R1 az değilmi. başka şeyler iste.swalbard' Alıntı:15 21 23 34 36 45
şşş cıkarsa bana bir tane R1 alcan ona göre yoksa küserim :farao:
unsaloc' Alıntı:ah ahhhh!! benimde motorum olsa da bana da pislese ,
eğzıma etse rağzıyım walla :king:
bize ancak kaldırımda yürürken balkondaki çocıklar tükürüyoo :cherry: