- Katılım
- 10 Nis 2010
- Mesajlar
- 438
- Konu Yazar
- #1
s.a
ha aldım ha alıcam derken illa bi terslik çıktı alamadım motorumu ve en sonunda 2 gün kaldı ve bütün borçlar kapandı allaha şükür bu ay bi gider gözükmuo 2.500 tl nakitim oldu bankaya kredi başvurusu yaptım dediler en erken ayın 10 12 sinde anca kredi onayı gelir sana felan yaptılar canımı sıktılar birazcık çok ta temiz 97 model tenere bulmuştum ve sahibine çok kanım kaynamıstı anlastık adamla hersey çok güzel gidioduki taa ki şimdiye kadar bugun bankaya gittigimde en erken 10 12 sinde kredi onayı gelir demesiyle bütün keyfim kaçtı şuanda ne yapıcagımı bılemıorum kafam durmuss bi vaziyette eş dosttan bulabılırsem 2 3 milyar daha tenereyi alıcam zaten kısmet olursa ( malum türkiye şartları kimsenın birikmiş kenarda köşede parasıda yok ki ) yinede bi sansımı denıcem
gelelim asıl meseleye biraz ümitsizim tenere konusunda parayı toparlama konusunda
tenere olmassa ufak cc düşünüorum başka çaresi yok
2,500 tlye alınacak motorlar belli
cbf 150
tvs apache
ybr 125
biraz zorlarsam
cbx twister 250
malum yaza girdik günde 10 saat motora bindiğim halde yetmıo insanın kendı motoru gibi olmuo ve ben gezmeyi seven biriyim o yüzden izin günlerimde 2 günlük bi tatil planlarım var her hafta yada 2 haftada bir 300 500 kmlik uzun yollara gitmeyi planlıyorum kafam nereye eserse oraya gitmek istiyorum yeri gelir 2 günlüğüne yeri gelir 5 günlüğüne ama kararsızım tercihlerimde
şöle bi durum var evdekilerin işleri ters gidio o yüzden bütün yükte benım üzerimde hani kazandıgım bana kalsa rahat bi (krediyle) 2005 ve üzeri racinng bi makina yada 1000 cc bi enduro alabilirim ama şuan için o kadar açılamıcam belki önümüzdeki senelere tabi evin durumuna baglı bişey bu
benım kafama takılan ise sımdı 2.500 tl var ve ben bunu 1 ay elimde tutsam kalırmı bılemem çünkü ordan o çıkıcak burdan bu çıkıcıak para bölünecek çünkü heray elimde toplu para oluo
kardeşim dio abi bana telefon alırmısın şunu alırmısın bunu alırmısın
annem olum şu kira gecikmesin bu fatura gecikmesin yatıralım
babam olm biraz para lazım biraz bana destek çık kumaş alalım dükkana felan
para bu sefer yalan oluyo bu ay evdekilerle konustum dedım bu ay idare edin şu motor aradan çıksın ondan sonrası sizindir
bu ay bi aksilik gözükmüo şimdi kredide biraz gözümü korkutuyo sonuçta aylık 250 tl az para deil her ay her ay
insanlık hali allah korusun başımıza bi iş gelir krediyide ödeyemessek 2.500 tl lişk kredi alır başını gider bide o var
nese çok yazdım asıl meseleye gelmek gerekirse şimdi 2.500 tlye ne önerirsiniz
ne yapmalıyım sizce
150 cc kesmicek biliorum ama maddi imkanlar şuanda bunu gösteriyor maksat motorsuz kalmamak gezilecek görülecek yerlere gitmek
benım aradıgım özellikler bellii böle zorlanmadan 100 110 sabit hızlarda
400 500 km lik gezilerde beni üzmicek
altımda kendını hissettirecek
benzin sarfiyatı az olması
ilgi çekici bişey olması
artçı için rahat olması
gece gece aklıma gelenler bunlar böle bi motor arıorum saydıgım motorlar dışında motor önerileriniz tabi benım için önemlidir tarzı önemli deil dediğim özelliklere sahip olması benm için önemlidir.
ve son olarak örnek vermek gerekirse bazı abilerimiz ve kardeşlerimiz yazacaktır bence tvs bence cbf felan bunun nedeninide yazarlarsa sevinirim çünkü her insan bir deildir kimi chooper sevmez kimi enduro sevmez bi motor önerilecekse illaki bi nedeni olmalıdır diye düşünüyorum
çok uzun bi yazı oldu biliorum ilginiz ve sabırla yazdıklarımı okudugunuz için bu konuda tecrübe edinmiş abilerimize ve kardeşlerimize içten teşekkürlerimi sunarım saygılar :bounce:
ha aldım ha alıcam derken illa bi terslik çıktı alamadım motorumu ve en sonunda 2 gün kaldı ve bütün borçlar kapandı allaha şükür bu ay bi gider gözükmuo 2.500 tl nakitim oldu bankaya kredi başvurusu yaptım dediler en erken ayın 10 12 sinde anca kredi onayı gelir sana felan yaptılar canımı sıktılar birazcık çok ta temiz 97 model tenere bulmuştum ve sahibine çok kanım kaynamıstı anlastık adamla hersey çok güzel gidioduki taa ki şimdiye kadar bugun bankaya gittigimde en erken 10 12 sinde kredi onayı gelir demesiyle bütün keyfim kaçtı şuanda ne yapıcagımı bılemıorum kafam durmuss bi vaziyette eş dosttan bulabılırsem 2 3 milyar daha tenereyi alıcam zaten kısmet olursa ( malum türkiye şartları kimsenın birikmiş kenarda köşede parasıda yok ki ) yinede bi sansımı denıcem
gelelim asıl meseleye biraz ümitsizim tenere konusunda parayı toparlama konusunda
tenere olmassa ufak cc düşünüorum başka çaresi yok
2,500 tlye alınacak motorlar belli
cbf 150
tvs apache
ybr 125
biraz zorlarsam
cbx twister 250
malum yaza girdik günde 10 saat motora bindiğim halde yetmıo insanın kendı motoru gibi olmuo ve ben gezmeyi seven biriyim o yüzden izin günlerimde 2 günlük bi tatil planlarım var her hafta yada 2 haftada bir 300 500 kmlik uzun yollara gitmeyi planlıyorum kafam nereye eserse oraya gitmek istiyorum yeri gelir 2 günlüğüne yeri gelir 5 günlüğüne ama kararsızım tercihlerimde
şöle bi durum var evdekilerin işleri ters gidio o yüzden bütün yükte benım üzerimde hani kazandıgım bana kalsa rahat bi (krediyle) 2005 ve üzeri racinng bi makina yada 1000 cc bi enduro alabilirim ama şuan için o kadar açılamıcam belki önümüzdeki senelere tabi evin durumuna baglı bişey bu
benım kafama takılan ise sımdı 2.500 tl var ve ben bunu 1 ay elimde tutsam kalırmı bılemem çünkü ordan o çıkıcak burdan bu çıkıcıak para bölünecek çünkü heray elimde toplu para oluo
kardeşim dio abi bana telefon alırmısın şunu alırmısın bunu alırmısın
annem olum şu kira gecikmesin bu fatura gecikmesin yatıralım
babam olm biraz para lazım biraz bana destek çık kumaş alalım dükkana felan
para bu sefer yalan oluyo bu ay evdekilerle konustum dedım bu ay idare edin şu motor aradan çıksın ondan sonrası sizindir
bu ay bi aksilik gözükmüo şimdi kredide biraz gözümü korkutuyo sonuçta aylık 250 tl az para deil her ay her ay
insanlık hali allah korusun başımıza bi iş gelir krediyide ödeyemessek 2.500 tl lişk kredi alır başını gider bide o var
nese çok yazdım asıl meseleye gelmek gerekirse şimdi 2.500 tlye ne önerirsiniz
ne yapmalıyım sizce
150 cc kesmicek biliorum ama maddi imkanlar şuanda bunu gösteriyor maksat motorsuz kalmamak gezilecek görülecek yerlere gitmek
benım aradıgım özellikler bellii böle zorlanmadan 100 110 sabit hızlarda
400 500 km lik gezilerde beni üzmicek
altımda kendını hissettirecek
benzin sarfiyatı az olması
ilgi çekici bişey olması
artçı için rahat olması
gece gece aklıma gelenler bunlar böle bi motor arıorum saydıgım motorlar dışında motor önerileriniz tabi benım için önemlidir tarzı önemli deil dediğim özelliklere sahip olması benm için önemlidir.
ve son olarak örnek vermek gerekirse bazı abilerimiz ve kardeşlerimiz yazacaktır bence tvs bence cbf felan bunun nedeninide yazarlarsa sevinirim çünkü her insan bir deildir kimi chooper sevmez kimi enduro sevmez bi motor önerilecekse illaki bi nedeni olmalıdır diye düşünüyorum
çok uzun bi yazı oldu biliorum ilginiz ve sabırla yazdıklarımı okudugunuz için bu konuda tecrübe edinmiş abilerimize ve kardeşlerimize içten teşekkürlerimi sunarım saygılar :bounce: