Motosiklet Eğitmeni
- Katılım
- 27 Ocak 2008
- Mesajlar
- 11,727
Kendi adıma konu anlaşılmıştır arkadaşlar. Teşekkürler.
Pim olayına girmeden iade ediyorum benim sehpayı. Uygun olan başka sehpa bakıyorum.
1 liralık maliyeti olan ek parçayı da kutuya eklemeyen TEX markasını da kutluyorum.
Bence pim taktirsan daha iyi olur.
Almis oldugun sehpayi her motosiklette kullanabilirsin.
YAni her motosiklet degistirdiginde sehpa degistirmene gerek kalmaz.
Iki pimle isi çözersin.
Ama diger türlü hep arka masasi düz motosiklet almak gibi bir durumun olacak.
Ya da her motosiklette ona uygun sehpa.
iyi düsün derim.:wiinkk: