K.K.T.C. mt kazalara devam ediyor vo.2 Blackeagletr takla attı

Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
bu gün benim egzoza conta almaya gittik herneyse contayı aldık kasklarımızı taktık baktım tuna hafif gazı açtı yol hafif yukarı doğru eğimli birden düzleşiyor artık o arada ne olu ne yaptı oda hatırlamıyor yavaş çekim gözümün önğnde önce 90 dereceyi sonra 180 dereceyi tamamlayarak takla atmayı başardı yanına gittim adamın biri geldi motora bişey oldumu diye soruyor her neyse herşeyi halletik baktık birkaç çizik dizlerinde dirseğinde kaskda çizikler biraz derin cekette çizkler ön çamurluk iptal oldu , orda ayak basma yeri , debriyaj kolu , vites demiri , ön maşa , göbek sağa çekim , plaka iptal allaha şükür bişeyi yok fazla kardeşimin ::stretche

10052012001.jpg

10052012002.jpg

10052012003.jpg

10052012004r.jpg

10052012005.jpg

10052012006.jpg

10052012007.jpg

10052012008.jpg

10052012009.jpg

10052012r.jpg
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Çok geçmiş olsun,Allah beterinden saklasın..
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
böylece bir kez daha kaskın ne derece önemli olduğunu anladık :cat:
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
merdiven çıkarken az gözünden yaş gelcek gibi oluyor abi adama diyoruz gel hastaneye gidelim diye bişeyim yok diyo deli ediyor birde şimdilik ağrı kesici içme aşamasında
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
merdiven çıkarken az gözünden yaş gelcek gibi oluyor abi adama diyoruz gel hastaneye gidelim diye bişeyim yok diyo deli ediyor birde şimdilik ağrı kesici içme aşamasında

iğneye karşı bir fobisi falan mı var? kendimden biliyorum hayati bir durum olmadıkça iğne var diye hastahaneye gitmem :)
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Çok sağolun arkadaşlar. Bikaç sıyrıkla atlattım kaskımda biraz derin çizikler var. Korumalı montum eldivenlerim ve kaskım vardı hepsi işini gördü test ettik sağlammış :) Yaralarım biraz sızlıyor yürürken ağrıyor başka birşeyim yok gibi. Şu anda en çok motora canım sıkkın burda cg parçaları bulmak imkansız
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Çok sağolun arkadaşlar. Bikaç sıyrıkla atlattım kaskımda biraz derin çizikler var. Korumalı montum eldivenlerim ve kaskım vardı hepsi işini gördü test ettik sağlammış :) Yaralarım biraz sızlıyor yürürken ağrıyor başka birşeyim yok gibi. Şu anda en çok motora canım sıkkın burda cg parçaları bulmak imkansız
öancelikle geçmiş olsun...Allah beterinden saklasın..
kafana taktığın şeye bak..burada cg parçası bulmak imkansız....

ben 27 mayısta geliyorum oraya..eğer uçakta sıkıntı çıkarmazlarsa,gümrük filan demezlerse ve de çook büyük olmayan parçalar olursa (küçük yollu bir çantaya sığacak ) alır yanımda getiririm....

çünkü sadece bir gece kalacağım ve pazartesi akşam geri döneceğim..o yüzden çanta valiz bavul gibi şeyler getirmeyeceğim..
senin için ufak bir çanta getiririm..
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Çok büyük geçmiş olsun neyse ki ufak tefek sıyrıklarla atlatmışsın kardeşim yalnız kaskın önemi harbiden çok büyük kask olmasa yüz ne hale gelirdi düşünemiyorum bile çok büyük geçmiş olsun
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
merdiven çıkarken az gözünden yaş gelcek gibi oluyor abi adama diyoruz gel hastaneye gidelim diye bişeyim yok diyo deli ediyor birde şimdilik ağrı kesici içme aşamasında
Büyük geçmiş olsun.
Kesinlikle film çektirmesi lazım,bende bi kazada dizimi arabanın arka tamponuna çarptım, merdiven çıkabilmem 4günümü almıştı... ağrıların devam etmeside cabası.Eziklerin iyileşmesi zaman alan birşey fakat kırık varsa eğer kendi kendine kaynaması çok büyük risk.Hiçbişe yaptırmassa bi film çektirsin boyun,sırt,bacak komple.Motosiklet kazası derseniz zaten boyundan başlıyolar filmi çekmeye:cherry:
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
öancelikle geçmiş olsun...Allah beterinden saklasın..
kafana taktığın şeye bak..burada cg parçası bulmak imkansız....

ben 27 mayısta geliyorum oraya..eğer uçakta sıkıntı çıkarmazlarsa,gümrük filan demezlerse ve de çook büyük olmayan parçalar olursa (küçük yollu bir çantaya sığacak ) alır yanımda getiririm....

çünkü sadece bir gece kalacağım ve pazartesi akşam geri döneceğim..o yüzden çanta valiz bavul gibi şeyler getirmeyeceğim..
senin için ufak bir çanta getiririm..

Saol samet abi zaten 31 inde dönüyorum ben bi aksilik olmazsa 4 gün için yük olmasın sana da. Gelince bi çayımızı içmeye gelirsin artık :)

Çok geçmiş olsun,Allah beterinden saklasın..
Saol dostum
Çok büyük geçmiş olsun neyse ki ufak tefek sıyrıklarla atlatmışsın kardeşim yalnız kaskın önemi harbiden çok büyük kask olmasa yüz ne hale gelirdi düşünemiyorum bile çok büyük geçmiş olsun
Aynen usta ölümdü kask olmasa bu işin sonu o kask öyle çiziliyorsa kafa ne hale gelir düşünmek bile kötü
geçmiş olsun arkadaşlar. Allah beterinden korusun.
Saol dostum
Büyük geçmiş olsun.
Kesinlikle film çektirmesi lazım,bende bi kazada dizimi arabanın arka tamponuna çarptım, merdiven çıkabilmem 4günümü almıştı... ağrıların devam etmeside cabası.Eziklerin iyileşmesi zaman alan birşey fakat kırık varsa eğer kendi kendine kaynaması çok büyük risk.Hiçbişe yaptırmassa bi film çektirsin boyun,sırt,bacak komple.Motosiklet kazası derseniz zaten boyundan başlıyolar filmi çekmeye:cherry:
Saol ali.
Kırık çıkık yok yürürken sadece ağrı var biraz. Film çektirmek lazım doğru diyorsun ama ezik ağrısı bariz :) Boyun deme bana 1 hafta boyun ağrısı çektim zaten taze :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst