Çok sağolun arkadaşlar. Dizlik de giyerim genelde ama işimiz çok kısaydı o yüzden üşendim. Ve kazalar nedense full koruma giyenlerin birini eksik giydiğinde başına geliyor benimde öyle oldu.
Eksik koruma kazayı çağırır

bir mıh bir nalı,bir at bir biniciyi derler ya,işte o hesap olur.
ne olursa olsun kazada hafif darbe de alsan gerekli kontrolü yaptır,hatta doktorun kontrolunü de başka doktora kontrol ettir,tek doktorla yetinme.
gecenlerde küçük bir kazada oğlumun parmağı şişti.
İlk bakan pratisyen doktor "çatlak" dedi.sardı,atel koydu
ikinci ve ücüncü uzmanlar" kırık" dedi.alçıya alalım gecer dedi.
dördüncü uzman işinin ehli ve yakınen tanıdığımız bir profesördü.
iki yerden kırık deyip farklı bir yeri de gösterdi ve ameliyat edip platini çaktı.
"uzman" diyoruz ya yüzük parmağının orta boğumunda iki kırığı göremeyenlere ne kadar güveneceksin?.
iki yıl önce kaza geciren arkadaşıma büyük bir hastanede 21 tane kırık var denmiş,iki yıl sonra kırığın 23 tane oldugu ortaya çıktı.