Kafama Kuş Zıçtı :))))

Katılım
11 Nis 2004
Mesajlar
820
ehueuhe ben sen miyim lem kaçcam gitcem karadeniz kıyılarından :cherry:
 
Katılım
1 Ocak 2004
Mesajlar
929
neden kaçacaksınki. paran olduktan sonra türkıyeden daha kıyakbir yermi bulacaksın.
ne işin var başka yerlerde
 
Katılım
11 Nis 2004
Mesajlar
820
yaw allahım yaws sen harbi hamsi sin :mrgreen:
tr den kaçıcağımı kim söledi forumdan kaçıcam dedim ben
 
Katılım
1 Ocak 2004
Mesajlar
929
olm bak ben senı tanırım
sen bu parayı elıne alırsan dünyada bile durmazsın. bırak sımdı kaytarmayı kimseyi kandıramazsın :cherry:
 
Katılım
11 Nis 2004
Mesajlar
820
TÜRKİYE kadar güsel bi yer varmı dünyada ne kaçıcam ben
kaçmam için senin gibi hamsü olmam lazım :cherry:
 
Katılım
1 Ocak 2004
Mesajlar
929
abi bizim gibilerin alınde sımdıden para olmadgı ıcın bunları demek çok kolay gelıyor. ama bence para gelınc e pekte ole olmaz. daha ıyı yerler aramay bakarız gibimegelıyor. buralar asar bizi. insanoglunun nefsi zalimdir. he rseyı yaptırır. aldanmamak gerek ama ne çare.
 
Katılım
11 Nis 2004
Mesajlar
820
tamam tamam sana laf yetiştirlmez wallahaa
bu topicde kitlenecek wallahi
 
Katılım
28 Mar 2004
Mesajlar
562
topici konuya döndürelim, benim motora yine bi kuş hatıra bıraktı, nedir bu şansım pek etkisini de göremiorum ama pek şanslı olmam gerekio bu kadar kuşa ve hatıralarına
 
Katılım
1 Ocak 2004
Mesajlar
929
bizim bir arkadaşta vardı. sınıftan kafasını çıkarmıştı kuş hatırasını bırakır bırakmaz çocukta acayip bir çalışkanlık baslamıstı . alakası varmıdır acaba:)
 
Katılım
11 Nis 2004
Mesajlar
820
safrane' Alıntı:
topici konuya döndürelim, benim motora yine bi kuş hatıra bıraktı, nedir bu şansım pek etkisini de göremiorum ama pek şanslı olmam gerekio bu kadar kuşa ve hatıralarına
sende loto oyna benim gibi ehuueheehe
 
Katılım
28 Mar 2004
Mesajlar
562
ben üstüme düşeni yapıp loto oynuyorum, piyango bileti alıyorum ama milli piyango idaresi üstüne düşeni yapmıyo, bana ikramiye çıkartmıyo :sunny:
 
Katılım
1 Ocak 2004
Mesajlar
929
zaten her zman oyle yaparlar. toplam bir iki kişiye görevlerini yaparlar. diğerlerine eh işte.:) ama yınede lotoyabel bağlamak iyi değil. insanın aklına baska bır sey gelmıyoryahu. ya cıkarsa ya cıkmazsa felan derken. şizofrenıklere taş çıkartıyoruz gibi.:)
 
Katılım
1 Nis 2004
Mesajlar
508
yaa olum kafana kuş kaç gün önce zıçtı sen hala muhabettesın bak motorun gitmiş al sana talih :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst