SEVGİLİ JINLUN KULLANICILARI VE ALMAYI DÜŞÜNEN ARKADAŞLAR LÜTFEN YAZIYI DİKKATLE OKUYUN !!!!!!!!!
Sayın
EXPERT
Bu formun tamamını takip ediyorum arkadaşlara yardımcı olduğunuzun farkındayım yazı özellikle size hitaben yazılıyor lütfen dikkatle takip edin
Daha öncede yine bu sayfada sizlerle paylaştığım olayı bu sefer dahada açma gereği hissediyorum
Bir hafta önce ortağım yeni aldığı (1 ay oldu) JINLUN 250 cc motoru ile Muğla dan Marmarise geliyor sakardan inerken (hız 65-70 km/h) çat diye bir ses geliyor ve motor aniden sağa yatıyor arkadaş motoru devirmeden toplamayı başarıp sağa yanaşıyor olayın şokuyla motordaki problemin ne olduğunu anlamak için motoru inceliyor fakat şoktan olsa gerek sorunu bulamıyor . kenarda oturup bir sigara içtikten sonra bir daha dikkatlice incelediğinde arka sol amortisörün boşta sallandığını fark ediyor bunun üzerine önce muğladaki arkadaşları sora bizi cep telefonuyla arıyor kendisine hiçbir şekilde hareket etmemesini tembihleyip yola çıkıyoruz fakat Muğla daki arkadaşlar bizi arayıp bizim gitmemize gerek kalmadığını kendilerinin bir tamirci ile yola koyuldularını haber veriyorlar gökovadan bir kaynakçı aşağıda resimlerini göreceğiniz gibi kaynağı yapıp arkadaşı bunun geçici bir çözüm olduğu ve ilk fırsatta yetkili servis tarafından parçanın tamir edilmesi gerektiğini arkadaşa anlatıyor
Akşam saatlerinde arkadaş Marmaris e ulaşıyor saat geç olduğundan ertesi gün motoru servise götürme kararı alıp park ediyoruz
Olayın üstünden 4-5 saat geçmesine rağmen arkadaşın hala olayın etkisinde olduğu çok belli
Ertesi gün servise gidiyoruz servis bize bu işlemin ancak şase deişikliğiyle çözülebileceğini bununda garantiye girmediğini ama motorun bu şekilde de kullanmanın mümkün olduğunu gevrek gevrek gülerek anlatıyor
Arkadaş kazadan beri motora binmiyor çünki çekiniyor oysa kendisi eski bir motorcu
Bu arada motor farının ampulü 3 günde bir patlıyor servis bunun normal olduğunu söyleyip 8 ytl karşılığı deişimini yapıyor çünki ampulde garantiye girmiyor oysa sorun ampul deil elektirik sistemi fakat servis bunuda kabul etmeyip bu tip sorunların yaşanmasının olağan olduğunu söylüyor
Pazartesi son bombada geldi motorun arka sol sinyal kolu hiçbir darbeye maruz kalmadan karpuz gibi yarıldı maalesef öğrendikki buda garanti dışı (nasıl bir garantiyse)
Şimdi EXPERT arkadaşıma soruyorum elini vicdanına koysun ve dinlesin eğer o amortisör koptuğunda arkadaşın sürati 100 km/h olsaydı o arkadaş en iyi ihtimalle ağır yaralanırdı kötü ihtimali düşünmek bile istemiyorum .
Aşağıda bu anlattıklarımı hatta ve hatta daha fazlasını siz değerli üye ve ziyaretçilerimize görsel olarak görüşlerinize sunuyorum
Unutmayınki bu olay ölümcül sonuçlanabilecek bir üretim hatası yok vibrasyon yok ses gelmesi gibi bir sorun değil
İşte kopan parçanın tamir edilmiş hali
olay anında yanımızda makine olmadığı için ancak tamir edilmiş halinin resimleri var
şimdi dahada yakından ve seleye verdiği zarar
kırılan bağlantının farklı bir açıdan görüntüsü
şimdide hiç bir darbeye maruz kalmadan yarılan sinyal kolu
farklı açılardan darbeye maruz kalmadığını kanıtlayan resimler
Şu ana kadar gördükleriniz servis te garanti kapsamında çözüme ulaşamayan ama ÖNEMSİZ sorular şimdide servisimizin çözdüğü ve tam bir DEHA ürünü çözümler
Komedi perdesini açıyorum
1-full depo benzin alındığında benzin kaçıran kapağa uygulanan ve hiç bir işe yaramayan müthiş conta yöntemi
bu uygulamada servis........ dergisini tavsiye ediyor :cherry:
2-far ampulü devamlı deiştiği için seviste söküm takım işlemleri arasında kaybolan ve yerine biri uzun biri kısa olarak takılan dekoratif vidalar biz serviste dipsiz bir kuyunun olduğu kanaatine vardık
3-ilk bakımda servis tarafından gerilen zincirin işlem tamamlandıktan sora bulunamayan şase kapağı
bu sol taraftaki orjinali
buda kaybolan ve yerine servis tarafından uydurulan parça (biz dipsiz kuyudan şüpheleniyoruz)
bunlar dünya döndükçe başımızdan eksik olmayası servisimizin çözdüğü sorunlarımız ya olmasalardı biz ne yapardık
bir tanede çözüm bekleyen sorunumuz var yine serviste kaybolan ve yerine bir şey uydurulamayan vites boşta lambası kapağı
bunları buraya yazmamın sebebi bu servisle sorunların halledilme ihtimalinin imkansız olması her şeyden önce servis bilgisiz ve deneyimsiz şimdi burada bir sorun daha var yazılışı doğrumu emin değilim ama servisimiz aynı zamanda (bir haftadan beri) JONWAY markalı motorun satışına başladığı için jinlun ları acaba özelliklemi ikinci planamı atıyor ..... ama kimseninde günahını almak istemiyoruz
sevgili
EXPERT uzun bir yazı olduğunun farkındayım
MSN adresim aşağıda eğer benimle iletişime geçebilirsen memnun olurum aynı zamanda bir cevap yazarak sitedende yardımcı olabilirsin
olayların gelişimini burdan aktarmaya devam edecem
SAYGILAR
BBRR ............
[email protected]