Kaldırma sehpası - standı hakkında

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Kendi adıma konu anlaşılmıştır arkadaşlar. Teşekkürler.
Pim olayına girmeden iade ediyorum benim sehpayı. Uygun olan başka sehpa bakıyorum.

1 liralık maliyeti olan ek parçayı da kutuya eklemeyen TEX markasını da kutluyorum.

Bence pim taktirsan daha iyi olur.
Almis oldugun sehpayi her motosiklette kullanabilirsin.
YAni her motosiklet degistirdiginde sehpa degistirmene gerek kalmaz.
Iki pimle isi çözersin.
Ama diger türlü hep arka masasi düz motosiklet almak gibi bir durumun olacak.
Ya da her motosiklette ona uygun sehpa.
iyi düsün derim.:wiinkk:
 
Katılım
3 Şub 2013
Mesajlar
612
ben bunlardan arıyorum ama aliexpress ebay dışında görmedim..
aVz5Ly8.jpg

NZKZozW.jpg
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
879
ben bunlardan arıyorum ama aliexpress ebay dışında görmedim..
http://i.imgur.com/aVz5Ly8.jpg
http://i.imgur.com/NZKZozW.jpg
Fikir süpermiş ama ben de hiçbir yerde görmedim.

Bence pim taktirsan daha iyi olur.
Almis oldugun sehpayi her motosiklette kullanabilirsin.
YAni her motosiklet degistirdiginde sehpa degistirmene gerek kalmaz.
Iki pimle isi çözersin.
Ama diger türlü hep arka masasi düz motosiklet almak gibi bir durumun olacak.
Ya da her motosiklette ona uygun sehpa.
iyi düsün derim.:wiinkk:

Dostum sehpanın uçları düz diye, hep düz arka maşalı motor alacak değilim :)
 
Katılım
21 May 2014
Mesajlar
267
Bende 90 tl ye bugün aldım. Tüm siteleri araştırdım ama bu demir parçasının daha ucuzunu bulamadım. Bugün elime geçti fırsat olunca resimlerini paylaşırım. Telefondan girdiğim için midir nedir link paylaşamıyorum. N11 de alet
 
Katılım
16 Nis 2015
Mesajlar
14
sehpa topuzu takmak yerine her hangi bir civatayı maşadaki deliğe takıp motoru sehpaya kaldırsak ne olur?
 
Katılım
16 Eyl 2012
Mesajlar
556
Bende OXFORD marka ön arka sehpa vardı ve motora hiçbir aparat takmadan 600 RR da kulanıyordum.
 
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
Bende 90 tl ye bugün aldım. Tüm siteleri araştırdım ama bu demir parçasının daha ucuzunu bulamadım. Bugün elime geçti fırsat olunca resimlerini paylaşırım. Telefondan girdiğim için midir nedir link paylaşamıyorum. N11 de alet

Hocam link ne oldu bekliyoruz :)
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
teker yapmak için arka maşaya bağlanan ucu küçük tekerlekli parçayı da paylaşın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst