- Katılım
- 2 May 2005
- Mesajlar
- 130
ODUNCU' Alıntı:jedimaster,Birde sert kasislerde özellikle iki kişiyken tırt tırt diye bir ses geliyor bagzen onu henüz çözemedim ama üzerindeyim.4)Ön taraftan sarsıntılı durumlarda takır takır sesler geliyor. Büyük bir çukura girersem, sanırım amortisöreden tak diye bir ses çıkıyor.
Arkadaşlar herkese tekrar merhaba.mavi Jinlun 150 limile birbçuk ayı geride bıraktım ve şu an 1000 km de :cherry: .1000 km izlenimlerim
1-)Motorumu aldığımdan beri en büyük ve tek problemim ODUNCU kardeş senin de dediğin gibi o tırtlama idi,ama benim değil tümsekte,iki bişi bindiğim an o ses geliyordu.E_Erdun hocamında (aynı zamanda toprağım
2-)Motor 1000 km oldu,rodajda hız olarak fazla zorlamadım ama iki kişi epey balığa gittik
3-)Jl 150 kullanıp 70 km yi titremeden kullanan yoktur demişti bir arkadaş.Bende titreme 80 i geçtikten sonra başlıyor.90a doğru azalıyor.90 ı geçer geçmez büyük bir ses ve titreme dalgası ortaya çıkıyo,gazı biraz kesip tekrar verince hemen kayboluyo(en azından benim motorda).Çok rahat bir şekilde 100 çıkıyor,iki kişi bile.Ama 100 ün üzerine henüz çıkmaya çalışmadım.En kısa zamanda deniyecem
4-)Vites değiştirmelerde çok nadir olarak bazen tekliyo,boşa almak konusuna gelince artık motora alıştığımdanmıdır nedendir çok boğuşmuyorum
5-)Boğuluyomuş gibi gaz yememe olayı bir kaç kere bendede oldu.
Şu an aklıma gelen başka bir detayım yok,ama motrumu seviyorum.
En kısa zamandada bakıma gitmesi gerek,200 km de benimisteğimle yapılan bakkımdan sonra bir müdahale olmadı
Biraz uzun oldu arkadaşlar..Kafanızı şişirdim.Tüm motorculara sevgilerle :rendeer: :rendeer: