K.K.T.C. mt kazalara devam ediyor vo.2 Blackeagletr takla attı

Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
gecmiş olsun kerdeşim tez zamanda iyileşir inşallah bişey olmamış ya kendisine mesele değil gerisi
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun dostum,galiba dizlik kullanmıyordun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
304
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hemşerim geçmiş olsun.Hastaneye uğramalısın bence.Kaza geçirdiğin ekipmanları bir daha kullanmamanı tavsiye ederim.
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Geçmiş olsun Tuna.Bir doktora görünmende fayda var.Motosiklet illaki halledilir sen kendi sağlığınla ilgilen.
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
Çok geçmiş olsun... Çoğu arkadaşımız kask ve mont giyiyor fakat çoğu arkadaşımız da dizlik kullanmıyor. Allah korusun daha kötüsüde olabilirdi. Tamam korumalardan giymesi en sıkıcısı dizlik olabilir. Ama dizimizde kalıcı hasar kalmasından daha sıkıcı olmayacaktır.
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Çok sağolun arkadaşlar. Dizlik de giyerim genelde ama işimiz çok kısaydı o yüzden üşendim. Ve kazalar nedense full koruma giyenlerin birini eksik giydiğinde başına geliyor benimde öyle oldu.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok sağolun arkadaşlar. Dizlik de giyerim genelde ama işimiz çok kısaydı o yüzden üşendim. Ve kazalar nedense full koruma giyenlerin birini eksik giydiğinde başına geliyor benimde öyle oldu.

Eksik koruma kazayı çağırır:)
bir mıh bir nalı,bir at bir biniciyi derler ya,işte o hesap olur.
ne olursa olsun kazada hafif darbe de alsan gerekli kontrolü yaptır,hatta doktorun kontrolunü de başka doktora kontrol ettir,tek doktorla yetinme.
gecenlerde küçük bir kazada oğlumun parmağı şişti.
İlk bakan pratisyen doktor "çatlak" dedi.sardı,atel koydu
ikinci ve ücüncü uzmanlar" kırık" dedi.alçıya alalım gecer dedi.
dördüncü uzman işinin ehli ve yakınen tanıdığımız bir profesördü.
iki yerden kırık deyip farklı bir yeri de gösterdi ve ameliyat edip platini çaktı.
"uzman" diyoruz ya yüzük parmağının orta boğumunda iki kırığı göremeyenlere ne kadar güveneceksin?.
iki yıl önce kaza geciren arkadaşıma büyük bir hastanede 21 tane kırık var denmiş,iki yıl sonra kırığın 23 tane oldugu ortaya çıktı.
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
373
Geçmiş olsun her zaman tam koruma gezin...

savaskayan Kıbrısta uzman doktor bulamıyorsunuz ki profesöre gösterebilesiniz kendinizi.

Hastaneye gidiyorsunuz acile "doktor yok Cuma günü gelin" diyorlar ama o gün Salı misal... :)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Gecmis olsun K.K.T.C Mt, allah beterlerinden korusun.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun her zaman tam koruma gezin...

savaskayan Kıbrısta uzman doktor bulamıyorsunuz ki profesöre gösterebilesiniz kendinizi.

Hastaneye gidiyorsunuz acile "doktor yok Cuma günü gelin" diyorlar ama o gün Salı misal... :)

evet,enteresan bir ülke,
Sanki mahrumiyet bölgesi,gerekli olanlar yok,gereksizler çok.
 
Katılım
28 Mar 2011
Mesajlar
183
Coook gecmis olsun, simdi gordum, sorry gec yazdigim icin. umarim suan iyilesmissindir :)

---------- Post added at 15:37 ---------- Previous post was at 15:31 ----------

evet,enteresan bir ülke,
Sanki mahrumiyet bölgesi,gerekli olanlar yok,gereksizler çok.

evet cok haklisin, enteresan bir ulkeyiz biz, aslinda ulke bile degiliz T.C den baska ulke olarak goren yok KKTC yi :mrgreen:
isde bu yuzdendir kiiii elini kolunu sallayip gelen cok gereksiz insan var bu yavru tc de.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst