Kafama Kuş Zıçtı :))))

Katılım
11 Nis 2004
Mesajlar
820
alırız dostum ehuehue :p
ewt ilk kolon doldu bi tane daha arkadaslar harbiden yatırcam yarın
 
Katılım
1 Nis 2004
Mesajlar
508
15 21 23 34 36 45

şşş cıkarsa bana bir tane R1 alcan ona göre yoksa küserim :farao:
 
Katılım
1 Ocak 2004
Mesajlar
929
swalbard' Alıntı:
15 21 23 34 36 45

şşş cıkarsa bana bir tane R1 alcan ona göre yoksa küserim :farao:
R1 az değilmi. başka şeyler iste.
çok cömerttir arkadaş bilirsiniz
banada bir ara cbr alacaktı kendisi :cherry:
 
Katılım
1 Ocak 2004
Mesajlar
929
ama bırakın cbr almayı.
resmini bile yollamadı o kadar demem rağmen.
ama yinede çok cimri değildir. adam herkese cd yolluyor. bu dediğim ciddi. e daha ne kadar cömert olsun. siz arayı iyi kurun gerçekten alır valla
değilmi free dostum.
 
Katılım
4 Ocak 2004
Mesajlar
1,256
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
unsaloc' Alıntı:
ah ahhhh!! benimde motorum olsa da bana da pislese ,
eğzıma etse rağzıyım walla :king:

bize ancak kaldırımda yürürken balkondaki çocıklar tükürüyoo :cherry:

zuhahuau koparttın beni ya :) hueheu ne adamlar varya

heuheu falla benım basıma böyle bir olay gelmedi tecrübesiz oldugum için sadece gülüorum bu arada freewind iyi yapmış adamını bilior :jocolor:
 
Katılım
1 Ocak 2004
Mesajlar
929
balkonlardakı çocuklarda artık tukurmez oldu.
bu arada sakın bu kuş pisliği sana bir hayır getirmesin. gerçi pek hayırdenmez ama işin esprisi loto felan.
motorda almış olursun. artık bizide unutamzsn. inşallah öyle bir zıçmadır bu:)
 
Katılım
25 Mar 2004
Mesajlar
371
ah ah kuştan bu kadar medet ummayın ya garibim bide ihtiyaç molası için biyere durup tuvaletmi arasın sen ilk vaka değilsin sonda olmayacaksın ... hehehe
 
Katılım
13 Nis 2004
Mesajlar
110
anaaa.. abi! sende freeWind var sanıodum ben yaw..! demek BWS var sende.! hImm.. neyse...sEn Loto oyna hemen .! 47 veya 49 yaz benim için.....boL şans. :thumleft:
 
Katılım
11 Nis 2004
Mesajlar
820
tabi yaw bws war freewnd olsaydı nickim o zman r1150 gs falan olurdu olmadığı için ehuehue
ama alacacz seneye bi tane freewind insallah
 
Katılım
13 Nis 2004
Mesajlar
110
benim motorun resimLerini swalbard kardeşimizin maiL edresine yoLLadım ... bi yayınLayın şunu yaw.........bu arada 2 9 47 49 38 5 numaraLarını LotoDa dene.. çıkarsa seneye ehLiyetimi sen aLacann :cherry: :cherry: :cherry:
 
Katılım
1 Ocak 2004
Mesajlar
929
ticaret hat safada
ama bir bir alamadık o resımlerı:)
sizicimriler. sizi
bu arada loto çıkarsa bize ne alcan?
 
Katılım
30 Mar 2004
Mesajlar
106
zuhauhauha. yaw koptum.. allahtan üstüne gelmiş.. vizöre gelseydi napacaktın :)

sayısalı oynamışsınır artık herhalde
 
G

Guest

baboli tuttumu sayısal?
eğer tuttuysa ben senin birinci dereceden akrabanım artık :cherry:
 
Katılım
1 Ocak 2004
Mesajlar
929
eğer kanalda dha gozukmuyorıse kesın tutmuştur
ama kanalda gozukuyor yıne bızlerlen konusmasıan devam eiyorsa tutmamıştır
eğer tutsa idi o şimdi motoruyla geziyor
veya fransada olmazı gerekırdı :)
 
Katılım
11 Nis 2004
Mesajlar
820
daha oynayamadık ki tutsun hamsi söz sana 3 tekerleki bi bisklet alcam binersin bol bol :mrgreen:
 
Katılım
1 Ocak 2004
Mesajlar
929
bana 3 tekerlekli değil
bir tane cbr 1100 alsan yeter.
fazlası zarar. yeterde artar.
bu arrada forumu acan hala ortalıkta yoksa anlayınkı baska ulkelere kaçtı :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst