Kafanizi karistirayim

Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Selamlar...

Yine az kafanizi karistirayim.. :p
Gecen seferki soru biraz zordu biliyorum...
Soru buydu..
Ve gercekten zordu..

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/93722-kafanizi-karistirayim.html

Simdi en kolayindan baslayip zorlasacak sorular..
Benim icin..
Öteki topigin icine yazicaktim ama orada yayinlasam kimse okumayacak yada karistilacak..

_____________________________

Bugünkü sorumuz cember trafigi ile ilgili...
Her cembere benzeyen trafik cember trafigi degildir bunu ilk basta belirteyim..
Sadece bu levhayi gördügünüzde cember trafigi gecerlidir.. (Avrupada)



Ve söyle birseydir...



Simdi sorumuza gelelim..

Cember Trafiginde nezaman sinyal verilir?

A= Cember trafigine girerken
B= Cember trafiginden cikarken
C= Cember trafigine girerken ve cikarken
D= Cembere girerken ve cikarken sinyal vermeye gerek yoktur

___________________________________

Umarim zor bir soru sormadim..:silent:
Herkez cevap verebilir..
Yanlis cevap verenleri dövmüyoruz burada... :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Ara 2008
Mesajlar
535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
c diyorum ve ortalıktan kayboluyorum :p
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Anket yokmu anket belki ankete göre kuralı değiştirirler:p c diyorum bende
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
c diyorum çünki dönüş yapılmaya başlandığı andan itibaren tamamlanana kadar geçen zaman zarfında dönüş sinyali kullanılmalıdır
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,149
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
Sadece çıkarken , çıkacağınızı belirmek için sinyal vermelisiniz .

Sinyal : Birden fazla gidilebilecek yön olduğunda bilgilendirme amaçlı olarak kullanılır , çember girişlerinde ikinci bir yön seçeneği yoktur

Cevap : B
 
Katılım
19 Haz 2009
Mesajlar
282
Sadece çıkarken , çıkacağınızı belirmek için sinyal vermelisiniz .

Sinyal : Birden fazla gidilebilecek yön olduğunda bilgilendirme amaçlı olarak kullanılır , çember girişlerinde ikinci bir yön seçeneği yoktur

Cevap : B

Tecrübe ve bilgi başka oluyo tabi :)
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Sadece çıkarken , çıkacağınızı belirmek için sinyal vermelisiniz .

Sinyal : Birden fazla gidilebilecek yön olduğunda bilgilendirme amaçlı olarak kullanılır , çember girişlerinde ikinci bir yön seçeneği yoktur

Cevap : B

Görüldüğü gibi mantık yürüterek doğru şık ortaya çıkıyor. :thumleft:
 
Katılım
10 Eyl 2011
Mesajlar
27
çember trafiğinden çıkarken sinyal verilmeli yoksa çok karışır ortalık
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
ahhaahhahaha cevaplara bakın hele :D
bence hiç biri değil en doğrusu sinyal vermeyi bırakın eliniz gazdan çekip frene bile basmaya gerek yok aksine gözleri kapatıp gazı daha fazla açarak daha fazla adrenalin salgılanır :D
ahahhahahahaha :D
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1. Resimde sağ tarafa mecburi istikamet levhası var.
Dolayısıyla zaten sağa gideceğimiz için girişte sinyal vermeye gerek yok :)
Bu durumda cevap B oluyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst