bilinen bir yontem ve hem her zmn bayırı yada ittiricek adamı nereden bulacaksın AYAK MARSI sonuna kadar yada git akünü kntrl et derim ben arkadasa ayrıca ona da vurdurmak denir 1. viteste sakın denemeyin

zaten belirttim ben 2'inci veya 3'üncü viteste ittirin diye!! pardon vurdurarak :p ...aydınlattığın için teşekkürler... :) ayak marşından çalıştıramayanlar için güzel bir yöntem bence ..
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
eyvallah dostlar.. sorun çokta problem değil aslında! en son çare komple değiştiririz elektrik tesisatını.. :)
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
yaa babacan 15 bin dir aynı tertibatla gidiyorum . gerek yok değiştirme sıyrılıp şase yapacak yerleri sarıver elektrik bandı ile

kanka iyi diosun, hoş diosunda 15bin km dediğin nedirki..?
Şöyle bir 35.000'leri görelim, sonra konuşalım motorun sağlamlığını; parça kalitesini.. :wiinkk:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
166
kanka iyi diosun, hoş diosunda 15bin km dediğin nedirki..?
Şöyle bir 35.000'leri görelim, sonra konuşalım motorun sağlamlığını; parça kalitesini.. :wiinkk:

ohahaha yahu bir cin motorunu da bu kadar zorlamayin be arkadasim. tamam yapar 35.000 de, yani beklenti cok buyuk, butce kucuk.

bir anektot vereyim. motordan iyi anlayan bir abi ile (f650 var su an kendisinde) caracal'i incelemeye gittik. ben goruntuye hayran kaldim ama once 200 cc olmasina bozuldum. insallah sesi iyidir dedim.

abim gulumsedi.

sonra yakindan incelerken parlak bolumlerin plastik aksam oldugunu gordum.
- keske buralari metal yapsalarmis dedim.

abim sessiz kaldi.

incelemeye devam ettim. farin ve sinyallerin de plastik oldugunu gordum.
-keske buralari plastik yapmasalarmis dedim.

abim yine gulumsedi, yine bir sey demedi.

dedim keske su kablolari borularin icinden gecirselermis, direksiyonun oradan gorunuyor, cirkin durmus dedim.

abim dayanamadi. "senin istedigin gibi motorlar da var, onlara Harley Davidson deniyor dedi".

hep beraber gulustuk.

Novarix,
Git Dragstar al kardesim, git Shadow al, Intruder al. gonul rahatigi ile bin. sana gelmez Caracal'mis, Regal Raptor'mus. bak hala alamadin bir motor. iddiali olur dedin lafima, gorecegiz. 1 ay sonra hala orasi soyle burasi boyle diye konusuruz burada. umarim sen hala arayista olmazsin. ince eliyorum, sık dokuyorum diyorsun da, o kadar ince elenecek bir sey yok yani. hangi motorun ne oldugu belli, ortada. test surus yazilari da var forumda. butcen neyse, alabilecegin de odur sonucta.

hadi kolay gele.
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
senin beğenmediğin 15.000 km ile ben nerelere gittim biliyormusun . kurye olmayan kaç kişi ayda 1000 km devirir
 
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
348
zaten fazla ömur beklemeyın bunlardan surucu hatalarına baglı çogu motorun arızası :S normal kullanılsa epey göturur ama işte abandıkça abanıyolar motora çogu surucu altındakının honda sanınca :D fazla surmuyo ömuru
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
161
ben varım yaaa ben 6 günde devirdim yazın 1000 km yi 50 lik scooter ile 30.000 km yol yapmıs adamız burda sonra zealsun 125 ve yamaha tecrübeligim var direk ata binmedik esseklerle gezdik önce :D ins allah gercektende güsel motorlara binmeyi nasip eder herkese sahsen gercek zevkim olan racer motora hyo gt250r ile baslamak istiyorum sonrada 600 :)
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
ben varım yaaa ben 6 günde devirdim yazın 1000 km yi 50 lik scooter ile 30.000 km yol yapmıs adamız burda sonra zealsun 125 ve yamaha tecrübeligim var direk ata binmedik esseklerle gezdik önce :D ins allah gercektende güsel motorlara binmeyi nasip eder herkese sahsen gercek zevkim olan racer motora hyo gt250r ile baslamak istiyorum sonrada 600 :)

direk 600 lük al

arkadaşlar . ortak bir nokta belirleyip toplanalım bir gün
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
161
ERAY BUGUN CIKALIM HAVA COK GÜZEL yaaa hadi nerde bulusucaz
msn e girsene

600lügün benzinine verecek param yok suanda bence gt250r da bu isi görür sonucta ikinci el 6500 e bulurum ve çift silindir oldugu icin 4 silindir bi 600lüge gore daha az yakacaktır tabiki 600 lük kadar randıman alamam ama o benim arzularımı doyuracaktır acıkcası cruiser cok rahat ama racer karismasına hastayım
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
348
ses bekleme onu sölıyım ama 600 ölemı :S:S:S cayır cayır yanıyo alet hyo la basacagın en fazla 140 olsun ses de yok zzz tabi senın kararın orası ayrı :D ama 600f yada rr alırsan uzun sure bınersın
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Novarix,
Git Dragstar al kardesim, git Shadow al, Intruder al. gonul rahatigi ile bin. sana gelmez Caracal'mis, Regal Raptor'mus. bak hala alamadin bir motor. iddiali olur dedin lafima, gorecegiz. 1 ay sonra hala orasi soyle burasi boyle diye konusuruz burada. umarim sen hala arayista olmazsin. ince eliyorum, sık dokuyorum diyorsun da, o kadar ince elenecek bir sey yok yani. hangi motorun ne oldugu belli, ortada. test surus yazilari da var forumda. butcen neyse, alabilecegin de odur sonucta.

hadi kolay gele.

iyide sen niye bu kadar gerildin, onu anlamadım. :)

Sence o makinelere yatıracak param olsa Caracal'a bakarmıyım..? Sen bakarmısın? Kaçınız motosiklete 20.000 lirayı verecek imkanı olduğu halde Caracal aldı..? 1 kişi bile çıkacağını sanmıyorum.. Demekki neymiş, bende sizler gibi imkanlarım sınırlı olduğu için bu makineyi tercih ediyormuşum..

Tüm rasyanol tüketiciler gibi bende elimdeki miktarla alabileceğimin en iyisini almak isterim. Ve evet, gerekirse 6 ay motorsuz kalırım ama en kusursuzunu olabilecek en iyi fiyatlarla almaya çalışırım. Normal olanda budur, olması gereken.. Finans okuyup sonrada "aa, çok güzelmiş bunun tipi! hemen aliim" dersem herşeyden önce kendi ideallerime ihanet etmiş olurum.

Yaklaşık 1,5 yıl Zealsun Prince kullandım. Bilen bilir, yağ soğutmalı harika bir makinedir. Bugün 43.000'de periyodik bakımları dışında servise uğramamış, anahtar görmemiş Zealsun'Lar var piyasada. Mesela bu makine için 30-40.000km gayet sıradan.. Dolayısıyla birşeylerden gocunmak yerine OBJEKTiF şekilde değerlendirsek makineleri..?

Şöyle bir bakın verdiğiniz tepkilere..? Çok sert ve yersiz tepkiler bunlar. Bindiğiniz makineleri eğrisiyle doğrusuyla beğenmiş almışsanız birileri çıkıp "şu şu kronik sorunları varmış bu makinenin, ne düşünüyorsunuz?" dediğinde gerilmeyeceksiniz..

Hea, eğer rahatsız oluyorsanız sorularımdan; yada birşeylerin egosuyla kendinizi kötü hissediyorsanız, cevap vermezsiniz; olur biter. Çok zor bir durum değil bu.

15.000km'i falan küçümsemedim. Ama 800-1000 liralık Çin scooterlarının rahatça gittiği mesafeleri çıkıpta "bak ben bu kadar yol yaptım, demekki taş gibiymiş makine" şeklinde lanse ederseniz birazcık motordan anlayan biri bu açıklamanıza hafif bir tebessüm edecektir.

Benimde onlarca 650'lik - 1300'lük makineye binen arkadaşım, abim var. Ve bu insanlarda zamanında çin makinelerine de binmişler. Onlar bile çıkıp "Nova, sen abartıyorsun araştırma işini, yok öle bir makine! sen motor falan alamazsın" demiyor; ama siz çıkıp "kardeşim, alma bizim motordan.. sen bu kafayla motor alamazsın zaten" diyebiliyorsunuz.. Buda ayrıca bir ironi!..
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
161
ses bekleme onu sölıyım ama 600 ölemı :S:S:S cayır cayır yanıyo alet hyo la basacagın en fazla 140 olsun ses de yok zzz tabi senın kararın orası ayrı :D ama 600f yada rr alırsan uzun sure bınersın

ses gelmiyo bilioyorum tek sese düsmüyor 4 silindir olmadıgı icin ama onunda tatlı sesi war görüntü aynı zaten 140 ta az bir sürat degil motoru sevdiginde sende uzun süre kullanırsın merak etme
 
Katılım
11 Kas 2008
Mesajlar
23
nova

anladığım kadarıyla zealsun ve caracal arasında kalmış durumdasın mademki bütçen bir japon makinaya yetmiyor caracal almanı tavsiye ederim bana gelen tepkiler oldukça güzel
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
anladığım kadarıyla zealsun ve caracal arasında kalmış durumdasın mademki bütçen bir japon makinaya yetmiyor caracal almanı tavsiye ederim bana gelen tepkiler oldukça güzel

İşte budur ya..! Çok sağolasın dostum.. :rendeer:
Ne güzel, açık ve net bir cevap. :wiinkk:

Aslına bakarsan şöyle temiz bir zealsun bulsam hiç düşünmicem alacağım, ama yok. ZS sahipleri makinelerini satma taraftarı değiller pek. :)

Bu arada tesadüfen istiklal caddesindeki ara sokaklardan birinden geçen bir Tiger gördüm. Egzostuna ne yapmışlarsa artık, harika bir sesi vardı. Karakter ve tok bir ses. Görmesem Vn500 falan sanabilirdim makineyi.. Tek silindir 250cc'den böyle ses almak.. Gerçekten çok iyi.. :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst